Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 50 van de 86 EersteEerste ... 40484950515260 ... LaatsteLaatste
Resultaten 491 tot 500 van de 851

Onderwerp: Auto huren (2008-2009)

  1. Top | #491
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Auto huren via cheaptickets.nl

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door irausquinomar Bekijk Berichten
    Misschien dat deze topic ook helpt om andere reizergers geld te besparen.
    Gelukkig hebben we al zo'n topic over autohuur en verzekeringen. In dit overzicht vind je alle gangbare verhuurbedrijven met wie je het best vanuit Nederland of Belgie in zee kunt gaan. Waarschijnlijk zet een moderator de hele discussie dan ook over. Welk bedrijf voor jou het meest geschikt is, hangt bijvoorbeeld af van het type auto dat je wilt huren, het pakket voorzieningen waar je voor kiest en je leeftijd. Vergelijk dus goed voor je boekt. De keuze blijft aan jou....
    Laatst gewijzigd door Teleton; 15-04-09 om 18:49.



  2. Top | #492

    Standaard Re: Auto huren via cheaptickets.nl

    Het gaat bij de vraag specifiek over het huren bij Dollar via Cheaptickets.nl en over de prijzen inclusief en exclusief verzekeringen. Dat heb ik niet kunnen vinden in het overzichtje. Bij Cheaptickets staat netjes aangegeven welke opties je kan kiezen en wat er allemaal inbegrepen is in die € 165.

  3. Top | #493
    Newbie
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Locatie
    Alkmaar
    Berichten
    14

    Standaard Re: Auto huren

    DE prijs: 45 eurotjes voor 3 dagen extra, valt niet tegen of wel?

  4. Top | #494
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Auto huren via cheaptickets.nl

    Moderator:
    de discussie is i.i.g. algemeen genoeg om te verplaatsen naar Florida Algemeen.
    En de vraag specifiek genoeg voor een apart topic.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  5. Top | #495
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Berichten
    89

    Standaard Re: Auto huren

    Wat wordt dit jaar berekend voor de volle tank benzine?
    Vorig jaar moest ik 51 dollar neertellen voor een midsize SUV en toen ik de auto kwam inleveren kreeg ik er nog 12 dollar boven op, niet echt een drama maar wel raar, je betaalt een volle tank en dan toch nog extra betalen.
    De uitleg was dat de auto die ik had meegenomen meer verbruikt. Had geen zin in discussies dus heb ik het maar gelaten maar het blijven boeven.

    Ook het feit dat ze zelf wel effe het bedrag in euro’s op mij CC afboekte tegen een zogenaamd gunstig tarief was opmerkelijk, de CC maatschappij hanteert altijd de meest gunstige koers dus wil ik het altijd in Dollars erop maar ik wou geen tijd verliezen en op mijn gemak mijn vlucht halen dus heb ik ook dat maar gelaten.

  6. Top | #496
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Auto huren

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ferno Bekijk Berichten
    Had geen zin in discussies ..
    Een vraag: Waarom boek je dan geen "gold" of "fully inclusive" pakket?



  7. Top | #497
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Berichten
    89

    Standaard Re: Auto huren

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Teleton Bekijk Berichten
    Een vraag: Waarom boek je dan geen "gold" of "fully inclusive" pakket?

    Tja,

    Ik ben de enige die rijdt dus is all inclusive mij aangeraden, het enige wat ik daar mis is de brandstof tank en de extra bestuurder.

  8. Top | #498
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Auto huren

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ferno Bekijk Berichten
    Ik ben de enige die rijdt
    Volgens mij maakt dat voor de kosten niet uit: Het advies op de site van AE klink mij plausibeler in de oren:
    Let op: Alamo berekent nu altijd vooraf bij ALL IN een volle benzinetank, tegen een prijs die rond 30% hoger is dan de gemiddelde pompprijs. Vol terug inleveren is dus niet meer van toepassing. In de meeste gevallen is het GOLD Tarief waarbij een volle tank is inbegrepen in het tarief de beste en voordeligste optie, zelfs al zijn er geen extra betuurders.
    Rekenvoorbeeldje van AE site:1 week economy van Alamo in mei; All in €130 en Gold €162. Voor 32 euro heb je een tank benzine en meer bestuurders. Dat je maar alleen rijdt, is toch geen reden om geen Gold pakket te nemen?



  9. Top | #499
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Berichten
    89

    Standaard Re: Auto huren

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Teleton Bekijk Berichten
    Volgens mij maakt dat voor de kosten niet uit: Het advies op de site van AE klink mij plausibeler in de oren:Rekenvoorbeeldje van AE site:1 week economy van Alamo in mei; All in €130 en Gold €162. Voor 32 euro heb je een tank benzine en meer bestuurders. Dat je maar alleen rijdt, is toch geen reden om geen Gold pakket te nemen?

    Hoi,

    Ja hebt gelijk maar ik ben bang dat ik het niet meer kan veranderen.
    Anyway dan maar die tank iets duurder.

  10. Top | #500
    Vaste Bezoeker lisje's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2008
    Locatie
    Onkerzele, België - Cape Coral,Florida
    Berichten
    116

    Standaard Re: Auto huren

    Hallo,

    Ben al even aan het twijfelen of ik mn verhaal hier wel zou schrijven aangezien ik hier nog niets (sinds ik actief ben op het forum)in dezelfde aard heb gelezen en ik ook een beetje bang ben dat ik verkeerd heb gehandeld... Maar ach, Hier komt het toch, ik hoor het wel wat jullie ervan vinden...

    Vrijdag 10 april zijn we na een nette, snelle vlucht met US Airways geland in Tampa. Na het ophalen van de bagage zijn we op de shuttle gesprongen richting Alamo.. Tot nu toe alles goed maar noem het vrouwelijke intuïtie iets zei me dat het hier ging fout gaan en ja hoor... We hadden bij usareisen.de de midsize SUV geboekt aangezien deze in promotie stond en zodoende een aantal eurootjes goedkoper was dan de equinox... Er was geen wachtrij dus dat viel goed mee, dachten dus dat we eens snel naar het hotel konden... niet dus... toen de vriendelijke meneer onze gegevens intickte zei hij me dat we de "gewone midsize" gereserveerd hadden, ik dus met mijn papiertje zwieren dat we voor een SUV betaald hadden en dat dat er ook daadwerkelijk opstond, hij riep dus op zijne chef( zeer onvriendelijke mevrouw) die ons vertelde dat er helemaal geen SUv geboekt kon zijn aangezien deze al rees van eind februari volzaten en wij pas eind maart geboekt hebben. We konden wel een hummer krijgen voor $70 per dag meer of een gewone SUV voor $35. Aangezien we reeds betaald haddne voor een sUV weigerde wij te betalen. We hebben meer dan anderhalf uur staan discussiëren maar niemand wilde toegeven. Doordat we dit nog nooit eerder hadden meegemaakt, durvden we niet de SUV te aanvaarden en dan ons geld terug te eisen bij usareisen zoals zij voorstelde. Dus zijn we dan maar met een gewone midsize auto vertrokken. Nu was dit ook nog niet zo rampzalig want wij waren daar eigenlijk niet op vakantie maar wij ging en onze villa gaan inrichten en hadden we vooral nood aan veel bagaeruimte en in die chevrolet hadden we die wel, met de banken plat was dat een hele grote wagen. En ik heb dan ook direkt de prijs vergeleken en het was amper 10€ verschil maar het gaat om het principe dus heb ik een mail gestuurd naar usareisen maar die verwezen me door naar de maatschappij via welke zij werken (kan er nu niet opkomen maar als het iemand wil weten, kan het makkelijk opzoeken). Ben dus nu benieuwd wat hun antwoord gaat zijn. Heb dus gemeld dat ik niet tevreden was met wat er gebeurt is en dat we deze zomer een wagen voor 4 weken nodig hebben en welke garanties ze me kunnen geven dat ik dan wel daadwerkelijk een SUV ga hebben.
    Ik weet ook wel dat er steeds staat "or simular" maar als alamo zegt dat ze van eind februari geen SUV meer beschikbaar hebben, dan zou het toch niet mogen dat je ze wel nog kan boeken en dat zij dan een gewone wagen doorboeken?? Want ik heb hun scherm gezien en er stond echt een midsize (zonder SUV) gereserveerd.

    Ik laat wel nog weten hoe dit eindigt...

    Grtz, Lisje
    Onze USA reizen:
    Rondreis Westkust USA ('07) - Rondreis Florida ('08) - Aankoop huis Cape Coral (feb '09) - Inrichten huis Cape Coral (maart '09) - Cape coral/Orlando (juli '09) - Cape Coral (jan '10) - Cape Coral (juli '10) - Cape Coral (dec/jan '10/'11) - Cape Coral/Orlando (juli '11) - Cape Coral (dec/jan '11/'12) - Fort Myers (dec/jan '12/'13) - Orlando/Cape Coral/Miami (jul/aug '15) - Cape Coral/Miami (dec/jan '16/'17) - Cape Coral/Orlando (jul '18) -
    Orlando/Cape Coral (dec/jan '19/'20)




Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •