Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 36 van de 86 EersteEerste ... 26343536373846 ... LaatsteLaatste
Resultaten 351 tot 360 van de 851

Onderwerp: Auto huren (2008-2009)

  1. Top | #351
    Stamgast
    Ingeschreven
    May 2007
    Berichten
    177

    Standaard Re: Auto huren

    Micheal bedankt het adres.

    Inderdaad als je in Florida huurt is dat geen probleem maar wel in New York.
    Ik dacht slim te zijn door naar Toronto te vliegen en daar een auto te huren en dan in New York af te leveren. Maar dan zit je met de drop-off kosten, dus ben nu aan het puzzelen hoe ik het voordeligste uit ben.

  2. Top | #352
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2009
    Locatie
    Noord Brabant
    Berichten
    74

    Standaard Auto huren

    Hallo,

    Wij gaan in juni 2 weken naar Florida.
    De eerste weken zitten we in Orlando, en dan willen we met de auto richting Miami.
    Ik heb al wat op internet gezocht naar huurauto's, maar het aanbod is best groot.
    Heeft iemand tips?

    Groetjes, Ieniminie
    Laatst gewijzigd door Njit; 12-02-09 om 20:53. Reden: standaard lettertype

  3. Top | #353
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Auto huren

    Wellicht kun je hier vast mee beginnen: FAQ: Auto huren in Florida
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  4. Top | #354

    Standaard Re: Auto huren

    Iemand ervaring met Avis in Miami ?

  5. Top | #355
    Vaste Bezoeker dennis_diana's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2008
    Locatie
    Almere
    Berichten
    110

    Standaard Re: Auto huren

    wellicht via dit topic?

  6. Top | #356

    Standaard Re: Auto huren

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dennis_diana Bekijk Berichten
    wellicht via dit topic?
    Thanx! :razz:

  7. Top | #357
    Newbie Aritha's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2009
    Locatie
    Hoorn, Noord Holland
    Berichten
    6

    Standaard Re: Auto huren

    Hallo allemaal,

    Via Peter Langhout kan ik een 16 daagse reis boeken naar Orlando in het Hotel Champions World Hotel. Daarbij kun je een Chevrolet Aveo huren voor € 300,00. Is dat duur of goedkoop? Is dat een goede deal of kan ik beter ergens anders gaan kijken?

    Bye bye:-k
    Laatst gewijzigd door Ta2 Gerrit; 21-02-09 om 23:05. Reden: lettertype standaard gemaakt

  8. Top | #358
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Auto huren

    Even aangenomen, dat je over het zomerseizoen praat. De prijs inclusief alle verzekeringen, tank benzine, enz is en voor 14 huurdagen.
    Bij bijv. USareisen.de kost hij met alle verzekeringen erbij ook zo'n EUR 300 voor 14 dagen, dus dan is het een gangbare prijs.

    Knaapje

  9. Top | #359
    Newbie Aritha's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2009
    Locatie
    Hoorn, Noord Holland
    Berichten
    6

    Standaard Re: Auto huren

    Bedankt voor de reactie!

    De periode valt in november 2009. Er staat verder niet bij geschreven wat het inhoud. :-S Ik ga nog even verder kijken! Thanx!
    Dit vond ik wel op hun website:

    Autohuur:
    Op veel bestemmingen bestaat de mogelijkheid om voor vertrek tegen een aantrekkelijke prijs een auto te huren. Deze mogelijkheid biedt u meer kansen om een land en de omgeving van uw bestemming te leren kennen. Ook maakt het u veel mobieler tijdens uw vakantie.

    Voor autohuur werken wij samen met Holiday Cars. Holiday Cars biedt een all-inclusive autohuur product in 94 landen, op meer dan 10.000 locaties wereldwijd. Zij bieden u wereldwijd de scherpste tarieven, een ruime keus en heldere voorwaarden. Holiday Cars werkt samen met gerenommeerde autoverhuurbedrijven zoals Europcar, Avis, Hertz, Budget, Dollar Rent a Car, National, Alamo en met meer dan 40 regionale/ lokale verhuurders. Continue vergelijken zij huurvoorwaarden en prijsstelling van alle maatschappijen. Het resultaat is de grootste keuze aan huurauto’s tegen de scherpste tarieven. Verhuur vindt plaats volgens de condities en contracten van Holiday Cars. Deze kunnen derhalve afwijken van onze algemene boekings-, wijzigings- en/of annuleringsvoorwaarden.


    Aritha
    Laatst gewijzigd door Aritha; 21-02-09 om 21:39. Reden: Moest een stukje tekst bij van Peter Langhout

  10. Top | #360
    Regelmatige Bezoeker kris65's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2009
    Locatie
    Lebbeke
    Berichten
    24

    Standaard Re: Auto huren

    hoi, we gaan naar orlando van 21/05 tot 03/06/09....nog op zoek naar een auto. We zijn met vier volwassen. wat is het best om te nemen ? iemand ervaring met het type cobalt ( zie alamo od sunnycars) op toch opteren naar een iets grotere wagen thx voor de info



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •