Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 3 van de 86 EersteEerste 123451353 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 851

Onderwerp: Auto huren (2008-2009)

  1. Top | #21
    Newbie ErikVos's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Locatie
    loosdrecht
    Berichten
    9

    Standaard Auto upgrade

    is het voordelig, om in nederland een goedkope auto te huuren,
    en hem dan in miami te ugrade ?.

    groet Erik
    Laatst gewijzigd door Michael66; 26-11-08 om 14:26.

  2. Top | #22
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Auto upgrade

    Daar zijn de meningen over verdeeld. De halve wereld krijgt, volgens zeggen, ALTIJD een gratis upgrade, maar het is ons al die keren nog NOOIT gelukt, dus wat is wijsheid.
    Daarom huren wij hier (of in DLD) direct maar de auto die we willen (voorheen Trailblazer, maar nu gaan we de Equinox "testen"), dan ben je daar maar vast klaar mee.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  3. Top | #23
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Auto huren

    Equinox hebben ze (bijna) nooit dus bereid je maar vast voor op een Jeep Liberty, Mitsubishi Outlander of Toyota RAV4.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  4. Top | #24
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Auto huren

    Dat had ik al begrepen na de diverse meldingen, maar dat maakt niet veel uit.
    De huurprijs van de Equinox, die gaf de doorslag. Erg aantrekkelijk :lol:
    Laatst gewijzigd door Michael66; 26-11-08 om 14:27. Reden: full quote eruit
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  5. Top | #25
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Auto huren

    Voor mij geldt hetzelfde, ook ik heb de equinox gehuurd voor september en als die er niet is krijgen we dus een gratis upgrade, daar ben ik ook niet vies van. Dan denk ik dat ik ga voor de Outlander, RAV4 heb ik zelf gehad dus die ken ik al. Of ze moeten me maar weer een Trailblazer meegeven, dat is een heerlijke en grote auto om mee te rijden. Die heb ik in september 2001 ook 2 weken gereden om daarna helaas een gewone blazer te krijgen, die uiteraard t.o.v. de andere vies tegen viel.

    Ik heb in 2001 de trailblazer wel gekregen door ter plaatse te upgraden en toen viel de prijs mee, wellicht dat dat kwam doordat het erg rustig was na 11-09. Wij waren er nml. vanaf 18-09-2001.


  6. Top | #26
    Florida Groupie A3's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Heesch
    Berichten
    544

    Standaard Carrentals.com

    Hallo,

    heeft iemand van jullie, positieve danwel negatieve, ervaringen met het autoverhuurbedrijf carrentals.com?
    Ze hebben een geweldige site, werken met alle bekende verhuurmijen en bieden zo'n beetje een verhuursttaion aan in elke vierkante mijl van de VS...
    Prijzen zijn, in de meeste gevallen, ook niet verkeerd.


    MVG
    A3
    Lees: http://www.floridaforum.nl/showthrea...-baco%92s-2013

    States Visited: All! Muv Alaska & Hawai............

  7. Top | #27

    Standaard Re: Auto huren

    Van 21 - 25 januari gaan we naar Miami voor een kleine vakantie.

    Aldaar willen we voor één dag een auto huren. Nu lees ik veel verschillende dingen, over verzekeringen etc; ik kom er alleen niet uit of je nou altijd mét verzekering huurt als je het via internet doet. Via USAreisen zou het wél zijn? Mijn Duits is echter erg slecht. Hoe zit het als ik het gewoon via Holidaycars doe? Of heeft iemand een betere optie.

    De bedoeling is dus, dat ik daar niet voor verrassingen kom te staan en geen extra kosten heb.

    Kan iemand mij ook vertellen hoe het met de waarborg zit. Via Holidaycars lees ik dat deze gelijk is aan het eigen risico, echter deze kan je afkopen voor 2,50 per dag. Wat is dan je waarborgsom?

    Alvast bedankt voor de eventuele antwoorden!

  8. Top | #28
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Berichten
    17

    Standaard Re: carrentals.com

    Klopt, eenvoudige site en veel aanbieders.
    Ben benieuwd of iemand hier ervaring mee heeft ?


    Heb wat reserveringen gescheckt en Carrentals.com zit wel met de prijzen van autohuur een stuk hoger dan als je bij het verhuurbedrijf zelf boekt.

    Dus denk dat je beter rechtstreeks bij het verhuurbedrijf kunt boeken !!
    Laatst gewijzigd door MarcelR; 12-01-08 om 00:51.

  9. Top | #29
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2006
    Berichten
    29

    Standaard Auto huren

    Hallo allemaal,

    Vorig jaar hebben wij onze auto geboekt bij Alamo. Bij aankomst mochten we een auto kiezen. Wij kozen een PT Cruiser Convertible, terwijl we een economy auto gekozen hadden. Nu twijfelen of we een Compact moeten huren, maar vallen de vrije auto's niet in dezelfde categorie? Kortom, betaal ik dan niet 50 euro meer voor eenzelfde auto? Of is er toch verschil?

  10. Top | #30
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard Re: Alamo: vrij kiezen?

    Ik snap het niet helemaal.
    Als je een compact huurt, mag je een auto kiezen uit het vak compact, je mag alléén een grotere (1 klasse) kiezen als jouw klasse uitverkocht is.
    Dus een kleine auto huren en dan maar een SUV meepakken dat gaat echt niet op.
    Eric



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •