Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 86 EersteEerste 12341252 ... LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 851

Onderwerp: Auto huren (2008-2009)

  1. Top | #11
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Autoverhuur in de buurt van WDW?

    Autohuur-prijzen verschillen niet per locatie. Je hebt hoogstens verschil in het aanbod aan auto's. Op het vliegveld heb je meestal meer aanbod.

    Kijk eens op http://www.usareisen.de
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  2. Top | #12
    Vaste Bezoeker Leentje's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    Westerlo - België
    Berichten
    59

    Standaard Re: Autoverhuur in de buurt van WDW?

    Ik bedoelde eigenlijk de prijzen van de verschillende verhuurmaatschappijen. Ik dacht dat de "officiële" Disney verhuurmaatschappij Alamo is, die bij de Hilton dichtbij Downtown Disney is Avis. Heeft iemand daar zicht op, op de prijsverschillen onderling? De Avis bij Downtown Disney is voor ons het handigste, omdat het vlakbij ons hotel is (Saratoga Springs). Kan je best vooraf huren of ter plekke? Iemand al vervelende ervaringen gehad met verzekeringen die ze je proberen aan te smeren? We hebben ooit (11j geleden) een auto gehuurd op de luchthaven van Orlando, was bij Dollar als ik me goed herinner. We hadden de auto van thuis uit gehuurd, met de minimum verplichte verzekering. Ter plekke aangekomen werden we verplicht een uitgebreide verzekering bij te boeken. Iemand in verband hiermee slechte ervaringen met Avis of Alamo? :-?

  3. Top | #13
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Autoverhuur in de buurt van WDW?

    De auto kun je beter van te voren boeken in NL of bijv. bij voornoemde usareisen.de . De afhaallocatie kun je dan ook al aangeven. Het beste boek je zo compleet mogelijk, Alamo Gold of Super-inklusiv bij de oosterburen. Dan ben je volledig gedekt, al proberen ze je ter plaatse natuurlijk nog wel wat onduidelijke dingen er bij aan te smeren. Gewoon niet accepteren, je bent het zeker niet verplicht, dan houden ze wel op. Daarover staan al een aantal topics hier op het forum.
    Op de duitse site kun je aanbieders vergelijken, usareisen.de werkt met een aantal grote verhuurders (Alamo, Dollar, Hertz etc.)
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  4. Top | #14
    Vaste Bezoeker Leentje's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    Westerlo - België
    Berichten
    59

    Standaard Re: Autoverhuur in de buurt van WDW?

    Ok, dank je Gerrit. Ik had ook al horen zeggen dat het beter was op voorhand te boeken. Heeft iemand echter een idee van het prijsverschil? Daar we maar een paar dagen een auto willen huren, zouden we dit toch liever ter plaatse doen, en de dagen kiezen afhankelijk van de weersvoorspellingen.

  5. Top | #15
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Autoverhuur in de buurt van WDW?

    Het prijsverschil tussen 3 dagen en een week is minimaal. Ik zou het dus gewoon in NL regelen.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  6. Top | #16
    Vaste Bezoeker Leentje's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    Westerlo - België
    Berichten
    59

    Standaard Re: Autoverhuur in de buurt van WDW?

    In België, in mijn geval ;-) Ik heb het eens nagekeken op een paar sites, en het scheelt idd niet veel of je ´m voor een paar dagen huurt of voor een week. En daar zijn dan meteen ook de vervoersproblemen naar Seaworld e.d. mee opgelost, dus we zullen het best maar zo doen. Alvast bedankt voor de tip.

  7. Top | #17
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Autoverhuur in de buurt van WDW?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Leentje Bekijk Berichten
    Alvast bedankt voor de tip.
    Plus als je het daar ter plekke zou regelen ben je veeeeeel duurder uit. Dag-verhuur is nu eenmaal niet aantrekkelijk voor ze.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  8. Top | #18
    Regelmatige Bezoeker simoontje's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    16

    Standaard Auto huren (2008-2009)

    Moderator Michael66:
    Dit topic gaat over alle mogelijke vragen die bij iemand op kunnen komen wat betreft "auto huren". Vaak met bijbehorende antwoorden, ervaringen en suggesties.
    Veel leesplezier.

    Per begin april 2009 bleek dit topic zo groot te worden dat het handiger werd om e.e.a. op te splitsn op basis van datum van plaatsing van de berichten. In dit topic staan de berichten die van 2004 t/m 2007 zijn geplaatst. De berichten van daarna vind je hier (2008) en hier (2009 e.v.). Als het noodzakelijk wordt om in de toekomst weer nieuwe onderwerpen aan te maken / af te splitsen dan kun je de links in die onderwerpen "volgen".



    Ja, inderdaad. Ik zit met hetzelfde probleem. Hoe zit het met verzekeringen wanneer je geen enkel risico wilt lopen? Heb zelf bij cheaptickets gekeken. De vlucht was er het goedkoopste (vertrek eind mei kost 390 euro bestemming Orlando). Wanneer je via Holiday cars huurt (deze is het goedkoopst) kost dit 351 euro voor 21 dagen.

    Heb ik nog meer verzekeringen nodig dan onderstaande? Of is dit voldoende?

    - incl. onbeperkt aantal kilometers
    - WA verzekering
    - Diefstal (TP)
    - Schadeverzekering (CDW)
    - No risk garantie (dit kost 2,50 per dag extra)

    Verder heb ik nog iets gelezen over PAI verzekering maar deze zit meestal bij de reisverzekering.

    Wie kan mij verder helpen?
    Laatst gewijzigd door Michael66; 05-04-09 om 18:22.

  9. Top | #19
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Autohuur - welke verzekering

    Als je bij USAreisen.de boekt dan is super inclusiv plus degene met bijna alle mogelijke verzekeringen, het enige wat hier niet bij zit is een verzekering voor problemen met de auto die door eigen gebrek ontstaan, zoals sleutels in de auto, lege accu, lekke band die je zelf niet wil wisselen etc.

    Het is van belang dat je een CDW(Collision Damage Waiver) en een inzittende verzekering hebt i.v.m. een eventueel ongeval, anders ben je zelf aansprakelijk voor dit soort kosten.

    De tank benzine erbij is het makkelijkst en waarschijnlijk ook goedkoper dan deze eerst te betalen voordat je de auto meeneemt bij het verhuur bedrijf. Ik neem altijd het Super inclusiv plus oftewel het ALAMO Gold programma.
    Laatst gewijzigd door [verwijderd]; 03-01-08 om 20:18.

  10. Top | #20

    Standaard Auto huren in Orlando

    Hallo!

    Wij vertrekken eind september naar Florida. met z'n tweeen. We zullen waarschijnlijk beginnen in Orlando en dan richting Miami rijden. welke route weten we nog niet precies.
    Nu is mijn vraag is het verstandig om in orlando (waar we toch wel zeker 7 dagen willen blijven) een auto te huren, of te wachten tot we vertrekken richting Miami.
    Wie kan ons hiermee verder helpen.
    alvast bedankt!!!!

    groetjes Rianne
    Laatst gewijzigd door Michael66; 05-04-09 om 18:22.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •