Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 11 van de 86 EersteEerste ... 9101112132161 ... LaatsteLaatste
Resultaten 101 tot 110 van de 851

Onderwerp: Auto huren (2008-2009)

  1. Top | #101
    Florida Groupie Chicco68's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    Het Zonnige Zuiden
    Berichten
    290

    Standaard Re: Auto huren

    Hey super, thx! Die Equinox ziet er echt super uit zeg! Weet bijna zeker dat ik voor 99,9% mijn 2-deurs probeer om te zetten naar de Equinox als die er nog is.....

    Is er nog iemand die me advies kan geven of ik beter bij het reisbureau kan doorgeven dat ik toch een andere auto wil dan dat ik heb "besteld" (maar daar komen natuurlijk kosten bij om te wijzigen bij het reisbureau) of moet ik het gewoon zo laten en e.e.a. proberen te regelen bij aankomst bij Alamo? (tenminste als dat mogelijk is, krijg als t goed is namelijk een of ander formulier alwaar ik alles op moet invullen en afgeven bij Alamo)
    Laatst gewijzigd door Michael66; 26-11-08 om 15:04. Reden: full quote eruit

  2. Top | #102
    Florida Groupie Chicco68's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    Het Zonnige Zuiden
    Berichten
    290

    Standaard Re: Auto huren

    Toch nog even een vraag over de auto.....
    Ik heb zojuist mijn 2-deurs auto gewijzigd in een Midsize SUV (ja ja, de Equinox). Bleek dat de SUV zelfs nog € 21,- goedkoper was dan de 2-deurs :razz:
    Bij alamo heb ik het "premium-pakket" gepakt met o.a.
    * inzittenden en pakketverzekering
    * volle tank
    * Thomas-Cook check-in (Direct Road).

    En om het laatste gaat het me eigenlijk. Volgens de medewerkster zou er bij Alamo een aparte balie zijn voor deze Check-in waardoor de wachttijd aanzienlijk minder zou worden. Ik krijg een aantal dagen voor de vakantie een formulier welke ik in moet vullen en zou vervolgens met dit formulier naar de Thomas-Cook check-in kunnen gaan.
    Weet iemand of deze check-in van Thomas-Cook überhaupt aanwezig is bij Alamo op Miami-Airport en zo ja, heeft iemand ervaring met deze manier van inchecken?

  3. Top | #103

    Standaard Re: Auto huren

    Type gehuurd: Equinox
    Verhuurder: Alamo
    Gereserveerd bij: USA Reisen
    Opgehaald in: Miami
    Afgeleverd in:Miami
    Meegekregen: Toyota Highlander
    Wanneer: april 2008

    Prima geregeld via USA Reisen en Alamo

  4. Top | #104
    Vaste Bezoeker aeroxerel's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2007
    Locatie
    Brasschaat
    Berichten
    63

    Standaard Re: Auto huren

    Kan er iemand mij vertellen hoeveel 12V contacten er meestal zijn in een midsize SUV via Alamo (type Equinox, Rav4, ...)

  5. Top | #105
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Auto huren

    Dat verschilt - uiteraard - per auto. In de Rav4 zitten er zo'n 4 in: voorin in de het dashboard, in de middenconsole, bij de achterbank en in de achterbak.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 26-11-08 om 15:04.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  6. Top | #106
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Auto huren

    In de KIA Sportage, die ook in die categorie valt, zitten er sowieso 2 voorin.
    Achter niet gezocht, want we hadden genoeg voor de Tom en de Ipod.

    En nog één in de achterbak (net even gecheckt :-))
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  7. Top | #107
    Vaste Bezoeker aeroxerel's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2007
    Locatie
    Brasschaat
    Berichten
    63

    Standaard Re: Auto huren

    Ok, bedankt voor de reacties
    Dan zullen we er wel genoeg hebben voor de GPS (en soms DS/GSM) en in de koffer de koelbox (hopelijk houdt de batterij dit goed vol).

    Heeft er trouwens iemand een idee of ze bij Alamo tegen september de nieuwe versie van de Jeep Cherokee (Liberty) zouden hebben? http://belgie.autowereld.com/rijimpr...p?artikel=6063

    2 jaar geleden het vorig model gehad, en krijg niet graag 2 keer dezelfde.

    De HHR van vorig jaar was trouwens geweldig.

  8. Top | #108
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Auto huren

    .......... en mocht je aansluitingen tekort komen, dan kan je in iedere automaterialenzaak, hier of in de US, stekkers met meerdere aansluitngen kopen voor een paar Euro of $.
    Goede reis
    Knaapje

  9. Top | #109
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Auto huren

    Thomas Cook heeft sowieso geen eigen Check-in op het vliegveld. Zij verkopen ook enkel een Voucher. Alamo heeft geen Direct Road op Orlando en volgens mij ook niet meer op Miami.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  10. Top | #110
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: PT cruiser

    Vreemd, ik kreeg een PT Cruiser bij Dollar als de economy car, de goedkoopste
    Er werd namelijk ook niet gezegd dat de economy's op zijn. Bij de balie werd al meteen gezegd dat ik een PT Cruiser kreeg en of ik een upgrade wilde naar een 300C voor 10 dollar per dag extra.

    Vind het trouwens nog steeds een lelijke bak (de PT), van de achterkant net een lijkwagen. MAAR een zee van ruimte, al mn koffers pasten achterin. Krijg ik 'm over een paar maanden weer mee... geen probleem.

    Maar je weet zoals Michael al zegt nooit wat je krijgt, de voorraad wisselt sterk. Bij de balie zie ik het allemaal wel.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •