Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 77 van de 86 EersteEerste ... 27677576777879 ... LaatsteLaatste
Resultaten 761 tot 770 van de 851

Onderwerp: Auto huren (2008-2009)

  1. Top | #761
    Florida Superfanaat corrus's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Lelystad, Nederland en Winter Garden, Florida, USA
    Berichten
    3.137

    Standaard Re: Auto huren 2009 #2

    Ik heb bij Hertz eerst 20 minuten op hun busje moeten wachten en daarna ook nog eens een keer ruim een uur op hun kantoor...

    Ik huur wel gewoon weer bij Alamo...

    't is één pot nat... ook bij Hertz proberen ze je vanalles aan te smeren...
    Welcome to Florida
    Florida: 1979, 1980, 1981, 1982, 1983, 1984, 1985, 1986, 1987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1996, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019
    Californië: 1993, 1994, 1995, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019

  2. Top | #762
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Auto huren 2009 #2

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mariette2311 Bekijk Berichten
    Mijn aller aller eerste gevoel ging naar Hertz ivm ANWB en AAA korting, maar lees er weinig over ;-)
    Dat komt doordat niet de korting belangrijk is, maar het bedrag dat je uiteindelijk moet betalen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mariette2311 Bekijk Berichten
    Mijn man vind het idee om via USAreizen.de te huren maar nix.
    Niet doen dan, nooit tegen je zin boeken

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mariette2311 Bekijk Berichten
    Geven ze de grote van de auto's realistsch weer? Bij sommige auto's past maar 1 koffer in de auto? Moet je het met een korreltje zout nemen, is het gewoon een manier om je een grotere en dus duurdere auto te laten huren?
    ALs je op de site van usareisen bij Alamo kijkt, zie ik geen enkele auto waar maar één koffer in kan. Twee kleine koffertjes in een economy, klopt toch vrij aadrig? Equinox en midsize SUV: 2 grote en twee kleintjes, past dus precies voor jullie club. Bij twijfel neem je een full size suv, kost 13 euro per dag meer dan een midsize. Zeker als je gaat reizen zou ik nooit beknibbelen op ruimte.



  3. Top | #763
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Auto huren 2009 #2

    Bij een midsize SUV kan je een hoop bagage meenemen, het ligt er een beetje aan hoe je het neer zet maar als je ze rechtop zet past er veel meer in dan ze zeggen op de websites, echter je zicht naar achteren wordt er wel enigszins door belemmerd.

    En USAreisen.de, tja, ik heb er eigenlijk nog niemand negatief over gehoord op het forum en zelf boek ik daar ook steeds de auto's. Maar je mag boeken waar je zelf wilt, het forum geeft deze informatie slechts aangezien er meestal de beste prijzen te halen zijn.


  4. Top | #764
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2007
    Berichten
    46

    Standaard Re: Auto huren

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Njit Bekijk Berichten
    Geloof ook niet dat ze die verhuren. Het zal de verhuurder echt worst wezen of een auto zuinig is.
    Ik denk dat het opeens wel worst wordt als mensen gaan vragen om een hybride (zuinigheid, gebruik kunnen maken van carpoolstroken, zeer complete uitvoering, milieu-statement, noem maar op), en ze moeten dan "nee" verkopen en hun potentiele klant dan verder gaat shoppen.

  5. Top | #765
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Auto huren

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Njit Bekijk Berichten
    Geloof ook niet dat ze die verhuren. Het zal de verhuurder echt worst wezen of een auto zuinig is.
    Toch wel !! Standard Hybrid bij Alamo

    http://www.alamo.com/fleet.do


    Laatst gewijzigd door Njit; 05-10-09 om 07:28. Reden: link gewijzigd


  6. Top | #766
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2007
    Berichten
    46

    Standaard Re: Auto huren

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door verwijderd Bekijk Berichten
    Toch wel !! Standard Hybrid bij Alamo

    http://www.alamo.com/fleet.do

    Klopt.... maar helaas niet te vinden via de Alamo site met Miami/Ft.Lauderdale/Orlando als pickup point (ook even Los Angeles en San Francisco geprobeerd maar ook daar niet).

  7. Top | #767
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Auto huren 2009 #2

    Je moet wel heel graag zuinig willen rijden wil je een Prius huren.

    Base rate voor een Standard: $234
    Base rate voor een Standard Hybrid: $840

    Voor dat bedrag huur je ook een benzine-slurpende Full Size SUV - base rate $668

    (ik had in Detroit gezocht)
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  8. Top | #768
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: Auto huren 2009 #2

    Ik kon die Prius zo meenemen op Orlando bij Alamo als midsize auto (nadat ik met een Compact ben teruggegaan met problemen). Daar stond ie tussen... vond de kofferruimte te weinig, anders had ik 'm nog wel meegepikt ook.

    Wel duur tarief inderdaad en een Prius is geloof ik uiteindelijk nog slechter dan een Hummer vanwege de manier waarop de accu wordt gebouwd of dat er werd gekeken naar de afbraak van de inhoud van de accu ofzo.

  9. Top | #769
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Auto huren 2009 #2

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JKG Bekijk Berichten
    een Prius is geloof ik uiteindelijk nog slechter dan een Hummer vanwege de manier waarop de accu wordt gebouwd of dat er werd gekeken naar de afbraak van de inhoud van de accu ofzo.
    wist ik ook niet maar na een rondje Googlen wel: http://hubpages.com/hub/Prius
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  10. Top | #770
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2007
    Berichten
    46

    Standaard Re: Auto huren 2009 #2

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Njit Bekijk Berichten
    Je moet wel heel graag zuinig willen rijden wil je een Prius huren.

    Base rate voor een Standard: $234
    Base rate voor een Standard Hybrid: $840

    Voor dat bedrag huur je ook een benzine-slurpende Full Size SUV - base rate $668

    (ik had in Detroit gezocht)
    Ah Detroit.. daar had ik niet gekeken...

    JEMIG wat een prijs. Dan laat maar... ik heb de ruimte niet nodig (ga alleen) maar ik denk dat ik dan maar voor 153euro/week een Equinox-class ga doen bij Alamo. Qua prijs vergelijkbaar met een compact/mid-size. Verbruik zal wellicht wat hoger liggen.

    Dat Prius-Hummer gebeuren is al lang achterhaald, is een erg kortzichtig onderzoek geweest overigens.
    Laatst gewijzigd door stefimke; 05-10-09 om 14:03.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •