Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 76 van de 86 EersteEerste ... 26667475767778 ... LaatsteLaatste
Resultaten 751 tot 760 van de 851

Onderwerp: Auto huren (2008-2009)

  1. Top | #751
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Auto huren

    Geloof ook niet dat ze die verhuren. Het zal de verhuurder echt worst wezen of een auto zuinig is.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  2. Top | #752
    Stamgast Flufjuh's Avatar
    Ingeschreven
    May 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    220

    Standaard Re: Auto huren

    Is het dan erg als het eraf straalt dat je toerist bent? Volgens mij zien ze dat ook wel aan je kleding, manieren, spraak. Wij zijn maar met z'n tweeen, dus ik zie het nut er niet van in om dan een grotere auto te huren dan een economy. Helemaal omdat wij arme studentjes het nou eenmaal nog steeds niet zo breed hebben.

  3. Top | #753
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2007
    Berichten
    46

    Standaard Re: Auto huren

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Flufjuh Bekijk Berichten
    Is het dan erg als het eraf straalt dat je toerist bent?
    Wellicht uit veiligheidsoogpunt? Zou me voor kunnen stellen dat bepaalde figuren denken dat toeristen wellicht wel een creditcard/camera/cash/paspoort/laptop/... whatever in de auto laten liggen als ze even een burgertje naar binnen aan het werken zijn bij de Wendy's.

    M'n Prius-zoektocht is nog niet succesvol helaas.

  4. Top | #754
    Stamgast Flufjuh's Avatar
    Ingeschreven
    May 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    220

    Standaard Re: Auto huren 2009 #2

    Dat moet je dus ook gewoon niet doen!

  5. Top | #755
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2009
    Berichten
    22

    Standaard Re: Auto huren 2009 #2

    Zo net via usareisen bij Alamo de Cheverolet Equinox gehuurd , ben benieuwd wat ik mee krijg

  6. Top | #756
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Berichten
    113

    Standaard Re: Auto huren 2009 #2

    Beste Mede-Floridagangers,
    In februari gaan we lekker een weekje golfen in Florida, super veel zin in
    Nu zijn we alleen aan het kijken voor auto huur, natuurlijk bij USA Reisen.de...
    Welke verhuurmaatschapij kan ik het beste nemen qua kortste rij bij MCO (vorige keer was Alamo vreselijk lang... of was dat toeval?) Alamo, National of Dollar?
    En welke auto kan ik beter nemen de Chevy Equinox of de Mid-Size-SUV?

    Alvast bedankt voor jullie antwoorden/tips.

  7. Top | #757
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Auto huren 2009 #2

    Chevy Equinox = midsize SUV, alleen bij onze Deutsche Freunde een paar euro p/w goedkoper dan de MSSUV.
    Dus als je een Equinox huurt krijg je hoogstwaarschijnlijk een willekeurige MSSUV, en als je een MSSUV huurt ook :-). Bespaar je mooi een paar euro's.

    Alamo is gewoon de grootste verhuurder, dus ook de drukste, en als je op het verkeerde moment aankomt (ergo: zeker als er toevallig een europese rechtstreekse vlucht, of meerdere, aankomt) heb je vette pech, qua wachttijden.
    En nog meer als de vluchtelingen juist op dat moment pas aan bedenken wat ze willen (wel/geen GPS, wie gaat er allemaal rijden etc.) en de baliemedewerker dollartekens in zijn ogen krijgt.

    Diezelfde mensen moeten ook vaak bij Immigrations hun I-94 nog half, of helemaal invullen, maar dat terzijde. Als je een beetje zelfverzekerd op Alamopartner National afstapt wordt je ook geholpen, en ben je een stuk sneller klaar.
    Zelf vindt ik de wachttijden niet zo dramatisch, en meestal erg meevallen.

    En ook bij de andere "grote" verhuuders zie je wel behoorlijke rijen staan. Het blijft een gok.
    Maar uiteindelijk is de prijs het bewijs, en waar je je maar goed bij voelt.
    En bij ons is dat Alamo, en we hebben bijna alle "groten" wel eens gehad.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  8. Top | #758
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Berichten
    113

    Standaard Re: Auto huren 2009 #2

    Oké... we komen wel met een rechtstreekse vlucht van Martinair maar we bijten ons wel door de wachtrij heen :wink:.

  9. Top | #759
    Newbie mariette2311's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2009
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    5

    Standaard Re: Auto huren 2009 #2

    Hallo,

    Ik heb een vraagje, heb het nog niet kunnen vinden met de zoek functie.

    Is het waar dat het eventueel voordelig zou zijn om eerst lid te worden van een auto verhuurder voordat je een auto huurt?

    Verder kom ik heel weinig Hertz huurders tegen? Mijn aller aller eerste gevoel ging naar Hertz ivm ANWB en AAA korting, maar lees er weinig over ;-)

    Mijn man vind het idee om via USAreizen.de te huren maar nix. Boekt het liefst bij expedia net als ons hotel. Ik kan maar geen goeie prijsvergelijkingen vinden, omdat ik niet goed weet welk type auto we nodig hebben.

    -> We zijn met 3 volwassenen en 1 kind (5jr)
    Hebben 2 grote koffers en 2 kleine

    Geven ze de grote van de auto's realistsch weer? Bij sommige auto's past maar 1 koffer in de auto? Moet je het met een korreltje zout nemen, is het gewoon een manier om je een grotere en dus duurdere auto te laten huren?

    Gr Mariette

  10. Top | #760
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Locatie
    België, in de winter Florida
    Berichten
    331

    Standaard Re: Auto huren 2009 #2

    Wij hebben altijd bij Hertz gehuurd, wel altijd een grotere wagen daar wij die hier in Europa ook rijden, bijna geen wachttijd, keurig een routebeschrijving naar hotel mee, op dit ogenblik hebben wij een eigen woning en eigen auto, maar los van de prijs kunnen wij Hertz aan bevelen.

    Groetjes Henke.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •