Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 75 van de 86 EersteEerste ... 2565737475767785 ... LaatsteLaatste
Resultaten 741 tot 750 van de 851

Onderwerp: Auto huren (2008-2009)

  1. Top | #741
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Auto huren

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door starstyled Bekijk Berichten
    We starten onze reis met een paar dagen Miami, dus dan hebben we nog geen huurauto nodig. !
    Als we toch tips mogen geven: denk hier nog eens goed over na. De geleerden zijn het er niet over eens, maar wil je van het vakantieland Florida genieten, heb je eigenlijk dagelijks eigen vervoer nodig.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door starstyled Bekijk Berichten
    We zijn namelijk allebei 24 en moeten dus helaas zo'n underage pakket nemen.!
    Ik zou voor het pakket Paket Super-Inklusiv-PLUS U25 kiezen. Kies de Equinox bij Alamo en je krijgt een prima auto. Als je naar het prijsverschil tussen de Economy en de Equinox kijkt, dan wil je toch niet het risico lopen voor 3 euro per dag dat je een kleine auto meekrijgt? In Orlando kan je 24 uur per dag terecht, je brengt de auto ook nog eens terug op de luchthaven, dus geen gereis met een shuttlebusje.


    Nou, volgens mij zijn we d'r uit en had je het eigenlijk allemaal goed begrepen. Verstandig om even te controleren!

    Overigens: Welkom hier! Heb je ons topic even voorstellen al gezien?



  2. Top | #742
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Auto huren

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door starstyled Bekijk Berichten
    Nu hebben we de volgende vragen:
    1. als we al in Miami zitten, waar kunnen we dan het beste onze auto ophalen? Alleen
    Miami airport is namelijk een "choice" afhaalstation. Oftewel alleen daar kun je zelf
    een auto uitkiezen in jouw klasse. Of is dit niet nodig en krijg je zowiezo een prima
    auto? Je krijg, waar je ook afhaalt, een goede auto uit jouw klasse, en anders kun je altijd nog protesteren, hoewel dat zelden nodig is.

    2. Kunnen we onze auto in Orlando wel inleveren op dat vroege tijdstip? Auto's inleveren kan 24/7, dus ook geen probleem.

    3. Is het inderdaad zo dat we bij die Duitse site beter een equinox kunnen huren dan
    een midklasse SUV, omdat je uiteindelijk waarschijnlijk toch dezelfde krijgt? Ook dat heb je helemaal goed gezien :-)

    4. We kijken nu naar een midklasse SUV omdat we gaan reizen met 2 grote koffers en
    waarschijnlijk twee kleine trolleys of iets dergelijks. Is dat inderdaad nodig zo'n
    SUV of zijn er kleinere modellen waar die bagage goed in kan. Met kleinere auto's heb ik geen ervaring, maar de midsize SUV voldoet prima en je hebt mooi overzicht want je zit wat hoger dan met een sedan.

    5. Zien we het goed dat het pakket van de link hierboven inclusief alle benodigde
    verzekeringen is? De link werkt wat langzaam, maar als het de Super inklusiv PLUS is, heb je alle nodige verzekeringen
    Ik hoop dat je hier wat mee kunt.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  3. Top | #743

    Standaard Re: Auto huren

    Bedankt voor jullie reacties Teleton en Ta2 Gerrit, dat moet best goed komen met ons!

    Even terugkomend op jouw tip Teleton om in Miami zelf ook al een auto te nemen: is dat echt een "must"? We willen binnen Miami blijven met onze uitstapjes, maar bijvoorbeeld ook naar coral gables. Is dat niet te doen zonder auto? Want dan gaan we daar inderdaad nog maar eens over in beraad...

    Dat topic "even voorstellen" had ik nog niet bezocht...

  4. Top | #744
    Florida Groupie Lea's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Locatie
    Den bosch
    Berichten
    326

    Standaard Re: Auto huren

    Uh ik zou toch indien mogelijk toch een auto huren.
    Ben er vorig jaar geweest en me echt de ogen uit gekeken hoe groot daar toch de afstanden zijn.

    Omdat ik er met een busrondreis was heb ik helaas weinig van Miami gezien, anders had ik toch ook wel een auto gehuurd al was het maar voor een dag vanuit het hotel.

  5. Top | #745
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2009
    Locatie
    Menée, Frankrijk
    Berichten
    22

    Standaard Re: Auto huren

    Ik wil online een auto huren. Nu vroeg ik me af welk uur ik moet opgeven als uur van afhaal. Ik land 31/10 om 23u. Waarschijnlijk is het een verschil als ik pas zou invullen 1/11 om 00u30...
    Hoeveel tijd moet je rekenen eigenlijk? Of is het uur maar een richtlijn?

  6. Top | #746
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Auto huren

    De tijd is niet echt belangrijk, zo ongeveer een uur na landing is goed.
    De tijd dat je de auto haalt gaat de huur lopen op basis van 1 dag = 24 uur.
    Je moet hem dus voor het afhaaluur weer inleveren anders wordt er extra berekend.

  7. Top | #747
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2007
    Berichten
    46

    Standaard Re: Autohuur: usareisen.de

    Niemand ooit geboekt bij www.mietwagen.de ? Prijzen zijn erg laag, maar ook erg onduidelijk welke verzekeringen e.d. er bij zitten.

  8. Top | #748
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Autohuur: usareisen.de

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stefimke Bekijk Berichten
    Prijzen zijn erg laag, maar ook erg onduidelijk welke verzekeringen e.d. er bij zitten.
    Tsja, bij twijfel niet inhalen, zou ik denken. Beter bange Piet, dan dooie Piet, dus als de site niet duidelijk is, gaan we gewoon naar een ander. Dan maar niet voor een dubbeltje op de eerste rij. Moeder de vrouw zegt altijd: "goedkoop is duurkoop", dus daar houden we ons dan maar aan vast.

    En over die lage prijzen; even één steekproefje: Twee weken Equinox , huidig tarief bij usareisen, superinclusive-plus 358 euro. Bij Mietwagen 336 euro voor een te lastig te traceren pakket, maar waar i.i.g geen tank benzine bij inbegrepen is. Zo laag zijn de prijzen dus waarschijnlijk niet, ze lijken laag.....
    Laatst gewijzigd door Teleton; 21-09-09 om 08:16. Reden: Cruciaal tikfoutje verbeterd, met dank aan tipta2 gerrit....



  9. Top | #749
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Autohuur: usareisen.de

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Teleton Bekijk Berichten
    En over die lage prijzen; even één steekproefje: Twee weken Equinox , huidig tarief bij usareisen, superinclusive-plus 558 euro. Bij Mietwagen 336 euro voor een te lastig te traceren pakket, maar waar i.i.g geen tank benzine bij inbegrepen is. Zo laag zijn de prijzen dus waarschijnlijk niet, ze lijken laag.....
    Ton, volgens mij bedoel je bij de Equinox €358,- hoop ik.
    Scheelt toch 200 eurootjes en maakt het verhaal ook aannemelijker :razz:
    Usareisen, iets duurder, en uit ervaring erg betrouwbaar. Dat mag 2 tientjes kosten\\/
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  10. Top | #750
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2007
    Berichten
    46

    Standaard Re: Autohuur: usareisen.de

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Teleton Bekijk Berichten
    Tsja, bij twijfel niet inhalen, zou ik denken. Beter bange Piet, dan dooie Piet, dus als de site niet duidelijk is, gaan we gewoon naar een ander. Dan maar niet voor een dubbeltje op de eerste rij. Moeder de vrouw zegt altijd: "goedkoop is duurkoop", dus daar houden we ons dan maar aan vast.
    usareisen is idd wat duidelijker, ik hoorde via-via over mietwagen.de en vroeg me af waarom ik er hier nergens iets over kon vinden.

    Ik ga alleen dus ik heb geen Equinox nodig, alhoewel ik ook niet graag een economy neem, dan straalt het er vanaf dat je toerist bent natuurlijk. Een nieuwe Prius huren lijkt me wel wat... niet te klein, carpoolstroken gebruiken en enorm zuinig. Maar die kon ik zo snel nergens vinden.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •