Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 34 van de 86 EersteEerste ... 2432333435364484 ... LaatsteLaatste
Resultaten 331 tot 340 van de 851

Onderwerp: Auto huren (2008-2009)

  1. Top | #331
    Regelmatige Bezoeker Donny's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Locatie
    utrecht
    Berichten
    17

    Standaard

    Bedankt voor je reactie

    is een Intermediate SUV niet beter om te doen dan een fullsize of is dat weer te klein gr.donny
    Laatst gewijzigd door Ta2 Gerrit; 04-02-09 om 20:01.

  2. Top | #332
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Locatie
    Almelo NL
    Berichten
    85

    Standaard Re: Auto huren

    Wij hebben vorig jaar een fullsize gereden van Alamo, de Chevrolet Impala. Niet alleen van binnen een zee aan ruimte ook de kofferbak was gigantisch. Ongeveer in Nederland te vergelijken qua ruimte met de oudere BMW 7 series

  3. Top | #333
    Stamgast van der Steen's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Locatie
    rotterdam
    Berichten
    182

    Standaard Re: Auto huren

    wij gaan met 5 personen, 4 grote 1 kleine...........we hebben een minivan 'besteld'

    kan een fullsize SUV ook??

    want die minivans zijn volgens mij wel erg groot

  4. Top | #334
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Auto huren

    De minivan kun je met gemak parkeren in de bagageruimte van de Chevy Suburban (fullsize SUV) :-)
    Maar die zie je helaas niet zoveel meer, maar de huidige Dodge Durango is ook niet klein, en bieden ruim plek aan 4+1 plus loads of bagage, en ze zijn veeeeeel mooier dan een Minivan.

    En aan de buitenkant ook groter. Binnen geen dubbele bank, maar twee riante fauteuils en een comfortabele 3 zits bank erachter. Met daar weer achter een mega bagageruim.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  5. Top | #335
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Berichten
    151

    Standaard Re: Auto huren

    Als je een Ford Expedition/Lincoln Navigator o.i.d. kunt krijgen dan heb je wel twee achterbanken. Afhankelijk van de hoeveelheid koffers kun je besluiten om de tweede achterbank wel of niet te geruiken of neer te klappen. Als je de bank neerklapt heb je m.i. meer dan genoeg ruimte voor 4+1. En een stoere bak met 5.4 liter V8 zou ik altijd prefereren boven een minivan (alleen het woord "mini" al...).

  6. Top | #336
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2008
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    82

    Standaard Re: Auto huren

    Wij hadden een kleine SUV geboekt afgelopen jaar voor 2 personen, maar omdat ze niet meer op voorraad waren mochten we een minivan meenemen. Voor 2 personen is hij erg groot maar dat was heerlijk vanwege ons shop gedrag. :razz: Echter toen keerden we met 3 koffers en 1 grote reistas naar huis en dat paste echt niet allemaal achterin, we hebben een achterbankstoel naar beneden moeten klappen om alles mee te krijgen. Om met 5 mensen in zo'n auto te rijden is geen enkel probleem, de bagage is vaak meer het grote probleem, vooral als je ooik nog eens ga rondtrekken van hotel naar hotel.
    Zorg in ieder geval dat je iemand mee neemt met een beetje ruimtelijk inzicht.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 06-02-09 om 19:36. Reden: full quote eruit

  7. Top | #337
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2008
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    82

    Standaard Re: Auto huren

    Wij hebben via www.usareisen.de weer een SUV bij Alamo geboekt van 8 mei - 22 mei 2009. Dit aan de hand van de super goede ervaring van afgelopen jaar. Alles prima en netjes geregeld en helemaal inclusief van alles voor een leuke prijs (320 euro).

  8. Top | #338
    Regelmatige Bezoeker floriaantjes's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2008
    Berichten
    45

    Standaard Re: Auto huren

    Even een vraagje over de adressen van Alamo in Miami.
    Ik heb al wel het één en ander gegoogeld, maar ik ben bang dat ik dan van Alamo bij het vliegveld het adres van het hoofdkantoor krijg.
    Ik heb de auto geboekt (Door ervaringen van het forum) bij USAreisen.de, van hun ook alle gegevens via de mail ontvangen, maar geen adresgegevens om de auto op te halen en af te leveren. Ophaal adres is Miami airport (MIA) , weliswaar een dag na aankomst met een shuttle busje van het hotel en het afleveradres (MIA3).
    Weten jullie de straatnamen, zodat we niet bij het verkeerde kantoor staan. ?

  9. Top | #339
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Auto huren

    Deze lokaties vondt ik voor Miami, gewoon op de Alamo.com site.
    Alleen jou codes staan er niet bij, dus even usareisen contacten.

    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  10. Top | #340
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Auto huren

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door floriaantjes Bekijk Berichten
    Even een vraagje over de adressen van Alamo in Miami.
    ............. Ophaal adres is Miami airport (MIA) , weliswaar een dag na aankomst met een shuttle busje van het hotel en het afleveradres (MIA3).
    Weten jullie de straatnamen, zodat we niet bij het verkeerde kantoor staan. ?
    Misschien duurt het iets langer, maar waarom ga je dan de volgende dag niet gewoon met het shuttlebusje van het hotel terug naar de aankomsthal van de luchthaven en volg daar de aanwijzingen naar carrentals/Alamo?
    Vrijwel 100% foolproof.
    Knaapje
    Laatst gewijzigd door knaapje; 08-02-09 om 12:35.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •