Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 32 van de 86 EersteEerste ... 2230313233344282 ... LaatsteLaatste
Resultaten 311 tot 320 van de 851

Onderwerp: Auto huren (2008-2009)

  1. Top | #311
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: FAQ: auto huren in Florida

    Dat kan erg verschillen. De Dodge Magnum is ook een Premium en die kan behoorlijk wat bagage hebben. Dat is dan ook een stationwagon. Maar de Lucerne die Alamo op de site heeft staan als USA Premium laat maar drie koffers toe.

    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  2. Top | #312
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: FAQ: auto huren in Florida

    Hoi Mirella,
    Ik zie in je reisschema dat je vliegt op Orlando. Daar kun je gewoon zelf een auto uitzoeken in de gehuurde klasse. Er staan meestal meerdere merken/modellen waar je uit kunt kiezen. Gewoon even de achterbak opentrekken en kijken waar je bagage goed in kan.

    En mocht er geen premium meer zijn, dan mag je meestal een grotere auto uitzoeken. Een leuke grote, slurpende SUV of zo.:-D

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  3. Top | #313
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Berichten
    151

    Standaard Re: Auto huren

    Op zich is het waar dat ze leven van de provisie van upgrades e.d. maar mocht je de autohuur die je nu hebt niet meer kunnen wijzigen dan kun je het altijd proberen. Ik heb ook wel eens voor $10 per dag een upgrade van een midsize naar een fullsize SUV gehad (bij Hertz....). Sowieso willen mensen die grote auto's niet meer huren (zegt men...) dus ik zou zeggen neem een bedrag in je hoofd dat je maximaal wilt bijbetalen en probeer het eerst voor de helft van het bedrag. Net als die gasten moet je gewoon een beetje brutaal zijn (niet in gedrag maar in je bieding). 10% of 20% van iets is voor die gasten toch meer dan 10% van niets......

  4. Top | #314
    Stamgast fransje's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2008
    Berichten
    212

    Standaard Re: FAQ: auto huren in Florida

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michael66 Bekijk Berichten
    Afhankelijk van het merk/type auto dat je meekrijgt kan de bagageruimte erg klein zijn als je alle zitplaatsen gebruikt. Vaak is de achterste rij stoelen weg te klappen en dan ontstaat een grotere bergruimte. Maar ja, dan heb je weer wat minder zitplaatsen.
    Op website van onze duitse vrienden staat niet voor niets dat ze dit model auto aanbevelen voor max. 5 volwassenen + 1 kind.
    Moet lukken, we zijn met 5 volwassenen, en kunnen dus gewoon de 3 lege zitplaatsen volstapelen. Is vooral nà al dat geshop in Orlando wel nodig denk ik \\/

  5. Top | #315

    Standaard Re: Auto huren

    Best Florida bezoekers,

    Ik ga over 3 weken voor het eerst naar Amerika voor 10 dagen.
    We hebben het hele parket geboekt bij Expedia, zo goedkoop dat ik
    hoop dat we ooit aankomen.....:shock:
    Maar ik heb toch nog een vraagje...we hebben ook een auto gehuurd,
    bij Budget; met verzekering etc.; maar ik vraag me af... zijn deze verzekeringen voldoende of is het verstandig eigen risico's af te kopen.
    Wie heeft hier ervaring mee en wil dit met mij delen.

    Alvast bedankt, Jacqueline

  6. Top | #316
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Auto huren

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jacq.1310 Bekijk Berichten
    het hele parket geboekt bij Expedia.......Maar ik heb toch nog een vraagje...we hebben ook een auto gehuurd, bij Budget; met verzekering etc.; maar ik vraag me af... zijn deze verzekeringen
    He, wat leuk, parket van Expedia ... als dat maar goed gaat....[-o<[-o<

    Zonder gekheid, geef even op welk pakket voorzieningen je voor de auto hebt gekozen, dan weten we precies wat je hebt geboekt en kan er ook een serieus antwoord op gegeven worden!



  7. Top | #317

    Standaard Re: Auto huren

    Hallo,

    Bedankt voor je reactie, we hebben een middel grote auto geboekt bij Budget, met de volgende optie´s / verzekeringen : Aanrijding & Schade, Inbraak, Derde partij Aansprakelijkheid Verzekering, Stad/Luchthaven Toeslagen, Wegen belasting, BTW, Toegevoegde Aanspareklijkheids Verzekering voor de Verenigde Staten en Canada.

    En op de site van Expedia staat :Geen verborgen kosten! Autoverhuur bij Expedia is inclusief verzekering, belasting en toeslagen.

    Maar ik wil graag goed voorbereid op reis en verwacht eigenlijk dat ze bij het ophalen van de auto met allerlei verzekeringen cq. bijbetalingen komen?? Of zie ik nu te veel beren op de weg??

    Graag jullie ervaringen / reactie.

    Alvast bedankt, groetjes Jacqueline

  8. Top | #318
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Auto huren

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jacq.1310 Bekijk Berichten
    En op de site van Expedia staat :Geen verborgen kosten! Autoverhuur bij Expedia is inclusief verzekering, belasting en toeslagen.
    De informatie die Expedia verstrekt is niet zo duidelijk als bij andere aanbieders. Zo lees ik dat de kosten voor benzine in rekening gebracht worden als de auto niet afgetankt wordt teruggebracht. Ook voor extra bestuurders en bestuurders onder de 24 moet bij dit tarief apart worden betaald. Maar misschien heb je geen extra chauffeur nodig en ben je boven de zuurballenwet...:-#.

    In de hier 'gangbare' all inclusive pakketten wordt het eigen risico afgekocht en zit het in de all-in prijs. In jullie geval staat dat niet expliciet vermeld, ik zou het dus navragen bij Expedia. 0900 397 3342 (€0.40cpm), of kies +31 0900 397 3342. Uit de uitgebreid informatie over de voorwaarden: Eigen risico is van toepassing in het geval van diefstal of schade aan de huurauto. Dit is afhankelijk van de autogroep en het land van verhuur.

    De medewerkers bij de autoverhuurbedrijven werken op provisie. Je kan dus verwachten dat ze proberen je van alles en nog wat te verkopen. Hierover is elders op het forum al veel geschreven. Om je goed voor te bereiden zou je hier kunnen kijken voor een voorbeeld van de conracten die worden gebruikt.

    Je geeft aan dat de reis uitzonderlijk goedkoop is. Als ik de huurprijzen van de auto zie, betwijfel ik of dat wel zo voordelig is, maar misschien hebben jullie een heel voordelig totaalpakket. Annuleren van de auto kost je 20 euro bij Expedia, ik zou de prijs en de voorwaarden eens vergelijken met de auto's van www.usareisen.de .Kijk maar eens wat voordelig voor jullie uitvalt. Tot slot: Met hoeveel personen reizen jullie en gaan jullie veel kilometers maken? Is een midsize car wel voldoende?



  9. Top | #319
    Vaste Bezoeker an25's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Locatie
    zaandijk
    Berichten
    68

    Standaard Re: Auto huren

    wij hebben bij usareisen.de een full size auto gehuurd, usa reisen was voor ons de goedkoopste optie. met nog 10 % extra korting en 3% internet korting

  10. Top | #320
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jul 2008
    Berichten
    158

    Standaard Re: Auto huren

    Wie kan mij helpen;

    We willen graag een auto huren (alamo, equinox) en ophalen bij het Car Car Centrum in Disney. Helaas kan dit niet bij USA-reisen :-(
    Ik heb al bij FTI gekeken voor de Equinox, maar dat kun je niet boeken met een niet-duits adres.......

    Wie heeft er tips?



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •