Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 41 van de 86 EersteEerste ... 31394041424351 ... LaatsteLaatste
Resultaten 401 tot 410 van de 851

Onderwerp: Auto huren (2008-2009)

  1. Top | #401
    Florida Groupie AlexFL's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2007
    Locatie
    NL
    Berichten
    355

    Standaard Re: Auto huren

    Harold,

    Als je met 7 personen een 7persoons van huurt zit je heel erg krap met de bagage. 7 koffers gaan niet in de kofferbak

  2. Top | #402
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Helmond
    Berichten
    752

    Standaard Re: Betaalbare vliegtickets voor 2009?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FrankS Bekijk Berichten
    Opvallend trouwens dat de midsize suv in het zomerseizoen een fractie goedkoper is dan de Equinox, terwijl dit afgelopen winter (en vorig jaar ook meen ik) juist andersom was.
    Ik zie nu waardoor dit komt: bij boeking vóór 31/3 krijg je 5-10% vroegboekkorting; op de Equinox krijg je "maar" 5% korting en op de mid-size suv krijg je 10% korting. Die korting geldt overigens alleen voor de weekprijzen, waardoor de Equinox op dagbasis toch weer goedkoper is dan de mid-size suv. Altijd even allebei uitrekenen dus.

  3. Top | #403
    Regelmatige Bezoeker Harley's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2008
    Locatie
    Oostakker bij Gent,Belgie
    Berichten
    33

    Standaard Re: Auto huren

    Loop zeker even binnen bij een reisorganisatie,bv Hotelplan,kan nooit kwaad en vergelijk even.
    Wat de auto aangaat,wij huren steeds bij Alamo en betalen nooit meer dan 100 dollar per week en 25 dollar per extra dag.

    mvg
    Harley

  4. Top | #404
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Auto huren

    @Harley: Dat moet je, denk ik, toch even toelichten :-k
    Waar kan ik voor nog geen 8 tientjes per week een auto huren, en wat heb ik daar voor, qua auto, verzekeringen etc.

    Ik denk dat veel forummers dit graag willen weten :mrgreen:
    Laatst gewijzigd door Michael66; 14-03-09 om 02:43. Reden: full quote eruit
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  5. Top | #405
    Florida Groupie utah's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    Vlaamse Ardennen
    Berichten
    529

    Standaard Re: Auto huren

    Waarom hoort men hier zo weining van entreprise rent-a-car?

    Deze werden ons aangeraden door een takelmaatschappij en een bandenservice garage in Orlando.

    https://www.enterprise.com/car_rental/showVehicles.do

  6. Top | #406
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Auto huren

    In Orlando zit Enterprise Off-Site. Dat lijkt me al een groot nadeel tov de andere aanbieders. In Miami hebben ze net als de andere aanbieders een Shuttle - daar maakt het dus niet uit..
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  7. Top | #407
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Berichten
    21

    Standaard Re: Auto huren

    Zoals zovelen hier die naar Florida gaan wil ik een auto huren. Hou er rekening mee dat wij al sinds 20 april in Miami zijn en tussendoor nog een Cruise van 10 nachten in het Panama kanaal hebben. Het huren van GPS in Nederland voor 7 EUR. p.d. zou niet bijster slim zijn dus. Bovendien is mijn Engels prima.

    Wensen en situatie:

    - Florida, Miami Int. Airport (auto ophalen en terugbrengen)
    - 3 personen
    - willen auto van 5 (10:00) t/m 10 mei (22:00) huren
    - Bestuurder is 24 jaar (net de pech)
    - GPS noodzakelijk
    - Vanzelfsprekend goed verzekerd zijn
    - Willen het liefst auto droppen bij Miami Int. Airport en geen reizen moeten maken hiervoor

    Wij willen ruimte hebben en in een redelijk stevige auto zitten. Daarom heb ik gekozen voor (Ik weet kleinere auto's zijn ook mogelijk maar hebben niet ons voorkeur:

    Standaard SUV Chervrolet Trailblazer

    Ik ken inmiddels de grote bedrijven. Persoonlijk vindt ik het een onoverzichtelijk zooitje die elk op een eigenaardige en onduidelijk wijze werken. Ik begrijp dat er meerdere topics zijn geweest. Ik heb 20 pagina's terugklikt de websites Alamo, Avis, Herz, International allen bezocht en andere topics en websites gezocht en gelezen maar ik kom toch niet echt aan de gewenste informatie.

    Het viel mij op dat regelmatig http://www.usareisen.de naar voren gehaald wordt vanwege korting. Aangezien dit kennelijk een Duits bedrijf is en mijn Duits bijzonder slecht is vind ik het bijzonder lastig om te boeken, zoeken en laat staan beginnen.

    Het viel mij direct op dat Alamo en Hertz de beste websites hebben met de meeste en meest duidelijke informatie. Ik koos voor Alamo (en ja heb ook de anderen geprobeerd). Het stoorde mij dat behalve bij Alamo geen prijzen vermeld werden voor bestuurders tussen de 21-24 jaar. Sterker nog in kleine lettertjes wordt dit vermeld. Dat zou later wel eff geregeld worden wat ik idioot vind.

    Wat is nu het probleem?
    Bij Alamo hebben ze:

    Alamo Gold Underage pakket

    Ongelimiteerde kilometers/mijlen, CDW + diefstalverzekering, Extended Protection (aansprakelijkheidsverzekering), alle lokale belastingen, luchthaventoeslag, toeslag voor 3 extra bestuurders, een volle tank benzine en de toeslag voor bestuurders onder de 25 jaar. Voor autohuur in de USA is er geen eigen risico. Het eigen risico voor Canada bedraagt 300 CAD, maar is af te kopen d.m.v. onze No-Risk verzekering.

    Geweldig dacht ik, MAAR daar zit weer geen GPS in en dat wil ik wel. Echt typisch vond ik dat weer. Aangezien ik (24 jaar) ga rijden en mijn familielid betaald kom ik ok in een lastig parket waar bar weinig recente informatie over te vinden is. Ik heb zelf overigens geen credit card.

    Ik heb ook lange discussies gelezen over Internationaal rijbewijs. Ik zag dat sommige autoverhuurbedrijven eisten dat je die had. En in topics wordt gezegd:
    Het wordt aangeraden maar het is niet verplicht.

    Iemand tips?

  8. Top | #408
    Florida Superfanaat corrus's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Lelystad, Nederland en Winter Garden, Florida, USA
    Berichten
    3.137

    Standaard Re: Auto huren

    Je kunt bij iedere grote autoverhuurder gewoon een GPS er bij huren...
    En aan een internationaal rijbewijs heb je helemaal niets...!!!
    Welcome to Florida
    Florida: 1979, 1980, 1981, 1982, 1983, 1984, 1985, 1986, 1987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1996, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019
    Californië: 1993, 1994, 1995, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019

  9. Top | #409
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Auto huren

    USAReisen heeft ook een Underage + GPS pakket. Zie hier: http://translate.google.com/translat...tm&sl=de&tl=nl
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  10. Top | #410
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Berichten
    21

    Standaard Re: Auto huren

    Top, bedankt voor de tips!

    Fahrzeugkategorie:
    LW - Standard-SUV 4türig
    Leistungs-Paket:
    Super-Inklusiv-PLUS-Preise / U25 + Navi
    Anmietstation:
    Miami Airport (MIA) Florida
    Annahme:
    05.05.2009 10:00 Uhr
    Abgabestation:
    Miami Airport (MIA) Florida
    Abgabe:
    10.05.2009 22:00 Uhr ( entspricht 6 Tage )
    Basis-Mietpreis:
    350,00 Euro
    Rabatt:
    - 3% für Online-Buchung
    zusätzlich:
    - 5% Frühbucherspecial bis 31.03.09
    Sie zahlen:
    322,00 Euro

    Het beste en goedkoopste is dus om te boeken bij deze duitse website. En Interantionaal rijbewijs is totale onzin.

    Is deze site een beetje betrouwbaar, ga ervan uit dat veel mensen via usareisen.de gehuurd hebben
    Laatst gewijzigd door Lerac; 15-03-09 om 14:58.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •