Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 10 van de 86 EersteEerste ... 891011122060 ... LaatsteLaatste
Resultaten 91 tot 100 van de 851

Onderwerp: Auto huren (2008-2009)

  1. Top | #91
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2005
    Berichten
    560

    Standaard Re: Auto huren

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gettie Bekijk Berichten
    In Miami rijdt er een Alamo-bus constant van Airport naar Alamo v.v.
    Er rijdt inderdaad één bus (nou vooruit, twee dan) tussen de luchthaven en het Alamo verhuurstation. Helaas is deze bus 9 van de 10 keer vol. Persoonlijk heb ik erg slechte ervaringen met Alamo. Vandaar dat ik bij dit bedrijf nooit meer een auto zal huren.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 26-11-08 om 14:43. Reden: full quote ingekort

  2. Top | #92
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Locatie
    Vlakbij Schiphol
    Berichten
    157

    Standaard Re: Auto huren

    Alweer lang geleden, maar een samenspel van omstandigheden. We hadden een auto bij Alamo's (Miami) gehuurd. Na alle papierwinkel de auto van de parkeerplaats opgehaald om de koffers er in te laden. Bleek de bijrijders stoel er "los" in te staan. Ik naar binnen en binnen 5-10 minuten een nieuwe auto, maar wel een klein maatje groter. Tijdens deze vakantie defect aan de versnelling en met behulp van een heel aardige snelwegpolice komt er redelijk vlot een oplegger van Alamo met een bijna nieuwe auto vol met brandstof en weer een maatje luxer. Rommelig voor ons, maar allemaal netjes door Alamo opgelost.
    Ps. Dit jaar een auto bij Dollar en maar hopen dat dit ook goed gaat indien er onverhoopt iets aan de hand is.

  3. Top | #93
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Auto huren

    Ik heb vandaag nog snel even de EQ-klasse geboekt voor as. zomer. Het is voor 3 weken, alleen ik rijd, PersPro/CPP zit al in de werelddekking van mijn reisverzekering. Het verschil tussen Spar en Inklusiv was €50, zo'n $75. Aangezien de volle tank me zeker minder gaat kosten heb ik gekozen voor Spar.

    Da's mijn afweging.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  4. Top | #94
    Florida Fanaat mattrob's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zuid Limburg
    Berichten
    1.288

    Standaard Re: Auto huren

    Je moet er wel mee uitkijken. Ik dacht vorige keer ook dat ik op deze manier slimmer uitwas (die CPP hoefde ik niet, en ik zou alleen rijden). Maar helaas, bij Alamo moet je dan de tank benzine direct afrekenen als je de auto ophaalt ... En dat ging natuurlijk niet tegen de $ 3,50 per gallon, maar was iets van $ 4,50 per gallon. In de Chevy Trailblazer die we kregen ging $ 22, dus daar ging mijn voordeel ... Uiteindelijk heb ik nog $ 20 terug gekregen als 'compensatie', maar het voordeel viel dus wel mee ... Ik weet niet of dat nog steeds zo gaat .....:cry:
    Orlando 1999, 2000, 2002, 2002, 2003, 2005, jan 2008, juli 2008, 2009, mei 2010, juli 2010, kerst 2010, jan 2012, juli 2012, nov 2012, juli 2013, nov 2013, juli 2015, juli 2016, juli 2017, nov 2017, juli 2018, nov 2018 http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2018

  5. Top | #95
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Auto huren

    Dat "gevaar" zie ik niet. Tegenwoordig betaal je vantevoren (bij het ophalen) alvast een volle tank, en dat gaat tegen de normale prijs die nu iets boven de $3 staat. Voorheen was het zo dat als je de auto weer vol moest inleveren en dat niet deed. dat je dan de verhoogde prijs voor je kiezen kreeg (is nog steeds zo, maar bij Europeanen brengen ze sinds vorig jaar ALTIJD vantevoren een tank benzine in rekening).

    En de RAV4 die ik de afgelopen twee keer had heeft een 60-liter tank = 15.8 gallon maal $ 3.30 of zo is iets meer dan 50 dollar. Is zo'n $25 "gewonnen", niet veel maar net als bij jouw Pricelinebiedingen is het voor mij gewoon de sport om te kijken of iets voor minder $$ kan. De vakantie is al duur genoeg ... ](*,)

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  6. Top | #96
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Auto huren

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door breaker9240 Bekijk Berichten
    Ik klik op die auto bestellen en daar kan ik maar uit een lijst van een 6tal locaties kiezen dus is het normaal dat ik die vraag stel misschien?
    Voor de auto terug te gaan inleveren kan ik kiezen tussen een HOOP locaties maar als ik hem wil halen maar uit 6
    De locaties die je kan kiezen zijn hetzelfde voor ophalen en wegbrengen (als je beide in Orlando wilt doen). Uiteraard kun je je auto ook in een hele andere plaats terugbrengen maar daar hebben we het hier niet over volgens mij.

    En in dat lijstje staat het vliegveld en nog wat andere locaties. In de post die ik in je andere topic heb geplaatst staat hetzelfde lijstje - met adres-gegevens. Als het daar al niet duidelijk was, vraag het daar dan nog een keer na. Maar nu stel je exact dezelfde vraag nog een keer. Dat is niet echt handig...
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  7. Top | #97

    Standaard Re: Auto huren

    Ik vind het wel lastig (alle pagina`s doorgeworsteld) waar te boeken.
    Als ik voor een low budget wagen ga ( Chevrolet Aveo 4 deurs)
    dan zijn de kosten voor een week ( maandag 28-4 - Maandag 5-5)
    Bij Ebookers € 144,28
    Bij Eautohuur € 153,99
    Bij Usareisen.de € 155,61
    Alle 3 incl. tank benzine.
    Voor zover ik het kan zien is alleen bij Usareisen.de er een inzittenden en bagageverzekering bij maar daar zie ik het nut niet zo van in ( ik gebruik de auto alleen als vervoermiddel en reis met mijn 2 kinderen) of zie ik dat verkeerd.
    Waar kan ik nu het beste boeken?

  8. Top | #98
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Auto huren

    Heb je er eventuele kortingen nog afgehaald (bij USAReisen) ?
    Die zie je pas als je het hele proces begint van boeken..
    Zie hier de details: http://www.usareisen.de/mietwagen/fb...al_so.php?id=1 (tot 30 april)
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  9. Top | #99

    Standaard Re: Auto huren

    Heb je er eventuele kortingen nog afgehaald (bij USAReisen) ?
    Die zie je pas als je het hele proces begint van boeken..
    Ik heb het net nog een keer geprobeerd, 3% online korting , 6 % voorjaars korting, komt dan toch echt op € 155,61...
    Is toch 11 euro duurder als ebookers, maar goed dat geld is niet zo belangrijk, beter iets duurder en betere service of maakt het allemaal niets uit?

  10. Top | #100
    Florida Groupie utah's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    Vlaamse Ardennen
    Berichten
    529

    Standaard Re: Auto huren

    Maybe een domme vraag:

    Zit in een Chevy Trailblazer een CD speler? Dit omdat ik een aantal CD's ginds wil aankopen om te beluisteren in de wagen.

    Bij alle fotos die ik tegenkwam van dit karretje zag ik alleen zo'n logge autoradio...:-&



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •