Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 70 van de 86 EersteEerste ... 2060686970717280 ... LaatsteLaatste
Resultaten 691 tot 700 van de 851

Onderwerp: Auto huren (2008-2009)

  1. Top | #691
    Florida Groupie Lea's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Locatie
    Den bosch
    Berichten
    326

    Standaard Re: Auto huren

    Nou ik heb het een en ander eens zitten lezen wat het huren betreft van een auto of bij Alamo of Hertz maar ik krijg eerlijk gezegd een beetje de kriebels , wachtijden, dingen die ze je aan kunnen smeren, schade, keus van de auto.

    Als je al een x aantal uren vliegen er op hebt zitten moet ik er toch niet aan denken al die dingen waar je dan ook nog eens mee te maken kan krijgen.

    Ik ben dan de enigste volwassen persoon en dan komt dat allemaal op mijn dakkie , nog nooit een auto gehuurd dus al met al zal het een hele spannende bedoeling worden.

  2. Top | #692
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Auto huren

    Het lijkt wat erger als dat het in werkelijkheid is, hoor.

    Bij Alamo is het op sommige momenten erg druk, en vooral de doorgewinterde autohuurder/cq Floridaganger vindt dat lastig, maar langer als een uur hebben wij er nooit gestaan. En anders pak je gewoon National, zelfde baas, nagenoeg dezelfde prijs bij onze Deutsche Freunde en vele malen minder druk.

    Alle aanbiedingen beleefd weigeren werkt meestal goed en de schade (als die er al is) bekijken is gewoon een rondje om de auto heenlopen.
    De auto (of categorie) kiezen kun je lekker vanachter de computer doen. Daarginder loop je de straat over de parkeergarage in, zoekt de rij van je categorie en je kunt pakken wat je wil. Ook geen problemen.

    En dan begint het pas; vanaf nu heb je alleen maar plezier van de auto, en kun je gaan en staan waar je wilt, en wanneer het jou uitkomt. Dat weegt 100 keer zwaarder dan de "ongemakken" van het eerste uurtje. Veel plezier alvast :-)
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  3. Top | #693
    Florida Groupie Lea's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Locatie
    Den bosch
    Berichten
    326

    Standaard Re: Auto huren

    Hoop er wel veel plezier van te hebben en een grote wagen heb ik niet nodig zijn maar met zijn tweetjes en is hoofdzakelijk toch om naar de parken te rijden en boodschappen te kunnen doen. en als we naar Tampa gaan rijden voor Bush Gardens hoeven de koffers toch niet mee.

    Zie hier ook al veel soorten namen voor bij komen maar wat zou ik ongeveer kunnen verwachten voor een compacte wagen dan het voorbeeld van Chevrolet Aveo.

  4. Top | #694
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Auto huren

    Probeer dit topic eens: Autohuur: Welke kreeg jij mee?

    De Aveo staat overigens bij de Economy auto's. Compact is een Chevrolt Cobalt of vergelijkbaar.
    Maar die kleine wagens hebben ze vaak niet op voorraad. Als men begint over het feit dat de auto te klein is, dat je koffers er niet in zullen passen etc etc, ga er dan vanuit dat ze hem gewoon niet hebben. Niet upgraden en afwachten waar ze mee komen. Gratis upgrade

    Zo zijn er ook voorbeelden van:

    Economy naar Dodge Minivan
    Compact naar RAV4
    Laatst gewijzigd door Njit; 12-08-09 om 12:04.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  5. Top | #695
    Florida Groupie Lea's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Locatie
    Den bosch
    Berichten
    326

    Standaard Re: Auto huren

    Heb ik al een in gekeken maar eerlijk gezegd niet echt wijzer geworden.
    Maar dan wachten we gewoon tot we er zijn en dan weten we gewoon meteen welke het is/word.

  6. Top | #696
    Regelmatige Bezoeker USAnneke's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    43

    Standaard Re: Auto huren

    Alamo is zeker behoorlijk aan het bezuinigen. Ik las dat een aantal mensen een Kia Rondo kregen in de midsize SUV klasse... De Rondo lijkt me toch meer een MPV dan een SUV.

    Wij hebben onze auto bij National gehuurd. Over een dikke week zullen we zien of daar de recessie ook toegeslagen heeft.

  7. Top | #697
    Vaste Bezoeker liesje1967's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2008
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    114

    Standaard Re: Auto huren

    Wij gaan voor de Dodge Durango....van de week weten we het.....

  8. Top | #698
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2009
    Locatie
    Raalte
    Berichten
    51

    Standaard Re: Auto huren

    Wij doen gek en gaan voor de premium S.U.V. behoorlijke aanbieding kunnen vinden op www.dollar.de

  9. Top | #699
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Auto huren

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hzengerink Bekijk Berichten
    Wij doen gek en gaan voor de premium S.U.V. behoorlijke aanbieding kunnen vinden op www.dollar.de
    Nou, vertel, wat is de aanbieding. Ik zoek nog een auto voor volgend jaar Juli :mrgreen:
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  10. Top | #700
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Auto huren

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hzengerink Bekijk Berichten
    Wij doen gek en gaan voor de premium S.U.V.
    Ben ook wel benieuwd! Natuurlijk gelijk even 'onze' IFAR Equinox van usareisen met deze dollarleute vergeleken en dat verliezen ze in ieder geval nog, het verschil is maar liefst 113 euro voor twee weken in het voordeel van usareisen....:-\".

    Ik kan bij dollar.de geen premium SUV op de site vinden en zie alleen IFAR en SFAR. Hzengerink moet dus met de billen bloot, ich bin gespannt.........:-k





Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •