Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 24 van de 86 EersteEerste ... 1422232425263474 ... LaatsteLaatste
Resultaten 231 tot 240 van de 851

Onderwerp: Auto huren (2008-2009)

  1. Top | #231
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Auto huren

    Het ligt er aan hoe lang je deze SUV hebt en of alle verzekeringen er bij zitten.
    Veelal zijn de prijzen op de US sites zonder verzekeringen omdat US inwoners die vaak niet nodig hebben en al via hun eigen autoverzekering gedekt zijn.

    Bij usareisen kost een SUV tussen de 158 (midsize) en 271 (fullsize, standard size 241) euro (x 1.27 voor de dollarprijs) per week inclusief alle mogelijke verzekeringen.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  2. Top | #232

    Standaard Re: Auto huren

    Hoi,
    Ik weet niet of Alamo de goedkoopste is, maar ik weet uit ervaring dat hij wel erg goed is. Wij nemen altijd een intermediate 2 deurs (is vaak een Pontiac) met de duurste optie (alle verzekeringen+extra chauffeur e.d. --> is volgens mij een gold pakket). Wij hebben 1 x schade aan de auto gekregen en dat was absoluut geen probleem. Geen geneuzel bij zo'n kantoor of iets dergelijks. Gewoon melden en op het vliegtuig naar huis. Hebben daar ook nooit meer wat van gehoord.
    Vorig jaar via Dollar gehuurd, maar dat leek wel een plastic auto. Dus ..... dit jaar weer met Alamo.
    Ik weet niet of je iets met dit antwoord kunt maar kijk maar.
    Ravaell

  3. Top | #233
    Vaste Bezoeker chester2203's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2007
    Berichten
    52

    Standaard Welke auto

    Wij zijn met z'n 4en man, vrouw twee kinderen 9 en 7.
    Wij hebben een villa inde omgeving van orlando gehuurt.
    Welke (size) auto raden jullie ons aan. We blijven in principe in de omgeving van Orlando.
    WAREN TOT 3 SEPTEMBER IN FLORIDA EN WE LOVED IT...................................

  4. Top | #234
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    Deurne
    Berichten
    51

    Standaard Re: Welke auto

    Chevrolet Equinox van Alamo bij Usareisen.de dit is een kleine suv die iets duurder is als een midsize personenauto

    En het mooiste, hij is er bijna nooit, dwz dat je dan een midsize suv meekrijgt voor dezelfde prijs!

  5. Top | #235
    Regelmatige Bezoeker Ciska's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2008
    Locatie
    bodegraven
    Berichten
    16

    Standaard Re: Auto huren

    het probleem met de taal gaat inderdaad over de schadeafhandeling ik weet niet of dat dan niet via je tussenpersoon gaat zou namelijk wel kunnen. ik werk bij een verzekeringsmaatschappij en mij lijkt dat wel logisch maar goed.

    ae doet inderdaad soms vreemd ik had een offerte van american vacations gehad die was 300 euro lager als van hun vroeg of hij een beter offerte kon maken staat namelijk op de site maar dat ging niet en omdat de autohuur prijs nog niet bekend was kon hij dat niet doen. ik had american vacations gevraagd wat het verschil in autohuur kan zijn met de huidige prijzen en deze van juli 2009 en dat gaat om enkele dollars

    het motto wij zijn altijd goedkoper als andere moeten ze maar van de site halen

  6. Top | #236
    Florida Groupie cloggie68's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Locatie
    De Meern
    Berichten
    670

    Standaard Re: Auto huren

    Ik heb even gekeken op usareisen.de waar veel van jullie de auto huren.

    We willen graag (2 volwassen en 2 kids van 5 en 6) een type Equinox of type Midsize SUV huren in de meivakantie. Qua prijs ontloopt het elkaar niet zoveel, superinklusive plus is 232 vs 247 euro (9 dagen). Is de goedkoopste goed te doen met 2 kids? We gaan geen lange afstanden rijden hoor, het is alleen voor vervoer in en om Orlando/Kissimmee. Wij hebben een TomTom maar nog geen Floridakaart. Is het verstandig om navigatie direct mee te nemen in de huur of toch beter gewoon een Tomtom Florida kaart kopen?

    Bedankt!
    Karen

  7. Top | #237
    Florida Superfanaat corrus's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Lelystad, Nederland en Winter Garden, Florida, USA
    Berichten
    3.137

    Standaard

    De wegbewijzering in Orlando is uitermate duidelijk...
    Alleen Orlando?? Zeg ik, geen TomTom...

    Bij veel winkels liggen boekjes met reclamezooi en kortingsbonnetjes, daar zitten altijd diverse wegenkaartjes in...
    (niet op schaal maar zijn verder wel duidelijk) :mrgreen:
    Laatst gewijzigd door Michael66; 26-11-08 om 15:53. Reden: samengevoegd
    Welcome to Florida
    Florida: 1979, 1980, 1981, 1982, 1983, 1984, 1985, 1986, 1987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1996, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019
    Californië: 1993, 1994, 1995, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019

  8. Top | #238
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Auto huren

    De goedkoopste huren! Zelfs in het uitzonderlijke geval dat je een Equinox krijgt, kan je daar met 2V+2K prima mee uit de voeten. In de meeste gevallen krijg je gewoon een midsize SUV; Toyota RAV 4 of zo iets.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 26-11-08 om 15:53. Reden: full quote eruit



  9. Top | #239
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Auto huren

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door corrus Bekijk Berichten
    Bij veel winkels liggen boekjes met reclamezooi en kortingsbonnetjes, daar zitten altijd diverse wegenkaartjes in...
    (niet op schaal maar zijn verder wel duidelijk) :mrgreen:
    En bovendien krijg je van de verhuurder ook een redelijk goeie kaart van de omgeving mee. (die folderkaartjes zijn (waren) inderdaad handig)
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  10. Top | #240
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Auto huren

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door chester2203 Bekijk Berichten
    dit maakt de toch al niet overzichtelijke papieren die je bij aankomst moet tekenen niet overzichtelijker
    Welke site heb je eigenlijk bekeken, vroeg ik mij af. En welke 'papieren' wil je allemaal tekenen? Een auto huren is heel simpel, sommige mensen lukt het zelfs in het Duits en ze besparen er nog geld mee ook!

    Je bepaalt thuis het verhuurbedrijf en welke auto en welk pakket je kiest. Het is algemeen bekend dat hier op het Forum wordt aanbevolen om een pakket inclusief alle kosten, tank benzine en extra bestuurders te kiezen. Als je zo te werk gaat, komen er geen kosten bij. De huurovereenkomst (de papieren..) moet je wel goed lezen, maar deze is absoluut niet zo onoverzichtelijk als je stelt. Sommige verhuurders hebben een voorbeeldformulier, zodat je je nog beter kunt voorbereiden.





Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •