Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 52 van de 86 EersteEerste ... 242505152535462 ... LaatsteLaatste
Resultaten 511 tot 520 van de 851

Onderwerp: Auto huren (2008-2009)

  1. Top | #511

    Standaard Re: Auto huren

    Ik ben van plan om eind augustus 2 weken naar miami te gaan, waarvan ik 1 week een auto wil huren om rond te rijden.

    We gaan met zijn tweeen. Waar kan ik het beste een auto huren? Ik hoor veel over usareisen.de, maar ik begrijp niets van de website :-P.

    Ik ben zelf 23, dus de toeslag voor minderjarige wil ik ook graag weten.

    Bedankt,

    Happy86

  2. Top | #512
    Florida Superfanaat corrus's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Lelystad, Nederland en Winter Garden, Florida, USA
    Berichten
    3.137

    Standaard Re: Auto huren

    Die kun je heel eenvoudig vinden bij de betreffende verhuurder...
    Welcome to Florida
    Florida: 1979, 1980, 1981, 1982, 1983, 1984, 1985, 1986, 1987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1996, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019
    Californië: 1993, 1994, 1995, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019

  3. Top | #513
    Florida Groupie ietie's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    gelderland
    Berichten
    485

    Standaard Re: Auto huren

    Dit jaar hebben we voor het eerst een upgrade genomen bij avis we hadden een standaard besteld en ons laten upgraden naar een suv.
    We kregen een jeep liberty toegewezen, persoonlijk vond ik de grote erg tegenvallen, vooral achterin, wij hebben 2 puberzonen met lange benen, en een 8 jarige dus ze moesten de achterbank met zijn 3 delen , nou dat hield niet over vooral de plek in het midden was zeer krap.
    Volgend jaar voor ons dus geen suv meer maar gewoon weer de full size die ruimer en goedkoper is, en toch iets meer luxe heeft dan de jeep van dit jaar.

  4. Top | #514
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Auto huren

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ietie Bekijk Berichten
    we hadden een standaard besteld en ons laten upgraden naar een suv. We kregen een jeep liberty toegewezen
    De Jeep Liberty is een midsize SUV en eigenlijk alleen maar geschikt voor een gezin met 2 of 3 kleine kinderen. Maarrrre...les 1 op dit fraaie Forum was toch om nooit, maar dan ook nooit op een voorstel van een balaiemederwerker van welk verhuurbedrijf dan ook in te gaan? Autohuur regel je hier! Daar glimlach je beleefd en weiger je alle voorstellen, de medewerker vertwijfeld achterlatend........



  5. Top | #515
    Florida Groupie ietie's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    gelderland
    Berichten
    485

    Standaard Re: Auto huren

    Het was onze eigen keus om een upgrade te nemen omdat we tuis al tot de ontdekking waren gekomen dat de categorie die we gekozen hadden eigenlijk te klein voor ons was vandaar, en 1 dag voor vertrek nog even te switchen naar een andere catagorie leek ons niet zo slim en ook niet mogelijk( denk ik) vandaar dat we zelf gevraagd hebben voor een upgrade , niet slim misschien, doen we dus ook niet meer, volgende jaar op tijd boeken en dan maar hopen dat de catagorie die we willen nog leverbaar is.
    Dit jaar was dat dus niet het geval vandaar dat we noodgedwongen iets anders moesten kiezen, we gingen voor goedkoop, wat achteraf niet zo slim bleek, volgend jaar geen gezeur meer , dan maar iets meer geld er aan besteden en lekker zitten

  6. Top | #516
    Regelmatige Bezoeker kris65's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2009
    Locatie
    Lebbeke
    Berichten
    24

    Standaard Re: Auto huren

    dilema: de extra verzekering road service 4.99$/dag is dit een must of niet?

  7. Top | #517
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Auto huren

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kris65 Bekijk Berichten
    road service 4.99$/dag, is dit een must of niet?
    Dit is een persoonlijke keuze waar een ander geen advies in kan geven. Als hier op het Forum iemand zou zeggen dat het niet nodig is, en je hebt toch schade, sleep je hem dan voor de Rijdende Rechter? En als iemand zou zeggen dat het wel nodig is, en je hebt geen schade, heb je dan een slecht advies gehad? Ga voor jezelf de volgende mogelijkheden na:

    Stel je verliest je sleutel, krijgt een lekke band of een steen tegen de ruit en je bent niet bereid/in staat om die kosten zelf te dragen, dan vul je in: JA, need to have! Kassa voor de verhuurder.

    Als je, net als de meeste Florummers, het risico voor deze kosten voor je eigen rekening neemt, dan vul je in: NEE, nice to have, but thank you!



  8. Top | #518
    Stamgast van der Steen's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Locatie
    rotterdam
    Berichten
    182

    Standaard Re: Auto huren

    wij gaan in juli/augustus naar florida (aankomst Orlando)
    minivan gehuurd bij Alamo

    welke auto kunnen we krijgen?
    en zit er toevallig al een navigatiesysteem in??? (dan hoeven we namelijk geen kaartje voor de tomtom te kopen )

  9. Top | #519
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Auto huren

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door van der Steen Bekijk Berichten
    wij gaan in juli/augustus naar florida (aankomst Orlando)
    minivan gehuurd bij Alamo

    welke auto kunnen we krijgen?
    en zit er toevallig al een navigatiesysteem in??? (dan hoeven we namelijk geen kaartje voor de tomtom te kopen )
    Waarschijnlijk een Dodge Caravan of zusje Chrysler T&C. Die zijn erg populair en volop aanwezig op MCO. Of een Japanse of Koreaanse equivalent (Toyota Sienna), en een navigatie zal er bijna op zeker niet in zitten.

    Die wordt nl. los verhuurd, dus kopen ze vast geen auto's in waar GPS inzit.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  10. Top | #520
    Stamgast van der Steen's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Locatie
    rotterdam
    Berichten
    182

    Standaard Re: Auto huren

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ta2 Gerrit Bekijk Berichten
    Waarschijnlijk een Dodge Caravan of zusje Chrysler T&C. Die zijn erg populair en volop aanwezig op MCO. Of een Japanse of Koreaanse equivalent (Toyota Sienna), en een navigatie zal er bijna op zeker niet in zitten.

    Die wordt nl. los verhuurd, dus kopen ze vast geen auto's in waar GPS inzit.
    bedankt

    hopelijk wordt het de grand caravan....en meestal zijn het toch auto's die rond de half jaar oud zijn???

    alhoewel die Chrysler er ook wel erg aardig uitziet hehe
    Laatst gewijzigd door van der Steen; 22-05-09 om 11:58.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •