Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: Miami Animal Police

  1. Top | #1
    Newbie
    Ingeschreven
    Jun 2005
    Locatie
    Heerlen
    Berichten
    1

    Standaard Miami Animal Police

    Hallo,

    Mijn vriendin wilt -om mij een plezier te doen- zich over haar vliegangst heenzetten en met me naar Florida gaan. Ik ben zo'n 10 jaar geleden daar geweest, en ik hoef jullie geloof ik niet te overtuigen dat het geweldig is.

    Om haar te verrassen wilde ik een bezoekje brengen aan Miami Animal Police, haar favoriete programma om Animal Planet.

    Zover ik nu weet is er een Everglades Outpost, maar ik kan niet achterhalen waar deze gelegen is. Ook weet ik dat zij diverse animal shelters in Miami hebben, maar ook daar kan ik niks over terugvinden.

    kan iemand me hier iets meer over vertellen?

    Alvast bedankt......Dorus

  2. Top | #2
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Berichten
    46

    Standaard

    Dat programma kijk ik ook altijd! Erg hoe sommige mensen met dieren om kunnen gaan he. Hartstikke goed dat ze in Florida/USA zo streng zijn op het gebied van dierenmishandeling.

    Ik weet verder niet waar het ligt

  3. Top | #3
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2005
    Locatie
    IJmuiden
    Berichten
    86

    Standaard

    Dat is inderdaad een tof programma!
    Als je naar Everglades Outpost wilt, kun je hier klikken. Hier kun je bezoekersinformatie (waar het ligt, plattegrondje, entreekosten) vinden.

    Wil je naar een asiel (shelter), dan is er hier eentje volgens de miami-dade website.

    Shelters kunnen wel heel zielig zijn hoor... ik ben er vaak genoeg van weggegaan met het gevoel alle dieren wel mee te willen nemen. Maar goed, dat heb ik ook in de dierenwinkel als de pups er zijn. ops:



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •