Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: Vergane glorie: Orlando International Resort (gesloten)

  1. Top | #1
    Newbie
    Ingeschreven
    Jun 2005
    Locatie
    amsterdam
    Berichten
    2

    Standaard Vergane glorie: Orlando International Resort (gesloten)

    Ik ben van plan om in november naar florida te gaan. Als eerste doen wij Orlando aan. In de kleine 20 jaar dat we daar al komen, hebben wij diverse hotels aangedaan.

    De laaste paar keren hebben wij de hotel ter plaatse betaald. Dat kostten ons $ 19,- per dag voor de hele kamer. Aangezien de douane vrij streng geworden is, willen wij ons verbijf weer in nederland boeken.

    Kent iemand dit hotel op de international drive (aan de kan van Wet & wild)? Graag wil ik hier info over hebben. Zo niet dan denk ik dat wij naar de quality inn plaza gaan, maar eerlijk gezegd heb ik niet zoveel met grote hotels.

    alvast bedankt.
    een dag niet in florida geshopt is een dag niet geleefd.

  2. Top | #2
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard Re: Wie heeft ervaring met Orlando international resort

    Orlando shopper, ik snap je vraag niet helemaal.
    Ten eerste zeg je niet over welk hotel je het hebt.
    Je zegt dat je altijd ter plaatse boekt voor $ 19,00 per kamer.
    Ofschoon ik dit een ongelooflijk lage prijs vind, zul je het zelf wel weten.
    maar waarom zou je dan daarvan af willen wijken?
    Als je hiervandaan een hotel boekt, ben je minimaal het dubbele kwijt, maar eerder nog het drievoudige.
    En wat heeft dit allemaal met de douane te maken? je gaat toch geen kamer mee naar huis smokkelen?
    De douane kijkt of je niks illigaals mee het land inneemt, en heeft niks met je hotelkamer te maken.
    Of ben je soms in de war met de immigration?
    Die maakt het ook niets uit hoor.
    Wel moet je op de visawaiver een adres invullen, maar als je er gewoon op zet Holiday Inn Orlando, is het prima.
    Ik zou lekker daar die kamer boeken.
    Eric

  3. Top | #3
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard

    Ik heb er een aantal jaren geleden eens gezeten. Viel niet mee.

    Volgens mij heet dat hotel niet meer zo.
    Voorheen heette het "Orlando international Resort & Conference Center". De website daarvan bestaat nog wel maar de meeste links ervan doen het niet (meer): http://www.orlandointernationalresort.com/

    Ik kom overigens ook nog de naam "Ramada Inn Resort Orlando" tegen als vroegere naam van dit hotel, en "Ramada Resort & Conference Center Orlando", en "Orlando Grand Hotel".

    Op hetzelfde adres (7400 International Drive) vind je nu het "Orlando Grand Plaza Hotel & Suites". Zie http://www.orlandograndplaza.com/index.htm Dit hotel is onder het management van de Boca Raton Management Corp., die een tiental hotels bestieren in de VS.
    Zij adverteren op hun site met bedragen vanaf $ 34,95 per nacht. Even een check gedaan op 2 weken hoogseizoen (7-21 juli) en dan liggen de prijzen rond de $ 75 per nacht, via www.expadia.com zo rond de $ 69 per nacht. Zelfs in de tweede week van september vragen ze via hun eiegn site nog $ 65 per nacht. Toch wel eventjes wat meer dan de eerder genoemde $ 19. Via http://budgethotelsorlando.com vind je nog wel goedkopere aanbiedingen van rond de $ 42 per nacht.

    Hmmm, de vele naamswisselingen doen niet erg goed aan het imago van dit hotel. Mogelijk dat het inmiddels wel wat opgeknapt is, want destijds viel het me daar niet mee.

    O ja, nog een kleine aanvulling: lees ook eens wat reviews, bijv op http://www.expedia.com/pub/agent.dll...=&itty=&from=f
    Een beoordeling van 1,8 gemiddeld ben ik nog niet vaak tegengekomen ....

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  4. Top | #4
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Hotelervaring gevraagd: Orlando International Resort

    Dit hotel is eerst in andere handen overgegaan en Orlando Grand Hotel gaan heten, en daarna weer hernoemd tot Legacy Grand Resort of Legacy Orlando Grand Resort.

    Als daar iemand een hotelervaring van heeft of wil hebben, dan graag een nieuw topic aanmaken.

    Topic wordt gesloten.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 13-10-08 om 14:06.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •