Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 6 van de 6

Onderwerp: Hotelervaring gevraagd: Parkway International Resort, Kissimmee

  1. Top | #1

    Standaard Hotelervaring gevraagd: Parkway International Resort, Kissimmee

    Heeft iemand ervaring met het apartementencomplex Parkway International op de Safari trail in Kissimmee? Hebben de appartementen wel of geen wasautomaat, droger en magnetron?

    Groetjes

    AM

    http://www.islandone.com/ior/parkway.html
    Laatst gewijzigd door Michael66; 13-10-08 om 13:19. Reden: link toegevoegd

  2. Top | #2
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2007
    Berichten
    29

    Standaard Re: ervaring met Parkway International

    Geen eigen ervaring maar volgens http://www.expedia.nl/pub/agent.dll?...w&eapid=281-11 hebben deze appartementen dit wel.

    Prijs 95,- euro er nacht in oktober vindt ik persoonlijk wel wat aan de hoge kant.

  3. Top | #3
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: ervaring met Parkway International

    Appartementen (condo's) zijn in 99,9% van de gevallen voorzien van wasmachine, droger, grote ijskast, magnetron, afwasmachine etc., anders zijn ze zeer slecht verhuurbaar.

    € 95 is inderdaad erg veel. Rond kerst kan ik me dat nog voorstellen, daarbuiten niet, zeker niet voor een condo. Er zijn betere / goedkopere alternatieven te vinden. Ik zou uitgaan van € 400-500 per week, misschien zelfs nog minder in de huidige lastige woningmarkt waar veel amerikaanse huizenbezitters al lang blij zijn als ze wat centjes binnen kunnen halen.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  4. Top | #4

    Standaard Re: ervaring met Parkway International

    Hai,

    Wij gaan 9 oktober naar Parkway en hebben 79 dollar per nacht betaald, we hebben geboekt via Booking.com Alleen komt er nog tax bij

    gr Joyce

  5. Top | #5
    Florida Groupie A3's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Heesch
    Berichten
    544

    Standaard Re: Hotelervaring gevraagd: Parkway International Resort, Kissimmee

    Wij hebben er geboekt voor komende augustus voor 390 euro voor 7 nachten. Via bookings.com, en ik kan evt. nog kosteloos annuleren als er iets echt onweerstaanbaars voorbij komt.

    Op de site ziet het er goed uit, maar de doorslag gaf tripadvisor. Nummertje 6 hotel in Kissimmee, dat kan dus niet slecht zijn. Ook de ligging, in de 'pit' van I4 & de 192, lijkt prima.

    Ben benieuwd!

    MVG

    A3
    Lees: http://www.floridaforum.nl/showthrea...-baco%92s-2013

    States Visited: All! Muv Alaska & Hawai............

  6. Top | #6
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Hotelervaring gevraagd: Parkway International Resort, Kissimmee

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door A3 Bekijk Berichten
    Nummertje 6 hotel in Kissimmee, dat kan dus niet slecht zijn. Ook de ligging, in de 'pit' van I4 & de 192, lijkt prima.
    Onze eerste kennismaking met het fenomeen appartement was Parkway International. 't is al weer jaren geleden, maar wij hadden het er erg naar ons zin. Mooie, grote appartementen, keurig ingericht en inderdaad prima gelegen. Op werkdagen was er zelfs een complimentary breakfast van donuts en muffins die je, net als de koffie en de sapjes, op een centrale plek kon ophalen. Ben benieuwd hoe het er nu is, de prijs is iig erg gunstig.





Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •