Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 83 van de 84 EersteEerste ... 337381828384 LaatsteLaatste
Resultaten 821 tot 830 van de 835

Onderwerp: Eerste keer WDW: Vragen en Tips!

  1. Top | #821
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2018
    Berichten
    61

    Standaard Re: Eerste keer WDW: Vragen en Tips!

    Vandaag geboekt voor 2 weken in caribbean Beach .

  2. Top | #822
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Eerste keer WDW: Vragen en Tips!

    Top! Ik heb net weer een fantastische vakantie achter de rug in Disney. Zit nu op het vliegveld van Orlando plannen te bedenken voor de volgende keer

  3. Top | #823
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2018
    Berichten
    61

    Standaard Re: Eerste keer WDW: Vragen en Tips!

    En mijn reservering al kunnen linken in de app . Magic bands kleuren al gereserveerd.

  4. Top | #824
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Eerste keer WDW: Vragen en Tips!

    En het grote voordeel van in een Disney resort verblijven is dat je geen problemen hebt met fastpasses! Ik ben deze vakantie 3x in Flight of Passage geweest met fastpass. Slinky dog 1x (had ik ook maar 1x gereserveerd) en ook genoten van alle "oudere" attracties met fastpass. Ik doe niet aan lange wachttijden

  5. Top | #825
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2010
    Berichten
    112

    Standaard Re: Eerste keer WDW: Vragen en Tips!

    Via aanbiedingensite nl.pepper.com kwam ik dit tegen, weet niet of het hier al bekend is? Gratis Dining plan bij je vakantie in Disney world Orlando



    Leuke aanbieding die maar weinig mensen weten te vinden. Eigenlijk alleen bedoeld voor mensen uit Ierland en Engeland, maar werkt ook perfect voor pepperende Nederlanders. Aanbieding loopt tot 6 november, grote kans dat er dan weer een nieuwe voor in de plaats komt.

    Boek je vakantie naar Disney world via de officiele Disney website van de UK (dus niet USA) en zet rechtsboven de lokatie op Ireland. Plots krijg je een aanbieding die zelfs de amerikanen nergens zullen vinden. Bij je verblijf in een goedkoop hotel krijg je gratis ontbijt, boek je een moderate hotel krijg je zelfs een compleet Dining plan gratis.

    Verder krijg je op deze manier ook nog gratis "memory maker", een dienst die normaal 199 dollar kost.

    Uiteraard is Disney world een duur grapje, maar hierdoor scheelt het minimaal honderden euro's. Zelf hebben we 10 dagen geboekt in een moderate hotel met pretpark tickets, gratis dining plan en memory maker voor 2800 euro (voor 2 personen). Via de Amerikaanse website was dit pakket ruim 1000 euro duurder. Link http://www.disneyholidays.ie/walt-disney-world/

  6. Top | #826
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Eerste keer WDW: Vragen en Tips!

    Meerdere forumleden maken al jaren gebruik van deze aanbieding. Ik ook! Tegenwoordig ook te verkrijgen via attractiontickets ierland en uk.
    Amerikanen kunnen hier geen gebruik van maken net als dat wij geen gebruik kunnen maken van de bijvoorbeeld de Canadese aanbiedingen. Let wel op dat de Disney tegenwoordig snel van uk/ie naar de Europese site springt. En die heeft weer heel andere aanbiedingen.
    Ook zit meestal niet het reguliere diningplan bij de moderate resort maar het quickservice. Je kan wel upgraden natuurlijk. En als je echt op tijd boekt, krijg je er ook een $200 giftcard bij.
    Voor mensen die graag (wat langer) in een Disney resort willen verblijven is dit inderdaad vaak een goede aanbieding.

  7. Top | #827
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2018
    Berichten
    18

    Standaard Re: Eerste keer WDW: Vragen en Tips!

    Was even aan het kijken voor de openingstijden en magic hours in de periode dat ik er ben.
    Als ik kijk voor AK zie ik op de website( https://disneyworld.disney.go.com/en...ay/2019-04-20/ ) dat er op zondag 21 april extra magic hours zijn maar als ik via de app kijk is dat niet zo maar zijn ze op maandag. Is trouwens gewoon de officiële Disney World app. Wat is verstandig om aan te houden?

    Als ik iets verder zoek lijkt het wel alsof het via de website niet klopt. Lees bv dat AK meestal op zaterdag en maandag MH heeft.
    Laatst gewijzigd door Jeli Jafra; 19-03-19 om 11:03.

  8. Top | #828
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2010
    Berichten
    112

    Standaard Re: Eerste keer WDW: Vragen en Tips!

    Zondag 21 april is het eerste paasdag. Tweede paasdag is dan (uiteraard ;-))de dag erna maar kennen ze niet in Amerika. Wat nu de juiste data is durf ik niet te zeggen. Misschien Disney even een berichtje sturen?

  9. Top | #829
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2018
    Berichten
    18

    Standaard Re: Eerste keer WDW: Vragen en Tips!

    De hele planning loopt een dag verkeerd, niet alleen met pasen.

  10. Top | #830
    Stamgast Mave's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2017
    Locatie
    Houten
    Berichten
    170

    Standaard Re: Eerste keer WDW: Vragen en Tips!

    Goede vraag...ik had zelf geboekt voor AK maandag 26 Augustus omdat er geen EMH waren in de ochtend. Nu zag ik tot mijn verbazing dat er op de crowd calender van undercover tourist wel ineens EMH stonden in de ochtend. Ik wilde al van dag veranderen maar dat zou me weer geld gaan kosten. Welke dag zijn er nou EMH? Zondag of maandag...ik ben benieuwd!



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •