Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 77 van de 84 EersteEerste ... 27677576777879 ... LaatsteLaatste
Resultaten 761 tot 770 van de 835

Onderwerp: Eerste keer WDW: Vragen en Tips!

  1. Top | #761
    Newbie
    Ingeschreven
    Jun 2016
    Berichten
    12

    Standaard Re: Eerste keer WDW: Vragen en Tips!

    Heeft iemand ook ervaring met Universial Studios? Welke van de 2 is het leukste....Studios of Islands of Adventure?
    Bush Garden zal ik ook even gaan bekijken.

  2. Top | #762
    Vaste Bezoeker Roy Reuter's Avatar
    Ingeschreven
    May 2016
    Locatie
    Rotterdam, NL
    Berichten
    97

    Standaard Re: Eerste keer WDW: Vragen en Tips!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hylkr Bekijk Berichten
    Heeft iemand ook ervaring met Universial Studios? Welke van de 2 is het leukste....Studios of Islands of Adventure?

    Dat is dubbel. Elk park heeft wel iets. De ene heeft Harry Potter, wat voor mij echt de beste attractie is waar ik ooit in ben geweest en alleen voor dat ga ik weer naar dat park terug (en de Butterbeer ). Jurassic Park voelt alweer wat gedateerd aan en mag wel eens een renovering krijgen. Er is nu ook een nieuwe King Kong attractie die wel spectaculair schijnt te zijn. Het andere park is eigenlijk merendeel 3D attracties of simulators. Eigenlijk zit je 5 x in dezelfde attractie, maar met een ander thema (TransFormers, Mummy, Men In Black). De Rock It achtbaan is dan wel weer supertof, waarbij je lijnrecht omhoog getakeld wordt.

  3. Top | #763
    Newbie
    Ingeschreven
    Jun 2016
    Berichten
    12

    Standaard Re: Eerste keer WDW: Vragen en Tips!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Roy Reuter Bekijk Berichten
    Dat is dubbel. Elk park heeft wel iets. De ene heeft Harry Potter, wat voor mij echt de beste attractie is waar ik ooit in ben geweest en alleen voor dat ga ik weer naar dat park terug (en de Butterbeer ). Jurassic Park voelt alweer wat gedateerd aan en mag wel eens een renovering krijgen. Er is nu ook een nieuwe King Kong attractie die wel spectaculair schijnt te zijn. Het andere park is eigenlijk merendeel 3D attracties of simulators. Eigenlijk zit je 5 x in dezelfde attractie, maar met een ander thema (TransFormers, Mummy, Men In Black). De Rock It achtbaan is dan wel weer supertof, waarbij je lijnrecht omhoog getakeld wordt.
    Dank voor je reactie!
    Ik neem aan dat het eerste gedeelte van je verhaal op Studios slaat en je tweede helft op Islands of Adventure?

  4. Top | #764
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2013
    Berichten
    56

    Standaard Re: Eerste keer WDW: Vragen en Tips!

    Beide kanten hebben tegenwoordig Harry Potter delen. Ik zou altijd adviseren een ticket voor beide parken te nemen. Kijk ook eens naar een 14 dagen pas, tov een dagpas erg betaalbaar, ik meen iets van €170 als je hem vooraf aanschaft.

  5. Top | #765
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2015
    Berichten
    16

    Standaard Re: Eerste keer WDW: Vragen en Tips!

    Iemand die misschien 6 magic bands wil meenemen voor mij?

  6. Top | #766

    Standaard 1e keer WDW world paar vragen

    Hoi iedereen

    ik ben nieuw hier op dit forum en ben van plan om voor de eerste keer naar WDW te gaan met mijn zoontje
    heb al veel gelezen en opgezocht maar heb toch nog een aantal vragen.

    1. ik twijfel om volgend jaar of pas in 2019 te gaan, beide zullen in juli zijn ivm schoolvakanties.volgend jaar zal mijn zoontje 5 jaar en 8 maanden zijn en in 2019 dus een jaar ouder.ik vroeg mij af of hij volgend jaar nog niet te jong gaat zijn?

    2.ik heb al vaak gelezen over de UK actie met het free dining plan.nu vroeg ik me af rond welke periode deze actie altijd komt en welke hotels hiervoor in aanmerking komen en welk dining plan je dan krijgt.en hoeveel het kost om eventueel up te graden naar een beter dining plan?

    3.ik zou 12 dagen gaan en 2 dagen voorzien voor MK,1 voor de studios,en toch wel 3 a 4 voor epcot en animal kingdom samen.nu vroeg ik mij af of de waterparken de moeite zijn voor een kind van 5-6 jaar, denk niet dat we daar een hele dag gaan vullen?

    4. ik ben van planom wel een auto te huren om toch een keer buiten het park te kunnen gaan.zijn er dingen die jullie aanraden voor een kind van de leeftijd 5-6 jaar?

    5.rond welke periode vind ik de beste vliegtuigtickets en raden jullie een rechtstreekse vlucht aan of toch met overstap doordat je dan even uit het vliegtuig bent,heb hier een mannetje in huis die niet zo goed kan stilzitten hahaha

    sorry voor mijn vele vragen en alvast bedankt voor de antwoorden
    Laatst gewijzigd door stitch1989; 15-03-17 om 12:14.

  7. Top | #767
    Florida Groupie tomenvalesca's Avatar
    Ingeschreven
    May 2008
    Locatie
    Hasselt
    Berichten
    324

    Standaard Re: 1e keer WDW world paar vragen

    Hallo, leuke vooruitzichten!
    Eens kijken in hoeverre ik je kan helpen
    1. is je kind volgend jaar oud genoeg? Dat weet jij (denk ik) als ouder het beste van iedereen, elk kind is anders, als jij denkt dat het kan, dan kan het! Ik ga in augustus en dan is mn dochtertje pas 2, dus in mij ogen kan 5 zeker en vast!
    2. kan ik je niet mee helpen
    3. wij hebben beide waterparken gedaan en hebben een lichte voorkeur naar typhoon lagoon (louter persoonlijk) en hebben in beide waterparken inderdaad ongeveer een halve dag doorgebracht, aan typhoon lagoon heb je ook wel een minigolf baan van Disney, ook heel leuk om te doen!
    4. Disney springs niet vergeten, het Disney shop walhalla , als je zoontje gek is van auto's op zaterdag avond de classic car parade in old town , in de Florida mall heb je een build-a-bear (weet niet of je zoontje into beren is?) daar kan hij zelf zijn beer maken (kiezen, opvullen, badje geven, hartje uitkiezen en geven, kleertjes kiezen,... je hebt ook legoland maar zijn we zelf nog niet geweest.
    5. wij beginnen vaak al in september te kijken voor tickets in juli-augustus (zijn ook schoolvakantie gebonden) en boeken meestal in november-december, wij (weer persoonlijk) nemen altijd een vlucht met tussenstop omdat dat letterlijk je vlucht breekt, dan kunnen de kids ook even rondlopen, beentjes strekken, wat eten,... andere mensen vinden dan weer een rechtstreekse vlucht beter, is wat persoonlijk.

    Tip: als je zoontje graag in het water zit, neem overal (echt OVERAL) een handdoek en reserve kledij of zwemkledij mee, Florida heeft bijna overal van die leuke waterfonteintjes waar je altijd kleine kids in ziet spelen, worden ze natuurlijk kleddernat, maar dat mag in Florida dan ook wel

    geen probleem van je vele vragen, daar is dit forum voor!

  8. Top | #768
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: 1e keer WDW world paar vragen

    1. Volgend jaar is het 2018 Je bent nooit te jong voor Disney. Het is voor alle leeftijden, jong én oud.
    3. Waterparken zul je geen hele dag aan besteden. En zeker wel leuk voor kinderen.
    5. Je kunt ca 330 dagen voor de terugreis beginnen met het zoeken naar tickets. Wij boeken ze meestal ergens rond de 300 dagen.

    Er staan vele reisverslagen op het Forum, ook van Forumleden met kinderen. Bekijk die eens om ideetjes op te doen: http://www.floridaforum.nl/forumdisp...-Reisverslagen
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  9. Top | #769
    Banned User
    Ingeschreven
    Jul 2015
    Berichten
    211

    Standaard Re: 1e keer WDW world paar vragen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Njit Bekijk Berichten
    3. Waterparken zul je geen hele dag aan besteden.
    Onzin om dit zo te generaliseren. Ik ken veel mensen die er een hele dag doorbrengen.

  10. Top | #770
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: 1e keer WDW world paar vragen

    Ow sorry. Ik zal in het vervolg overal 'persoonlijk vind ik' bij schrijven...
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •