Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 74 van de 84 EersteEerste ... 24647273747576 ... LaatsteLaatste
Resultaten 731 tot 740 van de 835

Onderwerp: Eerste keer WDW: Vragen en Tips!

  1. Top | #731
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Wat raden jullie aan?

    Hollywood Studio's zou ik in ieder geval niet doen. Daar is veel afgesloten vanwege een grote verbouwing en die is volgend jaar ook nog niet af. Dan blijven Epcot, Magic Kingdom en Animal Kingdom over. Voor de klassieke Disney sfeer zou ik voor Magic Kingdom gaan. Maar ook de andere parken hebben zeker Disney sfeer. Ik zelf ben een echte fan van Animal Kingdom: leuke verschillende attracties, een paar goede shows en ook prachtig om zo doorheen te wandelen (en eventueel dieren te zien). Epcot heeft wel wat maar ik ben nooit zo'n fan van het landen gedeelte geweest. Zal wel komen doordat ik veel van die landen in het echt bezocht heb en de Disney versies dan niet zo interessant meer zijn. Niet dat ik het niet leuk vind hoor maar dat gevoel heb ik er bij. Kijk op internet welk park jullie het meest aanspreekt en kies dan voor dat park. Alle parken zijn geschikt voor zowel volwassenen als kinderen en ze zijn allemaal leuk.

  2. Top | #732
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Oct 2005
    Locatie
    Alkmaar
    Berichten
    545

    Standaard Re: Wat raden jullie aan?

    Epcot vonden de volwassen tijdens onze vakantie het leukst. De Disney-sfeer is toch wel het meest aanwezig in Magic Kingdom. Zijn jullie al eerder in Parijs geweest?

  3. Top | #733
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    271

    Standaard Re: Wat raden jullie aan?

    Wij zijn in april dot jaar naar zowel MK als naar de Studios geweest en vonden de Studios leuker dan MK. Ook al is er wel het een en ander gesloten, er is genoeg te doen om een dag door te brengen. En MK was echt veel te druk terwijl de Studios prima te doen was...

  4. Top | #734
    Newbie
    Ingeschreven
    Jun 2016
    Berichten
    12

    Standaard Re: Wat raden jullie aan?

    Dank voor de reacties! Zoveel mensen zoveel wensen ...trek daar maar de conclusie uit dat eigenlijk alles even leuk is. Nee nog nooit in Disney Parijs geweest...is er eigenlijk nooit van gekomen.

  5. Top | #735
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    81

    Standaard Re: Eerste keer WDW: Vragen en Tips!

    Epcot wordt door de meesten gezien als het meest geschikt voor volwassenen. Wil je de échte Disney sfeer dan zou ik Magic Kingdom adviseren. Dagtockets kosten volgens mij rond de $ 100,-- per stuk. Parkeren kost dacht ik $ 20,-- per auto.

  6. Top | #736
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jan 2014
    Berichten
    480

    Standaard Re: Eerste keer WDW: Vragen en Tips!

    En anders toch overwegen om meer dagen te gaan en alles te zien, meerdaagse toegangskaarten zijn ook goedkoper per dag dan een kaartje voor 1 dag.

  7. Top | #737
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Mar 2010
    Locatie
    Noord-Brabant
    Berichten
    330

    Standaard Re: Eerste keer WDW: Vragen en Tips!

    Is allemaal smaak natuurlijk. Mijn lijstje zou zijn :
    Epcot --> Typhoon Lagoon --> Magic Kingdom --> Animal Kingdom --> Blizzard Beach --> Studio's.
    2010: Florida | 2012: Washington DC | 2013 : Las Vegas | 2014 : California | 2015 : NYC/AC/WasDC | 2016: Florida


  8. Top | #738

    Standaard Re: Wat raden jullie aan?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hylkr Bekijk Berichten
    Volgend jaar gaan wij weer naar Florida en dit keer ook omgeving Orlando. Wij wilen 1 dag naar Disney maar welk park?? Wij zijn met 4 volwassenen ...het gaat ons om de echte Disney-sfeer.
    Weet iemand ook wat een dagkaart kost? En zijn er ook parkeerkosten?
    Alvast dank!

    Ik vond Animal Kingdom echt geweldig. Zeker als je een character lunch/diner doet denk ik dat je meer dan voldoende disney sfeer hebt. Volgend jaar zomer is daar ook de nieuwe avatar attractie open.
    Mocht je liever wat meer magie hebben dan is Magic Kingdom leuk en echt Disney zoals je ook hebt in Disneyland Parijs.
    Epcot is ook erg leuk, maar vind ik niet echt de disney sfeer naar boven halen. Is wel een leuk park voor volwassenen.

    Het minst leuke park vond ik DHS. Mijn man en ik vonden dit park echt een park dat we maar eenmalig wilde bezoeken. Volgend jaar gaan we weer naar Walt Disney World en dan slaan we DHS over.

    Maar ieder heeft zelf zo zijn smaak natuurlijk.
    Misschien een tip om even op de website van world disney te kijken en daar de parken te bekijken, zodat je een beetje een idee krijgt wat bij jullie past.

    Voor tickets raad ik undercovertourist.com aan. Deze hebben de goedkoopste kaarten. Er zijn parkeerkosten ik dacht ongeveer $10 per dag, maar ik kan me vergissen.
    Wil je meer tips over je vakantie naar Walt Disney World kijk dan ook even op mijn blog: https://pretparkavonturen.wordpress.com/

  9. Top | #739
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Wat raden jullie aan?

    Voor tickets raad ik undercovertourist.com aan. Deze hebben de goedkoopste kaarten. Er zijn parkeerkosten ik dacht ongeveer $10 per dag, maar ik kan me vergissen.
    Of undercovertourist de goedkoopste is, hangt af van wat je wilt. Maar die zou ik dan zeker meenemen in de vergelijking. En de parkeerkosten zijn tegenwoordig $20 per dag. Voor het gevoel zou ik die dan delen door het aantal personen dat in de auto zit. Dan lijkt het wel te doen
    Laatst gewijzigd door Michael66; 03-07-16 om 22:54. Reden: q

  10. Top | #740
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2013
    Locatie
    Assen
    Berichten
    56

    Standaard Re: Eerste keer WDW: Vragen en Tips!

    Nu las ik dat mensen wel bij Disney Springs parkeren en dan met de pendel bus naar WDW gaan. Is dat een idee of is dat moeilijk doen om niets?



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •