Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 71 van de 84 EersteEerste ... 2161697071727381 ... LaatsteLaatste
Resultaten 701 tot 710 van de 835

Onderwerp: Eerste keer WDW: Vragen en Tips!

  1. Top | #701

    Standaard Re: Eerste keer Disneyworld geboekt...enkele vraagjes

    Dankjewel voor jullie reacties! We hebben een gewone kamer geboekt, in het gedeelte van de kleine zeemeermin.

  2. Top | #702
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Eerste keer Disneyworld geboekt...enkele vraagjes

    De gewone kamers zijn alleen te vinden in het gedeelte van de kleine zeemeermin in de andere gedeeltes zijn alleen suites. Het kleine zeemeermin gedeelte ligt wat meer naar achteren, je moet langs the Lion King om via Nemo bij de foodcourt en receptie te komen. Prima kamers en zwembad voor de deur, genieten! Maar loop ook een keer door de andere gedeeltes, zeker het Cars gedeelte is heel goed gedaan.
    De Magicband is voor iedere hotelgast, maakt niet uit waar je geboekt hebt. Als je de codes hebt (van tickets en hotel), kan je alles koppelen in MDE. Je kan dan ook een eigen kleur Magicband uitzoeken. Als je dit niet doet, krijg je allemaal een grijze.

  3. Top | #703

    Standaard Re: Eerste keer Disneyworld geboekt...enkele vraagjes

    Merci voor de uitleg en de tips! Het is nog eventjes, maar we kijken er al zo naar uit! Nog één vraagje, de dag dat we aankomen (we komen van miami met de wagen), welk park zou je aanraden om die dag (namiddag/avond) nog te doen?

  4. Top | #704
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Eerste keer Disneyworld geboekt...enkele vraagjes

    Als je gelijk helemaal in de Disney sfeer wil komen, zou ik naar Magic Kingdom gaan (vuurwerk en lichtshow in de avond). Als avond-park is Epcot ook heel geschikt (vuurwerkshow in de avond). Wil je het wat rustiger aan doen dan kan je kiezen voor de Studio's en eventueel gelijk naar Fantasmic (de avond show) gaan of geen park en door Disney Springs lopen en daar een hapje eten. Animal Kingdom is geen avondpark (maar dat gaat veranderen volgend jaar zomer), gaat over het algemeen om 18u dicht. Je kan ook eens kijken op: http://www.easywdw.com Je vindt daar crowd calendars (helemaal gratis!) en super veel info over alle parken met veel foto's.

  5. Top | #705

    Standaard Re: Eerste keer Disneyworld geboekt...enkele vraagjes

    Ok, dan gaan we het nog eens bekijken! Alweer wat wijzer geworden ;-)!

  6. Top | #706
    Vaste Bezoeker Noa's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2007
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    54

    Standaard Re: Eerste keer WDW: Vragen en Tips!

    Ik heb een vraagje. Wij gaan komende zomer met 6 personen naar Florida. Daarbij zitten 2 kinderen, eentje van 8 jaar en eentje van 4 jaar. Natuurlijk willen wij ook naar Disney. Wat ik wil weten is als wij bv. Een 4 daagse kaart kopen voor de parken moeten we dan ook echt deze parken bezoeken.? Ik denk dat Hollywood studio's voor een 4-jarige nog niet echt bijzonder is. Mag je dan in plaats van Hollywood studio's een extra keer naar Magic Kingkom, wat voor haar leuker is.
    Dus 2 keer naar Magic Kingdom, 1 keer naar Epcot en 1 keer naar Animal Kingdom...

  7. Top | #707
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jan 2014
    Berichten
    147

    Standaard Re: Eerste keer WDW: Vragen en Tips!

    Wanneer je een pas koopt voor vier dagen, mag je zelf weten hoe je deze vier dagen verder invult. Dus niet verplicht om naar vier verschillende parken te gaan. Er zijn verschillende passen te koop. Met magic your way base kan je per dag een park bezoeken, met de optie park hopper, kan je op dezelfde dag ook nog een ander park bezoeken.

  8. Top | #708
    Regelmatige Bezoeker Jord1975's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2016
    Locatie
    Roosendaal
    Berichten
    17

    Standaard Re: Eerste keer WDW: Vragen en Tips!

    Ik heb een paar vragen... wij willen graag 2 dagen naar verschillende (2) pretparken nu zien wij zoveel aanbiedingen op verschillende websites . Welke zijn het betrouwbaarst en goedkoopst? Online of daar ter plekke kopen ?
    Aangezien onze zoon van 11 veel angst (aanvallen) heeft voor verschillende dingen vragen wij ons ook af welke zouden voor ons het beste zijn . Overigens zijn mijn vrouw en ik niet angstig en durven gerust in de attracties , maar omdat we met zijn drieen moet het voor ons allemaal gangbaar zijn ben benieuwd voor ons is alles nieuw !

  9. Top | #709
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Mar 2010
    Locatie
    Noord-Brabant
    Berichten
    330

    Standaard Re: Eerste keer WDW: Vragen en Tips!

    Hoi Jordi, veel van je vragen worden in de verschillende onderdelen behandeld (dit is alleen voor Disney!).
    Veel mensen hier kopen bij undercovertourist of bij ticketdirect (ie/com/de)
    2010: Florida | 2012: Washington DC | 2013 : Las Vegas | 2014 : California | 2015 : NYC/AC/WasDC | 2016: Florida


  10. Top | #710
    Florida Groupie AlexFL's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2007
    Locatie
    NL
    Berichten
    355

    Standaard Re: Eerste keer WDW: Vragen en Tips!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jord1975 Bekijk Berichten
    Ik heb een paar vragen... wij willen graag 2 dagen naar verschillende (2) pretparken nu zien wij zoveel aanbiedingen op verschillende websites . Welke zijn het betrouwbaarst en goedkoopst? Online of daar ter plekke kopen ?
    Aangezien onze zoon van 11 veel angst (aanvallen) heeft voor verschillende dingen vragen wij ons ook af welke zouden voor ons het beste zijn . Overigens zijn mijn vrouw en ik niet angstig en durven gerust in de attracties , maar omdat we met zijn drieen moet het voor ons allemaal gangbaar zijn ben benieuwd voor ons is alles nieuw !
    Hoi Jordy,

    Je zou dus twee dagen naar 2 van de 4 disney parken kunnen gaan. Of je kunt 1 dag naar universal studios en 1 dag naar islands of adventure gaan. Of 1 dag naar Disney en 1 dag naar SeaWorld.

    Er zijn heel veel mogelijkheden.
    Betreft tickets:
    Disney 1 of 2 dagen tickets zijn niet goedkoper op het internet.
    Doe je 2 dagen universal dan is het 14 dagen ticket van www.attraction-tickets-direct.co.uk de beste koop.
    Sowieso zou ik www.attraction-tickets-direct.co.uk eens raadplegen en hun combo-tickets bekijken.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •