Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 70 van de 84 EersteEerste ... 2060686970717280 ... LaatsteLaatste
Resultaten 691 tot 700 van de 835

Onderwerp: Eerste keer WDW: Vragen en Tips!

  1. Top | #691
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Eerste keer WDW: Vragen en Tips!

    Als je echt 2 parken op 1 dag wil doen dan is Studios combineren met een waterpark de beste optie. De Lights Motor Action is dezelfde show als in Parijs. De Indiana Jones show is een echte klassieker en die heb je in Parijs niet. Is er in Parijs ook een Belle en het beest show? Weet het even niet meer. Er is ook nog een kindershow van clubhouse Disney en een van de kleine Zeemeermin. Fantasmic is in de avond en ik zou er nooit 2 uur vooraf gaan zitten! Je kan een Fantasmic dining package nemen zodat je een kwartier voordat de show begint pas binnen hoeft te komen en toch nog plaatsen hebt. Maar dan ben je wel weer tijd kwijt aan eten. Er zijn ook staanplaatsen en ik weet uit ervaring dat je de show dan toch ook prima kunt zien.
    De attracties die pas gesloten zijn: de rondleiding door de animatie studio (niet echt een attractie maar werd best goed bezocht) en de backlot tour. Vroeger had je ook nog een tour door de studios waar ze soms net een film of serie ah opnemen waren. Maar die is jaren geleden al gesloten. Die backlot tour heb je ook in Parijs (daar is ie zelfs nog wat uitgebreider). Wat is er nog wel te doen buiten de shows: Toy story, Tower of Terror, Startours, Rock 'n Roller coaster, Muppets, The great movie ride. Met een beetje goed plannen en gebruik maken van fastpassen, kan je die in een middag en avond doen (inclusief de Indiana Jones show). Fastpass heb je dan echt nodig voor in ieder geval Toy Story. Startours is het beste zonder fastpass te doen (even in de gaten houden wanneer de rij opeens wat korter is).

  2. Top | #692
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2014
    Berichten
    55

    Standaard Re: Eerste keer WDW: Vragen en Tips!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mushu Bekijk Berichten
    Als je echt 2 parken op 1 dag wil doen dan is Studios combineren met een waterpark de beste optie. De Lights Motor Action is dezelfde show als in Parijs. De Indiana Jones show is een echte klassieker en die heb je in Parijs niet. Is er in Parijs ook een Belle en het beest show? Weet het even niet meer. Er is ook nog een kindershow van clubhouse Disney en een van de kleine Zeemeermin. Fantasmic is in de avond en ik zou er nooit 2 uur vooraf gaan zitten! Je kan een Fantasmic dining package nemen zodat je een kwartier voordat de show begint pas binnen hoeft te komen en toch nog plaatsen hebt. Maar dan ben je wel weer tijd kwijt aan eten. Er zijn ook staanplaatsen en ik weet uit ervaring dat je de show dan toch ook prima kunt zien.
    De attracties die pas gesloten zijn: de rondleiding door de animatie studio (niet echt een attractie maar werd best goed bezocht) en de backlot tour. Vroeger had je ook nog een tour door de studios waar ze soms net een film of serie ah opnemen waren. Maar die is jaren geleden al gesloten. Die backlot tour heb je ook in Parijs (daar is ie zelfs nog wat uitgebreider). Wat is er nog wel te doen buiten de shows: Toy story, Tower of Terror, Startours, Rock 'n Roller coaster, Muppets, The great movie ride. Met een beetje goed plannen en gebruik maken van fastpassen, kan je die in een middag en avond doen (inclusief de Indiana Jones show). Fastpass heb je dan echt nodig voor in ieder geval Toy Story. Startours is het beste zonder fastpass te doen (even in de gaten houden wanneer de rij opeens wat korter is).
    In Parijs is geen Belle en het beest show, wel de clubhouse Disney show. Weet niet of die laatste 100% overeenkomt met de show in Disney World

  3. Top | #693
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2015
    Berichten
    31

    Standaard Re: Eerste keer WDW: Vragen en Tips!

    Wow, een hoop info... genoeg om over na te denken dus... inderdaad wat al gezegd word, we willen alles zien in eigenlijk een te korte periode.. we hadden al bedacht dat we evt de Rock n rollercoaster en tower of terror zouden skippen. omdat we die al te vaak in Parijs hebben gedaan.. Ik heb t nu zo ingepland dat we we de eerste dag MK doen ( hele dag) tweede epcot ( ook hele dag) en 3e dag AK en hollywood als we dat redden en anders hebben we nog de 4e dag als we t evt niet zouden redden... ik heb een vierdaagse hopper dus kan alle kanten op..

    Hetgeen wat me verbaasde wat ik via via te horen kreeg is dat als je bij een kiosk wat geld neerlegt je daar wel extra fastpassen zou kunnen kopen.. nu vroeg ik me af of jullie daar ook ervaringen mee hebben of is dat een beetje onbeschoft?

  4. Top | #694
    Florida Fanaat cindy74's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Locatie
    leopoldsburg , belgie
    Berichten
    1.291

    Standaard Re: Eerste keer WDW: Vragen en Tips!

    Tower of terror skippen ?! De versie in florida is veel leuker dan in parijs . En ik denk niet dat disney aan betaalde fastpassen doet . Welke periode gaan jullie ?
    Laatst gewijzigd door cindy74; 07-10-15 om 21:32.

  5. Top | #695
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2015
    Berichten
    31

    Standaard Re: Eerste keer WDW: Vragen en Tips!

    Nee, is natuurlijk ook niet betaald, maar zoals diegene tegen mij zei: als je bijv 10 dollar aan zo iemand geeft als "tip" willen ze wel guller zijn met hun fastpassen!
    Wij zijn 3,4,5,6 nov in disney en dan 8 nov very merry christmas party

  6. Top | #696
    Florida Groupie AlexFL's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2007
    Locatie
    NL
    Berichten
    355

    Standaard Re: Eerste keer WDW: Vragen en Tips!

    Wie bedoelde diegene met "zo iemand" aan wie je die tip zou geven? Ik kan je vertellen dat het bij Disney zo in ieder geval niet werkt :-)

  7. Top | #697
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Eerste keer WDW: Vragen en Tips!

    Niet betalen voor fastpasses! Ik zou ook niet weten waar je dat zou moeten doen. Alles is tegenwoordig digitaal dus makkelijk zelf (gratis) te regelen. Pasje of magicband tegen het Mickey symbool houden en bij groenlicht mag je doorlopen.

  8. Top | #698

    Standaard Eerste keer Disneyworld geboekt...enkele vraagjes

    Dag allemaal,
    We gaan volgend jaar voor de eerste keer naar Florida en hebben ervoor gekozen enkele dagen met de kids naar Disneyworld te gaan (3 nachten, 4 dagen). Na wat prijsvergelijkingen kwam het het voordeligste uit om het hotel (Art of animation) te boeken via otel.com en de inkomtickets via een online aanbieder. Nu is mijn vraag, omdat ik niet via de officiële website heb geboekt, hoe verloopt de check-in in het hotel? Mijn voucher van otel.com kan ik in het hotel omwisselen, maar wat met de inkomtickets? Kunnen deze daar ingewisseld worden, of is dit ergens anders? Krijgen we dan van die armbandjes, of is dit enkel als je via de officiële site boekt? En ik lees ook regelmatig iets over een Disney account. Kan iemand me hier wat meer info over geven? Alvast bedankt!

  9. Top | #699
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Eerste keer Disneyworld geboekt...enkele vraagjes

    De check-in bij het hotel is niet anders dan bij andere hotels, je gaat gewoon naar de check-in balie en laat je voucher zien. Je krijgt dan een magicband die dient als sleutel voor je hotelkamer. Waarschijnlijk kan je de magicband ook laten koppelen met je creditcard en 'm zo ook gebruiken om te betalen (dat werkt met een pincode die je zelf bij inchecken vastlegt). De entreetickets die je ergens anders hebt gekocht, staan op dat moment niet op je magicband maar die kan je wel laten koppelen aan je magicband (bij het inchecken). Het is aan te raden een Disney account aan te maken. Dit doe je op http://disneyworld.disney.go.com Daar ga je naar My Disney Experience (MDE) en maakt je een account aan. Ik weet niet of dat lukt als je geboekt hebt via een andere aanbieder maar je zou kunnen proberen die boeking te koppelen aan je account. Zo zou je ook je entreetickets kunnen koppelen. Het grote voordeel van MDE is dat je vooraf je fastpasses kan reserveren. Als je pas op de dag zelf, in het park, je fastpasses reserveert dan zijn die voor de populairste attracties al weg. Wat mij betreft is MDE voor de fastpasses een must tenzij je niet zoveel populaire attracties wil gaan doen en/ of van lange wachtrijen houdt (waarschijnlijk niet!).
    Art of Animation is trouwens een super leuk hotel. Zitten jullie in een gewone hotelkamer of in een familysuite?

  10. Top | #700
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Mar 2010
    Locatie
    Noord-Brabant
    Berichten
    330

    Standaard Re: Eerste keer Disneyworld geboekt...enkele vraagjes

    Overigens is het de vraag of je de magicbands krijgt..... ik denk namelijk dat je de standaard pasjes krijgt gezien je het hotel niet via Disney geboekt hebt. je kunt natuurlijk altijd magic bands kopen voor ongeveer 10,-

    Wij hebben ook gekeken naar losse boekingen en hebben het uiteindelijk als deal geboekt bij Disney zelf. koste wel 2200,- voor 5 nachten (slapen in port orleans FQ) maar krijgen wel 100 dollars shoptegoed, gratis photo+, quick dining deal (2x eten, snack en free refil drinken in het hotel), transport naar het park vanuit het vliegveld en de tickets zijn 14 dagen geldig voor alle parken (dus ook de waterparken) dus wanneer we terug komen in orlando na de kust kunnen we nog 1 dag disney.

    Wat wij zagen bij losse boekingen waren we ongeveer 500,- goedkoper uit zonder waterparken of parkhoppers en bovengenoemde extra's en we kunnen nu eerder (dacht 60 dagen) onze fastpasses boeken waar je die bij losse verkoop 30 dagen van te voren kunt boeken.
    We hebben wel via de Ierland site van disney geboekt, de US site was duurder voor ons!

    Loont dus altijd goed te vergelijken
    2010: Florida | 2012: Washington DC | 2013 : Las Vegas | 2014 : California | 2015 : NYC/AC/WasDC | 2016: Florida




Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •