Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 61 van de 84 EersteEerste ... 1151596061626371 ... LaatsteLaatste
Resultaten 601 tot 610 van de 835

Onderwerp: Eerste keer WDW: Vragen en Tips!

  1. Top | #601
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Oct 2005
    Locatie
    Alkmaar
    Berichten
    545

    Standaard Re: welk park moeten we kiezen!!

    Ik zou zelf gaan voor Seaworld en MK of Epcot. In Epcot zijn ook veel attracties die de meiden kunnen doen. Tevens is het park ruim opgezet.

  2. Top | #602
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Tijdelijk niet in: Kissimmee / Orlando
    Berichten
    1.273

    Standaard Re: welk park moeten we kiezen!!

    Nu ik al die berichtje zie, zou moet ik mijn mening toch aanpassen, ik zou idd met kinderen kiezen voor Magic Kingdom en Seaworld.
    Founder of 2 Florida/Orlando forums

    Karakter zonder kennis heeft vaker succes dan kennis zonder karakter!
    Florida: 2002,2003,2004,2005,2006,2007,2009(2x),2010,2011(2 x), 2012(2x),2013(2x),2014(2x),2015(2x),2016,2017(2x), 2018,2019(2x),2023

  3. Top | #603
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Berichten
    319

    Standaard Re: welk park moeten we kiezen!!

    Je zie het, zoveel mensen, zoveel meningen. Het blijft toch altijd een erg persoonlijke smaak en idee vind ik. Zelf zou ik met kleintjes ook voor Magic Kingdom en Seaworld gaan. Als je een kaart voor 1 dag per park wil, kan het ter plekke, maar je kunt dit ook al online regelen.Maar als je meerdere dagen naar 1 park gaat is het voordeliger om kaarten al van te voren online te bestellen.

  4. Top | #604
    Florida Groupie angelique100's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2006
    Locatie
    Zuid Holland
    Berichten
    493

    Standaard Re: welk park moeten we kiezen!!

    Het blijft lastig om te kiezen maar wees gerust een foute keuze is er eigenlijk niet aangezien het allemaal leuke parken zijn !

    Met 2 meiden zou ik in ieder geval kiezen voor Magic Kingdom (of Hollywood ook erg leuk)
    En dan toch wel Sea world, Epcot is ontzettend mooi maar bij onze kinderen 3 jongens 1 meisje wel altijd de minst favoriete geweest.

    Wanneer je voor een meerdaagse pas gaat voor Disney zou je inderdaad Animal Kingdom erbij kunnen doen.
    Kijk anders eens op Youtube daar komen alle parken meerdere malen voorbij.

    Wij gaan ook altijd in Juli/Aug het is inderdaad erg warm maar grote kans dat de meiden er niet heel veel last van zullen hebben, althans onze kinderen kunnen allemaal heel goed met de warmte overweg.

    Aquatica ben ik nooit geweest wel in Wet & Wild leuk maar voor een paar uurtjes...

    Voor meerdaagse entree kaarten van Disney zou je even kunnen kijken hier in het Disney topic soms zijn er leuke aanbiedingen!
    2006 Orlando 2007 Bonita+Orlando 2008 Orlando+Cape Coral 2009 Orlando+Bonita+Keys 2010 Marco Island+Orlando 2011 Cape Coral+Keys 2012 Orlando+Keys 2013 Keys 2014 Keys 2014 New York 2015 Las vegas+Anaheim+LA 2016 Keys 2017 New York- Florida ​2018 Florida




  5. Top | #605

    Standaard Paar park vraagjes

    Hallo,

    Wij gaan in mei naar de US en dan zijn we ook een paar dagen in Orlanda. Natuurlijk willen we dan daar ook wat parken bezoeken. Mijn man en ik samen met onze dochter van 5 jaar.
    We hebben gekozen voor Discovery Cove, Seaworld, Magic Kindom en Animal Kingdom. We gaan 5 dagen met dan in het midden 1 rustdag. Hopelijk is dit te doen? Of is dit too much?
    Aangezien we dus in MK en in AK maar beide 1 dag zijn, kan ik volgens mij alleen maar een los entreebewijs kopen voor elk park apart. De passen voor meerdere dagen starten van 3 dagen maar wij zijn maar 2 dagen in deze 2 parken.
    Klopt dit of zijn er andere interessante opties die ik over het hoofd zie? En zo ja, waar aan te schaffen. Bij Discovery Cove zit de toegang erbij voor Seaworld heb ik gelezen.
    Maakt de volgorde nog uit van de parken? En is Discovery Cove toch de moeite waard ondanks dat onze dochter niet met dolfijnen mag zwemmen omdat ze pas 5 is? Ik heb gemaild met DC en ze geven aan dat ze de leeftijd van 6 jaar strikt hanteren.

    Eventuele andere tips zijn uiteraard van harte welkom!

    Groeten Bianca

  6. Top | #606
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Oct 2005
    Locatie
    Alkmaar
    Berichten
    545

    Standaard Re: Paar park vraagjes

    Hoi Bianca,

    DC is ook heel leuk zonder de Dolphin swim. En wij ervaren het ook altijd als een uiterst relaxte dag. Dus dei 4 parken in 5 dagen is zeker goed te doen.

  7. Top | #607
    Florida Fanaat moonlight91's Avatar
    Ingeschreven
    May 2009
    Berichten
    1.072

    Standaard Re: Paar park vraagjes

    als wij maar 2 parken bezoeken van Disney
    koop ik meestal in een Disney store (downtown Disney of de premium outlet) mijn tickets
    je krijgt dan een card,(net als een creditcard,leuk om te bewaren) met leuke Disney figuren op, die waar ze je aantal toegangs dagen opzetten

    wat discovery cove betreft, dat is zeer zeker leuk voor een kind zonder dolfijn zwemmen
    er is een mooi aangelegd basis, waar op het eiland midden in, hele leuke kleine aapjes zitten
    en achter glas speelse otters
    verder kan je vogels voeren in de aivery, en zwemmen tussen de vissen
    al met al een volle dag, met veel plezier

    dat ze zich stikt aan de leeftijd van 6 houden, kan ik begrijpen
    er mee knoeien heeft geen nut want inchecken doe je met je paspoort (niet dat ik de indruk uit je berichten krijg dat je dat van plan bent hoor!, maar wou het er toch even bij vermelden)
    2010 florida disney..2011 rondje florida..2011 great smoky mountains..2012 memphis/orlando
    2012 key west/everglades/Orlando.2013 Georgia/Florida,2013 halloween Orlando.febr 2015 Orlando
    December 2015 -XMAS in Orlando/oktober 2016-2017Orlando/mrt2018Xmas2018

  8. Top | #608

    Standaard

    Ligt de Disney store dan niet op het park waar je eerst toegang tot moet hebben? Kun je zonder een entreebewijs dus gewoon bij de store Downtown Disney of premium outlet store komen? Weet je of daar op het internet ook wat info over staat? Dank je alvast!

    Oké dank je, goed te horen!
    Laatst gewijzigd door Michael66; 03-03-14 om 17:34. Reden: 1+1

  9. Top | #609
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jan 2014
    Berichten
    480

    Standaard Re: Paar park vraagjes

    Downtown Disney is gratis te bezoeken, premium outlets staat los van Disney maar daar vind je wel een winkel van Disney waar je (wist ik niet) ook tickets kunt kopen. Premium outlets zijn er inmiddels 3 in Orlando maar de grootste vind je aan International drive en Vineland Ave. info: http://www.premiumoutlets.com/

  10. Top | #610
    Florida Fanaat moonlight91's Avatar
    Ingeschreven
    May 2009
    Berichten
    1.072

    Standaard Re: Paar park vraagjes

    die aan de VINELAND AVE daar hebben wij afgelopen oktober onze park tickets gekocht
    gewoon aan de kassa...
    de avond van aankomst in Orlando, zijn we even vlug de store in gerent de tickets gekocht, en vervolgens naar het hotel gegaan
    zodat we de volgende morgen direct richting Disney konden vertrekken

    *je kunt daar geen special events tickets krijgen
    die moet je dan weer bij guest relations van Disney halen
    2010 florida disney..2011 rondje florida..2011 great smoky mountains..2012 memphis/orlando
    2012 key west/everglades/Orlando.2013 Georgia/Florida,2013 halloween Orlando.febr 2015 Orlando
    December 2015 -XMAS in Orlando/oktober 2016-2017Orlando/mrt2018Xmas2018



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •