Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 60 van de 84 EersteEerste ... 1050585960616270 ... LaatsteLaatste
Resultaten 591 tot 600 van de 835

Onderwerp: Eerste keer WDW: Vragen en Tips!

  1. Top | #591
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Tijdelijk niet in: Kissimmee / Orlando
    Berichten
    1.273

    Standaard Re: eerst x orlando maar welk park moeten we nu echt bezoeken.

    Ik zou ook kiezen voor het Magic Kingdom en Hollywood Studio's. Offtopic: wellicht is Legoland een optie?
    Founder of 2 Florida/Orlando forums

    Karakter zonder kennis heeft vaker succes dan kennis zonder karakter!
    Florida: 2002,2003,2004,2005,2006,2007,2009(2x),2010,2011(2 x), 2012(2x),2013(2x),2014(2x),2015(2x),2016,2017(2x), 2018,2019(2x),2023

  2. Top | #592
    Florida Groupie Lannie's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2007
    Berichten
    402

    Standaard Re: eerst x orlando maar welk park moeten we nu echt bezoeken.

    Ikzelf zou kiezen voor Magic Kingdom, zoals hierboven beschreven een echte must en Sea World.

  3. Top | #593
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2012
    Locatie
    limburg
    Berichten
    33

    Standaard Re: eerst x orlando maar welk park moeten we nu echt bezoeken.

    Onze kids vinden Seaworld helemaal top! Dit park staat ook dit jaar weer op de planning.

  4. Top | #594
    Regelmatige Bezoeker jurlin's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2010
    Locatie
    noord-brabant
    Berichten
    23

    Standaard Re: eerst x orlando maar welk park moeten we nu echt bezoeken.

    bedankt. Wij wilde eerst niet meer naar seaworld gaan ivm de film blackfish die we hebben gezien maaar....het trekt ons wel. Misschien moeten we ons niet zo laten beinvloeden en toch gaan.

  5. Top | #595
    Stamgast ilssse's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Locatie
    hoorn
    Berichten
    154

    Standaard Re: welk park moeten we kiezen!!

    Als je al een keer naar Disney in Parijs bent geweest zou ik niet naar Magic Kingdom gaan want dat is bijna helemaal hetzelfde.
    Wij gaan dit jaar met ons kleintje naar Disney Animal Kingdom dan heb je ook meteen een safaripark

    I loveeeeee Florida!!!
    LiefsSs Ilse

  6. Top | #596
    Vaste Bezoeker Esther43's Avatar
    Ingeschreven
    May 2009
    Locatie
    NL, Noord- Brabant
    Berichten
    118

    Standaard Re: welk park moeten we kiezen!!

    Wij zijn al vaak naar Disneyland Paris geweest en inderdaad er zijn een aantal ongeveer gelijke attracties. Maar ik vind Magic Kingdom toch wel van een ander kaliber. In Animal Kingdom zijn niet zoveel geschikte attracties voor kleinere kinderen, onze meiden waren op die leeftijd geen helden moet ik zeggen. Zij hadden echt niet in Dinosaur o.i.d. gegaan.
    Ik vind Animal Kingdom een prachtig park maar als dientuin/ safaripark niet zo geweldig. Wel heel mooi aangelegd. Downtown Disney is ook zeker aan te raden. Niet te vergelijken met Disney Village in Parijs, veel groter, veel meer diversiteit en een hele grote Disney store waar kleine meisjes geschminkt, haren gedaan worden etc totdat ze eruit zien als Disney prinsessen. In ieder geval leuk om een tijdje naar te kijken.
    Maar goed, het is maar net wat je voorkeur is en wat je zoekt.

  7. Top | #597
    Stamgast Anita74's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2014
    Locatie
    Wijk en Aalburg
    Berichten
    181

    Standaard Re: welk park moeten we kiezen!!

    Wij zijn er ook nog niet echt uit welke parken we zullen kiezen. Aangezien het waarschijnlijk behoorlijk warm is (juli/augustus) willen we niet elke dag een park bezoeken.
    We hebben één week en willen in ieder geval naar Seaworld en de kids willen naar Magic Kingdom. Ondanks dat we al diverse keren in Parijs zijn geweest, is dit voor hen een must.
    Zelf dacht ik aan Epcot, is dit leuk voor kinderen van 9 en 12 jaar?
    Twijfel nog of we een 5-daagse baseticket (dan kunnen we ook 's avonds) moeten aanschaffen of toch alleen twee losse parktickets. Scheelt totaal zo'n $ 400.
    En is Aquatica iets? Onze kinderen zijn geen 'helden' .

  8. Top | #598
    Florida Groupie Bieg's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2012
    Locatie
    Noord Holland / Windermere, Fl
    Berichten
    387

    Standaard Re: welk park moeten we kiezen!!

    Epcot is een heel mooi park dat onze kinderen (13 en 6) ook erg mooi vinden. Er zijn een aantal attracties die voor iedere leeftijd leuk zijn maar het park is vooral een themapark waarin diverse landen centraal staan. Voordeel van dit park vinden wij dat het erg mooi is aangelegd en vaak wat rustiger is dan de andere parken. Kinderen kunnen in het landengedeelte een kartonnen bordje halen (van Duffy the Disney Bear) waarop ze bij ieder land een stempeltje kunnen halen en hun naam in bijv. chinees kunnen laten schrijven. Magic Kingdom is ontzettend leuk voor kinderen en heeft een paar andere attracties dan die in Parijs, bovendien is de sfeer er leuker dan in Disneyland Parijs. Kijk voor tickets ook eens op http://ticketmomma.com . Die hebben vaak leuke aanbiedingen. Aquatica weet ik helaas niets over te vertellen, wij gaan daar pas naartoe als zoonlief zijn zwemdiploma's heeft. Oh ja, Seaworld is ook erg leuk met kinderen en de shows zijn prachtig! Succes met plannen


    Volg ons op ons blog : http://www.biegjes.nl

  9. Top | #599
    Regelmatige Bezoeker jurlin's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2010
    Locatie
    noord-brabant
    Berichten
    23

    Standaard Re: welk park moeten we kiezen!!

    Wij zijn zelf al tig x in euro disney geweest en de kinderen 1 keer maar toen waren ze nog klein dus weten er niet veel meer van af. Ik denk dat we dan toch naar het magic kingdom park gaan en nog een andere.....toch seaworld doen of animal kingdom. En hoe doen jullie dat met entreekaarten....bestel je die van te voren via internet of gewoon daar....jaaa ben een leek hierin 1e x florida :-).

  10. Top | #600
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Tijdelijk niet in: Kissimmee / Orlando
    Berichten
    1.273

    Standaard Re: welk park moeten we kiezen!!

    Ik ben ook al tig keren in Disneyland Parijs geweest, maar je kunt het totaal niet vergelijken met het Magic Kingdom in Orlando.
    Ik vind de sfeer, aankleding en de mensen (blijft Frankrijk he ) veel minder dan in Orlando. Maar dit is puur mijn mening.
    Het Magic Kingdom is ook veel groter, en er zijn veel meer attracties.
    Founder of 2 Florida/Orlando forums

    Karakter zonder kennis heeft vaker succes dan kennis zonder karakter!
    Florida: 2002,2003,2004,2005,2006,2007,2009(2x),2010,2011(2 x), 2012(2x),2013(2x),2014(2x),2015(2x),2016,2017(2x), 2018,2019(2x),2023



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •