Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 51 van de 84 EersteEerste ... 41495051525361 ... LaatsteLaatste
Resultaten 501 tot 510 van de 835

Onderwerp: Eerste keer WDW: Vragen en Tips!

  1. Top | #501
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2009
    Berichten
    66

    Standaard Re: Eerste keer WDW: Vragen en Tips!

    Inderdaad met alleen regenkans en idd regen gisteren gedaan, ging prima. Helaas was de onweerkans te groot en werd de eindshow Fantasmic 2 minuten voor aanvang gecanceld...

  2. Top | #502
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Eerste keer WDW: Vragen en Tips!

    Het was trouwens stralend weer gisteren! In de ochtend nog wat regen maar toen wij naar het ontbijt gingen was dat al gestopt. Het warmde snel op en was gewoon heet met groot deel van de dag strak blauwe lucht. In de avond een paar spatjes maar dat stelde ook niets voor. Je kan aan die voorspellingen geen touw vast knopen. En soms is het in Epcot droog en regent het in Magic Kingdom. Dus als tip, gewoon doen waar je zin in hebt en zie wat de dag brengt.

  3. Top | #503
    Florida Fanaat moonlight91's Avatar
    Ingeschreven
    May 2009
    Berichten
    1.072

    Standaard Re: Eerste keer WDW: Vragen en Tips!

    reserveren op de disney website, het lukt me niet
    op een gegeven ogenblik moet je je mobiele nummer in vullen
    hoe en wat ik ook doe, hij blijft aangeven dat het een ongeldig nummer betreft
    met landnummer er voor, zonder landnummer, met een 0 voor de 6, zonder de 0 er voor
    streepjes er tussen...werkelijk alle mogelijkheden heb ik geprobeert, hij blijf error geven
    en omdat het een verplicht vak is kan ik dus mijn reservring niet voltooien
    wie weet raad !
    2010 florida disney..2011 rondje florida..2011 great smoky mountains..2012 memphis/orlando
    2012 key west/everglades/Orlando.2013 Georgia/Florida,2013 halloween Orlando.febr 2015 Orlando
    December 2015 -XMAS in Orlando/oktober 2016-2017Orlando/mrt2018Xmas2018

  4. Top | #504
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Hilversum
    Berichten
    371

    Standaard Re: Eerste keer WDW: Vragen en Tips!

    Ik heb de vorige keer een combi gemaakt van mijn eigen nummer en een orlando nummer.
    Daar mee begonnen en dat lukte.
    Ik weet niet of dit een goede oplossing is, maar bij mij werkte het.
    Ze konden me alleen niet bellen, maar ja waarschijnlijk zouden ze dan ook niet doen.

  5. Top | #505
    Florida Fanaat moonlight91's Avatar
    Ingeschreven
    May 2009
    Berichten
    1.072

    Standaard Re: Eerste keer WDW: Vragen en Tips!

    ondertussen heeft onze 11 jarige de oplossing gevonden
    de 0 van 06 weglaten, en die achteraan je nummer plakken...en ja hoor dit werkt ook!
    iniedergeval wij eten in het Epcot aan de voet van de maya tempel deze keer haha
    maar bereikbaar zullen we ook niet zijn..
    iniedergeval bedankt voor je reactie marjolijne
    2010 florida disney..2011 rondje florida..2011 great smoky mountains..2012 memphis/orlando
    2012 key west/everglades/Orlando.2013 Georgia/Florida,2013 halloween Orlando.febr 2015 Orlando
    December 2015 -XMAS in Orlando/oktober 2016-2017Orlando/mrt2018Xmas2018

  6. Top | #506
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Eerste keer WDW: Vragen en Tips!

    Dat is inderdaad een probleem ik heb ooit ook eens een uur allerlei nummercombinaties in zitten typen, niets werkte. Maar de oplossing heb je gelukkig al gevonden. Ik vul nu altijd een nummer in van een Disney hotel, kunnen ze zichzelf bellen .

  7. Top | #507
    Newbie
    Ingeschreven
    Aug 2013
    Berichten
    10

    Standaard Re: Eerste keer WDW: Vragen en Tips!

    Wij willen volgend jaar van 13 t/m 23 mei naar Disney World.Is de eerste keer en ook voor het eerst naar de USA dus tips en adviezen zijn zeer welkom! We zijn met 2 volwassenen:

    - We willen het liefst een hotel op het disney resort maar welke value of moderate is goed? of kan je beter een hotel buiten het resort nemen maar dan mag je niet naar de magic hours volgens mij?
    - Van de Disney parken willen we naar magic,animal,hollywood en misschien epcot. Is het beter om je tickets van te voren te kopen?(willen ook naar seaworld maar dat is een ander onderwerp)
    - Als je vliegt met Arkefly dan land je op Sandford, als je geen auto huurt hoe kom je dan bij het hotel? vanaf int. airport is een pendel maar Sandford niet
    - De bedoeling is niet iedere dag naar een park te gaan, is het aantal dagen dan lang genoeg? willen om de dag naar een park

    Hoop dat iemand tips en adviezen voor ons heeft!

  8. Top | #508
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Eerste keer WDW: Vragen en Tips!

    Genoeg tips en adviezen hier! Als eerste een vraag: waarom wil je op het Disney resort een hotel? Ik heb dat ook regelmatig gedaan (heel regelmatig zelfs) maar doe dan ook elke dag alleen maar Disney. Je zou er voor kunnen kiezen om voor de Disney dagen in een Disney resort te verblijven en daarna naar een ander resort. Maar als je de volledige periode op Disney wil verblijven is elk hotel dat je uitzoekt prima. Kijk vooral welk hotel jou het leukst lijkt. De kamers van de moderate en value zijn bijna allemaal gelijk. Bij de moderate resorts heeft het zwembad een glijbaan en is er een tableservice restaurant (en foodcourt), de values hebben altijd een zwembad maar nooit een glijbaan en altijd een foodcourt maar nooit een tableservice restaurant. Van de moderate is Coronado Springs wat sjieker vergeleken met de rest.
    Vanaf Sanford is er geen magical express. Lijkt mij het beste om dan een auto te huren zodat je ook vanuit Disney (of een ander hotel) makkelijk naar bv seaworld kan rijden. De magical express vanaf MCO werkt wel super en in Disney World zelf heb je geen auto nodig. Misschien dat je vanuit Sanford wel met een bus (van bv Mears) naar WDW kan, dat kon op MCO ook altijd voordat de magical express er was. En anders een taxi maar geen idee wat dat kost vanaf Sanford (vanaf MCO is het wel te doen).
    Hoeveel dagen? Wat jij wilt. 1 park per dag kan je wel van uit gaan en liever meer zodat je alles op je gemak kan doen en ook kan genieten van de Disney details en extra's. Ik vind het niet vermoeiend (of vervelend) om elke dag naar een park te gaan maar anderen moeten er niet aan denken. Mijn eerste keer Disney was een 9 daagse reis met verblijf in All Stars Sports (value) en elke dag een park bezocht. Daarna bijna ieder jaar terug gekomen en regelmatig meer dan een week in een Disney hotel verbleven en elke dag naar een of meerdere parken geweest. Maar ik ben best wel een beetje verslaafd....

  9. Top | #509
    Newbie
    Ingeschreven
    Aug 2013
    Berichten
    10

    Standaard Re: Eerste keer WDW: Vragen en Tips!

    bedankt voor je tips en adviezen. Waarom een Disney resort hotel? we bezoeken daar de meeste parken en Disney vinden we geweldig, zijn al meerder keren in Parijs geweest en het lijkt ons het makkelijkste ook omdat we eigenlijk geen auto willen huren. Volgens mij gaat er wel een bus van WDW naar seaworld?
    Ben je al in Art of animation hotel geweest?
    Laatst gewijzigd door Michael66; 25-09-13 om 23:38. Reden: q

  10. Top | #510
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Eerste keer WDW: Vragen en Tips!

    Ja in april van jaar hebben mijn familie en ik een week in het Art of Animation Resort gelogeerd. Vorig jaar was ik ook al een kijkje gaan nemen in het resort. Het is het nieuwste resort van WDW en heel leuk gethematiseerd. Houdt er wel rekening mee dat er alleen in het kleine zeemeermin gedeelte normale hotelkamers zijn. In de andere gedeeltes (Lion King, Cars en Nemo) zijn alleen family suites te vinden. De suites zijn een stuk duurder dan de gewone hotelkamers maar er kunnen ook meer personen slapen (6 personen en in de hotelkamers 4 personen of 2 als je een kamer met king bed hebt). Wat kamers en hotelopzet betreft verschillen de value resorts niet dus kijk vooral welk thema je aanspreekt en kies daar dan voor. Als je voor een moderate resort gaat geldt eigenlijk hetzelfde advies. Alleen als je een kleiner resort wilt dan kies je voor Port Orleans French Quarter want dat is het kleinste resort in WDW. Als je Disney (Parijs) geweldig vindt dan ben je helemaal op je plaats in WDW en valt Parijs daarna wel een beetje tegen (je bent gewaarschuwd!). Ik vind het heerlijk om helemaal ondergedompeld te zijn in de Disneysfeer maar WDW biedt zoveel verschillends dat je echt niet de hele tijd Mickey Mouse tegen het lijf loopt. Disney is voor mij ook vriendelijkheid, schoon, mooi gethematiseerd, goede service en heerlijke vakantiesfeer.

    Wat betreft het vervoer naar SeaWorld: volgens mij gaat er een bus vanaf oa het transportation and ticket center. Je zou ook een auto kunnen huren voor 1 of 2 dagen. In het Dolphin hotel zitten National en Alamo en bij Magic Kingdom is ook nog een Alamo te vinden. Ivm verzekeringen is het wel aan te raden vooraf via een Europese site te reserveren.

    Voor plaatjes van Art of Animation zie mijn blog van april dit jaar: http://cruizindisney.blogspot.nl/2013/ In de blogs van de eerste week zal je wel een paar foto's vinden. En anders een paar foto's van mijn bezoek in september vorig jaar: http://3girlsinflorida.blogspot.nl/2...e-droppen.html



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •