Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 5 van de 84 EersteEerste ... 345671555 ... LaatsteLaatste
Resultaten 41 tot 50 van de 835

Onderwerp: Eerste keer WDW: Vragen en Tips!

  1. Top | #41
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Berichten
    18

    Standaard

    Hoi Debbie,

    Das niet altijd van tevoren te zeggen.
    Je hebt namelijk combinatie- of flextickets. Dat je van meerdere parken gebruik kunt maken.
    Voor de Disneyparken heb ik eigelijk nooit echt aanbiedingen gezien. (buiten de parkhopperpas dan). Universal, Wet'n wild, Seaworld en Bushgardens willen dit nog wel eens hebben.

    Waarschijnlijk zijn er wel sites waar je de prijzen van kan bekijken.
    Ook wil het weleens voorkomen dat ze daar ter plaatse acties hebben natuurlijk. Is altijd een gok als je ze daar koopt, of hier natuurlijk!
    Belangrijk is dat je dus van tevoren bepaald wat je wilt gaan doen. en dat je gaat zoeken of daar aanbiedingen voor zijn, eventueel in combinatie met elkaar.

    Misschien weet iemand op dit forum, een site waar je dat kan bekijken.
    Misschien is zo iets wel te vinden op orlando.pagina.nl

    Ik wil alleen maar aangeven dat als je prijzen bekijkt in dollars daar nog achteraf dus nog TAX overheen komt.

    nogmaals, misschien weet iemand op dit forum een site waar je dat kan bekijken.

    1 troost, geld kost het je altijd.......en zoveel scheelt het allemaal niet hoor, hier of daar aanschaffen.

    Voordeel van daar aanschaffen is dat je op het moment kan kijken wat je wel en niet wilt doen. Wat als je alle kaarten al hebt en je bent ziek en kan er geen gebruik van maken?

    GREETZ

  2. Top | #42
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard

    Trouwens: goede keus om de 2e dag Seaworld te zetten. Die dag ben je dan lekker op tijd klaar en kun je nog eventjes wat dollars "stuk slaan" in een Mall, factory outlet of zo. Heb je trouwens tijd ingeruimd voor een bezoek aan een Walmart? Op de kruising van John Yound en Sand Lake Road zit er eentje, maar ook nog een stuk of 3 in Kissimmee. Je zult je ogen er uitkijken, versteld staan van de lage prijzen voor van alles en nog wat (Disney-handdoek voor $ 3.99 of zo, allerlei ander Disney- en Florida-prullaria voor weinig, of neem een paar leuke autobanden mee ...). Echt doen, is een leuke middagvulling (minder dan 2 uur en honderd dollar lukt vast niet). En koffervulling.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  3. Top | #43
    Newbie
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Volendam
    Berichten
    11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michael66
    Je zult je ogen er uitkijken, versteld staan van de lage prijzen voor van alles en nog wat (Disney-handdoek voor $ 3.99 of zo, allerlei ander Disney- en Florida-prullaria voor weinig, of neem een paar leuke autobanden mee ...). Echt doen, is een leuke middagvulling (minder dan 2 uur en honderd dollar lukt vast niet). En koffervulling.
    Autobanden???? :? :?

    Hoelaat gaan de meeste parken eigenlijk open?

  4. Top | #44
    Stamgast petra's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Driebergen
    Berichten
    219

    Standaard

    Autobanden....volgens mij bedoelt Michael al die 'kapotte' stukken autoband aan de kant van zo'n beetje elke weg, hoe komt dat trouwens??? Gebruiken de amerikanen slechte banden of komt het door het warme asfalt? Serieuze vraag hoor!! Ik ga lekker sporten....wie gaat er mee?

  5. Top | #45
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Berichten
    37

    Standaard

    Hé Debbie, misschien komen we elkaar nog wel tegen!
    Wij komen zondag 1 mei 's avonds aan en vertrekken zondag 15 mei einde middag. We gaan met onze boys van 9 en 12.... hebben er reuze zin in!
    Maandag 2 mei is een dag van boodschappen (zitten in vila) en oriënteren en acclimatiseren... daarna wisselen we drukke dagen met rustige dagen af.
    Breng je geen bezoek aan Cape Canaveral? Op 3 of 4 mei staat een raketlancering gepland, de Space shuttle op 15 mei, helaas -> komen we die misschien onderweg tegen als we terugvliegen....
    Heb je nog gedacht aan een avondje uit? Dinner-show of Cirque du Soleil?
    Onze jongens zijn vervente skateboarders, die willen ook graag naar een skatepark, kunnen we mooi op een rustdag doen maar eerst daar een nieuw skateboard kopen, veeeel goedkoper dan hier.
    Verder slaan we Animal Kingdom over... dierentuinen heb je hier ook, misschien wat fraaier daar maar toch.
    Kijk ook even goed of die pakket-tickets wel gunstig zijn als je niet van plan was alles daaruit te doen.

  6. Top | #46
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard

    Ik zou Animal Kingdom niet echt met een dierentuin of iets mooiers willen vergelijken. heb je dan wel eens in een jeep een safari tussen de wilde beesten gemaakt? Dat is maar een voorbeeld.
    En als je 'smorgens op tijd bent, kun je A.K. eerst doen, en dan lekker een middagje shoppen er aan vast knopen. de kids zullen je dankbaar zijn. De openigstijden van de parken veschillen nogal, meestal uur of 9, maar de hotels hebben daar alle tijden, en tegen die tijd staan ze ook op de respectievelijke websites.
    Eric.

  7. Top | #47
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door petra
    Autobanden....volgens mij bedoelt Michael al die 'kapotte' stukken autoband aan de kant van zo'n beetje elke weg
    Ik bedoelde dat je bij de Walmart alles (alles? ja alles!) zo'n beetje kunt krijgen wat je wilt. Jachtgeweer? Walmart! Melk? Walmart! Zonnebrrl? Walmart! Spijkerbroek? Walmart! Gordijnen? Walmart! Medicijnen? Walmart! Speelgoed? Walmart! Barbeque? Walmart! Trouwring? Walmart! Televisie? Walmart! Orlando-foldertjes? Walmart! Honkbalhandschoen? Walmart! Disney-stuff? Walmart! Yu-gi-oh kaartjes? Walmart! En dan vergeet ik nog die honderdduizenden andere artikelen ....

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door petra
    al die 'kapotte' stukken autoband aan de kant van zo'n beetje elke weg, hoe komt dat trouwens??? Gebruiken de amerikanen slechte banden of komt het door het warme asfalt? Serieuze vraag hoor!!
    Serieus antwoord: geen APK, veel oude auto's, veel slechte wegen met veel "potholes", veel armoede en daardoor geen geld om banden te vervangen, veel particuliere vrachtvervoerders die tegen minimale vergoeding rijden en daardoor soms wel eens "vergeten" op tijd hun banden te vervangen. Ook heeft het rubber in warme gebieden veel te verduren, het wordt door de warmte zachter, de luchtvochtigheid werkt in op het materiaal, de lucht in de band zet uit ....

    Te veel om op te noemen en allemaal oorzaken van de overmaat aan rubber langs de amerikaanse highways.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door petra
    Ik ga lekker sporten....wie gaat er mee?
    Zelf sporten of sport kijken in de VS? In het laatste geval ga ik graag mee, in het eerste: nee, laat maar.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  8. Top | #48
    Stamgast petra's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Driebergen
    Berichten
    219

    Standaard

    hahahhaha, wat dacht je nou, zelf sporten joh!!!!! uurtje spieren soepel maken met callanetic en een uurtje spinning (en net een pizza gegeten, oef)

    Het valt me elke keer weer op, die stukken band op de wegen. Erg toch eigenlijk dat mensen het geld niet hebben om de boel goed en vooral veilig te hebben.....(kinderen) Al lijkt Amerika het Walhalla voor sommigen, er is ook veel armoede, het is dan zo anders dan hier geregeld voor een bepaalde soort mensen. Ik heb toen ik daar woonde klasgenootjes gehad die dan wel naar school gingen, maar daar was het wel mee gezegd, ze konden amper lunchen, of zelfs iets meenemen. Schrijnend hoor!!

    (wel wat 'zwaar' geworden, maar ik moest het even kwijt)

  9. Top | #49
    Newbie
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Haaksbergen
    Berichten
    14

    Standaard

    Debbie vroeg: Hoe laat gaan de parken eigenlijk open?

    Hiervoor kijk ik op www.disneyworld.co.uk. Je kunt hier je aankomstmaand invullen en de site geeft je de openings- en sluitingstijden.
    ps Heb op deze site ook een gratis cd aangevraagd over Disney.
    Had hem al binnen 8 dagen

    gr Hedwig :wink:

  10. Top | #50
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door petra
    hahahhaha, wat dacht je nou, zelf sporten joh!!!!! uurtje spieren soepel maken met callanetic en een uurtje spinning (en net een pizza gegeten, oef)
    Die Pizza zie ik wel zitten, vooral zo'n Pappa John's Pepperoni met extra Pepperoni. Zelfs koud de volgende ochtend nog erg lekker!!

    Spinnen? Dat laat ik liever aan Van Moorsel over, of van die achtpotige monstertjes die mijn vrouw wel eens uit de slaapkamer zet ....

    En "Spieren soepel"?? Waarom denk je dat ik naar een land op vakantie ga waar het warm is? Geen warming up nodig!! Hoe moet ik anders die 95 kilootjes in beweging krijgen? Ieder z'n ding!

    Maar ik weet dat ket sporten je veel plezier kan geven. Dat wens ik je veel plezier toe bij het kwijtraken van de vele zeetdruppels.
    Mijn vrouw is op dit moment asan het Vacusteppen, en ze heeft ook een tijdje "trilplaat" gedaan. Was goed voor haar. En wel zo rustig uurtje voor mij 's avonds.

    Laat mij maar vooral van sport kijken genieten, en sinds kort ook het schrijven daarover.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •