Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 32 van de 84 EersteEerste ... 2230313233344282 ... LaatsteLaatste
Resultaten 311 tot 320 van de 835

Onderwerp: Eerste keer WDW: Vragen en Tips!

  1. Top | #311
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Epcot

    met de omschrijving 'dierentuin' doe je Animal Kingdom wel tekort. Vroeger adverteerden ze ook het niet bestaande woord "nahtazu" (wat je uitspreekt als 'not a zoo'). Het is een themapark met dieren.

    Maar wat Nancy zegt: het is echt een schitterend park
    Laatst gewijzigd door Njit; 19-08-10 om 08:45.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  2. Top | #312
    Florida Groupie Bosevents's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2010
    Locatie
    Nunspeet
    Berichten
    256

    Standaard Re: Epcot

    wat kun je verwachten in EPCOT. EPCOT is Expirimentel Prototype Communitie Of Tommorow.
    Allereerst een gedeelte met echt attrakties. Attrakties die te maken hebben met de huidige technologie. Bijvoorbeeld Test track. Een rit waar jij als test dummie fungeert en waar je dus de verschillende tests ondergaat. (remmen, optrekken, warmte, kou en als laatste de acceleratie test) Andere attrakties zijn soms heftig (zoals Misson Space) maar ook mooi om te zien. Er is zelf een paviljoen waar je de nieuwste snufjes op het gebied van technologie kunt zien (zo was hier ooit de eerste SEGWAY te zien (google het maar hahaha)

    Het tweede deel van het park is het showcase gedeelte. Hier presenteren diverse landen zich. Soms met een kleine attraktie maar bovenal met hele mooie gebouwen, omgeving en eten uit het land.
    Zelf de medewerkers komen (vaak) uit die landen vandaan.
    Eigenlijk kun je dit zien als een reis(je) om de wereld.

    Als afsluiting is er een geweldig vuurwerk (Illuminations) Een Symfonisch vuurwerk waar ik nog elke keer kippenvel van krijg.

    EPCOT is echt een van mijn lievelings parken vanwege de diversiteit en de bijzondere dingen die je er kunt zien.

    Entree kaarten zou ik zeker hier via internet kopen en een 3 dagen is zeker geen overbodige luxe.
    (ik kan makkelijk 2 dagen in EPCOT doorbrengen) en een dagje een bezoek brengen aan Animal Kingdom is ook zeker de moeite waard.
    Het is absoluut Nathazu.
    De dieren lijken in de vrije natuur te lopen maar worden afgeschermd door glazen wanden en stroom matten waar ze niet overheen kunnen.
    Verder ook attraktie maar dan wel in een prachtig thema en vaak ook met (niet (meer) bestaande) dieren.
    Laatst gewijzigd door Bosevents; 19-08-10 om 10:14.
    Het leven is een reis maar ik ga het liefst naar Florida.

  3. Top | #313
    Stamgast Flufjuh's Avatar
    Ingeschreven
    May 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    220

    Standaard Re: Eerste keer WDW: Vragen en Tips!

    Heel erg oneens met de berichten over EPCOT. Wij vonden dit park verschrikkelijk saai. Test Track was leuk, maar Soarin' vond ik zwaar tegenvallen. Ik zou ook voor Animal Kingdom gaan, leuke attracties en een heleboel dieren.
    Eet nooit gele sneeuw.

  4. Top | #314
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Eerste keer WDW: Vragen en Tips!

    Vond je Mission:Space ook saai?
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  5. Top | #315
    Florida Groupie Bosevents's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2010
    Locatie
    Nunspeet
    Berichten
    256

    Standaard Re: Eerste keer WDW: Vragen en Tips!

    Saai in welke zin. Vond je het attraktie aanbod niet goed genoeg of interesseer je je niet voor andere landen. Ik denk dat ik toch een goed omschrijving gegeven heb van het park
    Het leven is een reis maar ik ga het liefst naar Florida.

  6. Top | #316
    Florida Fanaat Mickey99's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2006
    Locatie
    Noord Holland
    Berichten
    1.908

    Standaard Re: Eerste keer WDW: Vragen en Tips!

    Eigenlijk zijn allevier de themaparken van Disney een bezoekje waard maar als je zou moeten kiezen kun je misschien ook dit topic eens bekijken:
    http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=5380

    Hier staan de parken stuk voor stuk beschreven en als ik jou was zou ik ook eens op de sites van de parken kijken.

    Succes met beslissen!

    Sonja
    Florida:1995/1996/1997/1998/1999/2000/2002/2003/2 x 2004/2 x 2006/2 x 2007/2008/2011/2012/2013/2014/2015/2016
    New York: 2006 / 2007 / 2009 /2015 Zuidwesten: 2008 / 2009 / 2013 /2016. Noordwesten: 2013
    Noordoosten: 2009. Mid- en zuidwesten: 2010. Zuidoosten: 2011. Alaska: 2014

  7. Top | #317
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Locatie
    Utrecht (stad), Netherlands
    Berichten
    156

    Standaard Re: Eerste keer WDW: Vragen en Tips!

    moet eerlijk zeggen, dat ik het ook eens ben, met de opmerking dat epcot niet het meest spannende park van disney vond
    misschien hebben wij het dan ook niet goed genoeg bekeken en was soarin en mission space er nog niet toendertijd, maar vond het zeker weten het minste disney park en waren er met 5 uur echt uitgekeken (helaas testtrack niet gedaan, dus daar kan ik niet over meepraten)
    gaan dit jaar voor de herhaling en hebben wel 1 dag uitgetrokken voor epcot, ook nav alle positieve verhalen van hier op het forum, maar als ik maar tijd had voor 1 disney park, zou het zeker weten geen epcot worden, maar of AK of MK. AK heeft een speciaal plaatsje bij mij en MK bij moeders, dus zou vechten worden.....
    :-) heel veel succes met kiezen met al die verschillende meningen hier
    overigens Bosevents, alhoewel ik je mening dus wbt epcot niet deel, vind ik wel dat je een hele goede beschrijving gegeven hebt hoor! alleen tja meningen verschillen gelukkig :-D

  8. Top | #318
    Florida Groupie A.Hofman's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Berichten
    433

    Standaard Re: Epcot

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Honeymoon Bekijk Berichten
    En hebben jullie nog tips voor kaartjes, want ik heb al de nodige moeite gedaan, maar single day tickets lijken moeilijk online te verkrijgen.
    Je kunt ze wel afhalen bij het Official Visitor Center in Orlando. Op de hoek International Drive en Austrian Row.

    http://orlandoinfo.com/
    Laatst gewijzigd door Michael66; 19-08-10 om 23:22.

  9. Top | #319
    Vaste Bezoeker Corrine's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Berichten
    60

    Standaard Re: Eerste keer WDW: Vragen en Tips!

    Spectaculair vind ik Epcot nog steeds niet maar toch staat het zeker in mijn top 3 van parken in Orlando. Ik heb het park steeds meer leren waarderen door eens wat verder te kijken als alleen de attracties. Wij zijn in 2009 met het flower & gardenfestival geweest en we hebben verschikkelijk genoten van alle mooie dingen die ze hadden gemaakt.
    Animal kingdom vind ik vooral leuk om de verschillende shows die ze hebben. Daar zijn ze goed in en die moet je zeker niet missen!
    Succes met kiezen...!!!
    11x Orlando 1996, getrouwd 1998, 2004, 2005, 2006,2007,2008,2x 2009, 2010, 2011. 2012 is geboekt...

  10. Top | #320
    Stamgast Flufjuh's Avatar
    Ingeschreven
    May 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    220

    Standaard Re: Eerste keer WDW: Vragen en Tips!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bosevents Bekijk Berichten
    Saai in welke zin. Vond je het attraktie aanbod niet goed genoeg of interesseer je je niet voor andere landen. Ik denk dat ik toch een goed omschrijving gegeven heb van het park
    Wat een rare reactie. Heb ik ook maar ergens gesuggereerd dat je geen goede omschrijving hebt gegeven? Wat heeft een goede omschrijving uberhaupt te maken met het feit of iemand wel of niet een park saai vindt? En ik interesseer me zeker wel voor andere landen, maar bijvoorbeeld in Duitsland en China ben ik zelf al geweest, dus dat geamerikaniseerde gedoe in EPCOT kan me dan totaal niet bekoren.

    @Njit: Ik heb alleen de 'watjesversie' gedaan. En die vond ik inderdaad niks aan, een beetje in een stoel zitten en naar een schermpje staren en dan op een knop moeten drukken omdat de computer dat zegt...... Nee, niks voor mij. Maar misschien moet ik de volgende keer de 'stoeremensenversie' doen, misschien dat ik dan anders oordeel.
    Laatst gewijzigd door Flufjuh; 22-08-10 om 14:25.
    Eet nooit gele sneeuw.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •