Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 30 van de 84 EersteEerste ... 2028293031324080 ... LaatsteLaatste
Resultaten 291 tot 300 van de 835

Onderwerp: Eerste keer WDW: Vragen en Tips!

  1. Top | #291
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Eerste keer WDW: Vragen en tips!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ruthytje Bekijk Berichten
    hebben jullie tips om het budget vriendelijk te houden? nog een laatst dingkje wat mag je wel of niet meenemen in de parken? water, snacks (chips?) en boterhams?
    Gelukkig zijn er geen domme vragen. Misschien wel domme antwoorden, of antwoorden die je liever niet wil horen......;-).Maar soms helpt het om e.e.a. in een wat ander perspectief te zien. Parkeren voor een hele lange dag, inclusief tramrit naar de ingang van het park voor ?? personen kost, pakweg 8 euro per dag. Deel het maar door het aantal personen of bedenk wat een middagje winkelen in onze grote steden kost, alleen al aan parkeerkosten. En dat op een vakantie die toch ook een paar losse centen kost.

    Vergeet de kosten en ga genieten. Neem desnoods lekker je brood in een rugzakej mee als je dat wilt.....water, snacks, fruit. Je mag alleen eigenlijk geen coolers vol etenswaren meenemen.



  2. Top | #292
    Vaste Bezoeker ruthytje's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Locatie
    Ieper, Belgie
    Berichten
    53

    Standaard Re: Eerste keer WDW: Vragen en tips!

    thx niet echt aan gedacht. jullie zijn super in het helpen van florida newbies \\/

  3. Top | #293
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2009
    Berichten
    49

    Standaard Re: Eerste keer WDW: Vragen en tips!

    Hoelang heb je ongeveer nodig om te genieten van DisneyQuest?

  4. Top | #294
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Eerste keer WDW: Vragen en tips!

    Ligt een beetje aan jezelf. Heb je de site al bekeken wat je er allemaal kunt doen?
    http://disneyworld.disney.go.com/des...ve-theme-park/
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  5. Top | #295
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2009
    Berichten
    49

    Standaard Re: Eerste keer WDW: Vragen en tips!

    Een heleboel. Maar hoelang loopt de gemiddelde bezoeker er rond, 2 uur? 4 uur?

    En nog een vraag. We willen graag naar Cirque du Soleil. We willen zaterdag de 19e, kunnen we nog reserveren als we rond 12 mei al in Downtown Disney een rondje lopen, en dan direct reserveren?

  6. Top | #296

    Standaard Walt Disney's World Resort voor de 1ste keer

    Hallo allemaal,

    Ik ben Tom en ik ben nu 17 over (over 2 maanden 18 jaar) en ik ben dit jaar met mijn vriendin (18 jaar) voor 4 dagen naar Disneyland Resort Parijs geweest. Dit was erg leuk en we hadden het de 1ste dag al er over om weer te gaan. Nu ben ik dus net thuis van Disneyland en zit ik wat op internet te kijken hoe duur alles is etc.

    En dan komt ineens het idee in me op, "Walt Disney's World Resort". Ik stelde het voor aan mijn vriendin en zij zou er ook heel erg graag naar toe willen gaan. Toen ze klein was is ze er al 2x naar toe geweest. Ik zelf ben nu 3x naar Disneyland Parijs geweest, dus ik weet ongeveer wel hoe het in Parijs er aan toe gaat.

    Maar ja, dus we willen erg graag naar Florida toe. We weten beide dat er een hoog prijskaartje aan vast zit en dat we met het vliegtuig moeten enz. Maar aangezien ik nog nooit heb gevlogen en nog nooit buiten europa ben geweest lijkt het mij allemaal heel erg spannend. Dit jaar ga ik mijn rijbewijs halen en mijn vriendin ook dus we zouden gewoon kunnen rijden in Florida.

    Ik heb wat research gedaan en ben er achter gekomen dat disneyland in florida bestaat uit vier pretparken, twee waterpretparken en twee winkel- en entertainmentgebieden. Maar voor de rest snap ik nog niet zo heel veel van Disneyland in Orlando, dus daarom heb ik een aantal vragen waarvan ik hoop dat jullie die kunnen beantwoorden.

    Eerst zal ik vertellen wat ongeveer onze eisen zijn voor de vakantie. (We willen eigenlijk pas volgend jaar gaan) [-o<
    - We willen tussen 1 juli en 1 september.
    - We willen zoveel mogelijk parken kunnen bezoeken.
    - We willen 10 dagen of meer daar blijven.

    Vraag 1: Zoals ik al eerder zei weet ik dat het bestaat uit vier pretparken, twee waterpretparken en twee winkel- en entertainmentgebieden. Moet je voor elk van deze parken (gebieden) een ticket halen of heb je voor al die parken maar 1 ticket nodig? En hoeveel zou die ticket dan moeten kosten? Of tickets als je voor elk park een ticket moet halen.

    Vraag 2: Hoe ver liggen alle disneyparken van elkaar vandaan? Kan je lopend van het ene park naar de andere? Of moet je een bus gebruiken of is het handig om een auto te huren in Florida?

    Vraag 3: Zelf wil ik heel graag in een Disney hotel overnachten, maar mijn vriendin zegt dat in een hotel buiten disney veel goedkoper is, is dit waar? Want ik vind het namelijk veel leuker om het ultieme disney gevoel te krijgen. En volgens mij krijg je die veel sneller in een Disney-hotel dan in een random Orlando hotel, of heb ik het mis? Dus is het goedkoper om in een gewoon hotel of in een disney hotel te slapen?

    Als jullie deze vragen voor mij kunnen beantwoorden en wellicht wat nuttige tips kunnen geven zou dat echt geweldig zijn!

    <<Moderator Michael66: Ik heb je vraag (en de reacties erop) verplaatst naar het reeds bestaande onderwerp over eerste keer WDW. Hier kun je alvast een heleboel eerstekeers-tips, vragen en ervaringen lezen. Meer vragen? Gewoon hier stellen! Have fun!>>
    Laatst gewijzigd door Michael66; 05-05-10 om 00:10.

  7. Top | #297
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Walt Disney's World Resort voor de 1ste keer

    Welkom Tom,

    leuk dat je de stoute schoenen hebt aangetrokken om naar Orlando te gaan. Je schrijft dat je je rijbewijs wilt gaan halen. Helaas moet je 25 zijn om te mogen autorijden. Er bestaan wel 'Onder de 25 pakketten' waarmee je tegen een meerprijs toch mag autorijden maar ook daarmee mag je pas vanaf 21 een auto huren.

    Vraag 1 en 2:

    lees deze topics eens door:

    FAQ: Wat, waar en hoe in Walt Disney World
    Overzicht onderwerpen in "Walt Disney World pretparken"
    Disney Tickets: Een prijsvergelijking

    Vraag 3:

    buiten Disney is uiteraard goedkoper. Maar ook bij Disney heb je de keuze uit Budget of superdeluxe. Bekijk gewoon wat jullie budget is en maak de afweging.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  8. Top | #298
    Vaste Bezoeker Bqtje's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2008
    Locatie
    Mechelen , België
    Berichten
    83

    Standaard Re: Walt Disney's World Resort voor de 1ste keer

    Indien je een Disneyhotel neemt heb je geen auto nodig , als je alleen maar de Disneyparken aandoet . Er zijn dan bussen tussen je hotel en de parken . Wil je iets anders doen , winkelen bv in de outlets , dan kan je dit oplossen met een taxi . Dit is echter niet goedkoop . :smile:

  9. Top | #299
    Florida Fanaat cindy74's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Locatie
    leopoldsburg , belgie
    Berichten
    1.291

    Standaard Re: Walt Disney's World Resort voor de 1ste keer

    tom wij hebben vorig jaar ongeveer een 1200$ betaald in een disney resort met 2 personen voor een hele week dit was met disney tickets in en waterparken ook .
    Inderdaad als je een disney hotel neemt word je opgehaald door een disneybus aan de luchthaven en shoppen doe dit maar niet het kost je alleen een hoop geld ook al is het goedkoop.Maar hier zit het addertje onder het gras als je een hele week bij disney alleen moet eten gaat het je inderdaad een fortuin kosten dus sparen maar

  10. Top | #300
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2010
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    53

    Standaard Re: Walt Disney's World Resort voor de 1ste keer

    He Tom,

    Wij vertrekken 15 mei naar Florida en zitten de 1e paar en de laatste paar nachten in een Days inn buiten het park (€100 voor 4 nachten). Natuurlijk moet je voor die prijs niet heel veel verwachten, maar wij hebben zoiets van: "we douchen er en slapen er en klaar verder zijn we er niet zo veel".

    Deze Days inn zit aan de International Drive, waar veel (waarschijnlijk ook betaalbare) restaurants zitten en het in de buurt van de Florida Mall. Ook rijdt er een pendelbus naar Disney, Seaworld en Universal, tijden weet ik niet.

    Wij gaan voor de 1e keer, het is dus allemaal maar afwachten of het bevalt. Hou anders mijn blog in de gaten misschien dat je daar dan iets aan hebt.
    Je kan ook op de site van de Days inn kijken, even Orlando zoeken en de rest volgt vanzelf. Daar staat duidelijk wat er allemaal op loopafstand van de hotels zit.

    Succes ermee!



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •