Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 24 van de 84 EersteEerste ... 1422232425263474 ... LaatsteLaatste
Resultaten 231 tot 240 van de 835

Onderwerp: Eerste keer WDW: Vragen en Tips!

  1. Top | #231
    Florida Superfanaat corrus's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Lelystad, Nederland en Winter Garden, Florida, USA
    Berichten
    3.137

    Standaard Re: Newbie vragen

    Die dragon is uitsluitend gemaakt voor Disneyland Resort Paris..

    In Walt Disney World je deze niet vnden.
    Welcome to Florida
    Florida: 1979, 1980, 1981, 1982, 1983, 1984, 1985, 1986, 1987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1996, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019
    Californië: 1993, 1994, 1995, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019

  2. Top | #232
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jul 2008
    Berichten
    158

    Standaard

    We zoeken nog 2 hotelovernachtingen voor onze mei vakantie nabij DIsney (de rest van de dagen hebben we een villa).

    Via welke aanbieder kun je nu het voordeligst disneyhotels boeken?
    Mochten we niet voor een Disneyhotel kiezen, wat is dan een goed alternatief? en ben je dan toch aan je auto gebonden om naar de parken te gaan?

    Gr,
    Wendy

    We komen aan op een donderdag en op zaterdag gaan we pas naar de villa voor 7 dagen. De auto hebben we voor 21 dagen en die 2 dagen extra moet je dus vol betalen.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 13-04-09 om 05:56. Reden: samengevoegd

  3. Top | #233
    Florida Fanaat cindy74's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Locatie
    leopoldsburg , belgie
    Berichten
    1.291

    Standaard Re: Disney hotel?

    Wij hebben verschillende disney hotels gedaan je betaald toch altijd een beetje meer als eenhotel erbuiten . Maar ik vind het persoonlijk een super gevoel . Misschien moet je een beetje wachten in januarie zouden er nog meerpromos komen voor disneyhotels

  4. Top | #234
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Helmond
    Berichten
    752

    Standaard Re: Disney hotel?

    Voordeel van het verblijf in een Disney hotel is o.a. dat je dan geen parkeergeld hoeft te betalen bij de parken. Eventueel kun je zelfs helemaal zonder auto, want het bussysteem werkt in het algemeen uitstekend. Handig als je bijvoorbeeld een rondje Epcot doet en hier en daar een drankje neemt, om dan niet zelf te hoeven rijden...

    Als je een value resort neemt, dan zou ik Pop Century aanbevelen; het ligt wat centraler dan de All Star resorts en is ook wat nieuwer. Van de moderate resorts zou ik Caribbean Beach kiezen, zeker nu er ook speciale "pirates" kamers zijn. Van de deluxe resorts is Animal Kingdom Lodge mijn favoriet; de savannah view kamers met zicht op giraffen, antilopen, etc. is geweldig!

  5. Top | #235
    Vaste Bezoeker Hannah's Avatar
    Ingeschreven
    May 2007
    Berichten
    91

    Standaard Re: Disney hotel?

    Volgens mij zijn er hotels op de ID die transport/shuttles naar de Disneyparke aanbieden.

    Als we dan toch 'on-property' logeren, dan zou ik niet willen kiezen voor S&D. Ze zijn deluxe, uiteraard en heel mooi. Maar ík mis er persoonlijk het ultieme disneysfeertje. Wij zijn er geweest, maar we misten toch iets. We hebben in de Beach Club geslapen en dat vonden wij echt geweldig. Ideaal dicht bij Epcot en de Boardwalk aan de overkant. Heerlijk als je 's avonds wat entertainment wilt. Met de boot naar de Studio's, wandelen naar Epcot, door Epcot wandelen, op de monorail...ideaal! Het is er lekker rustig, geen tot weinig rondrennende kinderen. Lekker licht van binnen, die strand-geur in de lobby....zucht! Voor ons het meest ideale resort!
    Groeten Hannah!
    ryanenhannah.blogspot.nl

  6. Top | #236
    Florida Fanaat cindy74's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Locatie
    leopoldsburg , belgie
    Berichten
    1.291

    Standaard Re: Disney hotel?

    ^^^^ wij zijn daar ookgeweest vond het daar in die regio zeer gezellig en mooi . Het zwembad daar was er echt 1 om nooit te vergeten

  7. Top | #237
    Newbie
    Ingeschreven
    Feb 2009
    Berichten
    1

    Standaard Vragen over WDW

    Hallo,

    Ik ben Alix en ben van plan om deze zomer met mijn vriend naar Walt Disney World te gaan. Nou ben ik al volop aan het rondkijken (internet en oa dit forum) maar moet eerlijk zeggen dat ik er geen wijs uit kan. Het is allemaal zo ingewikkeld.
    We willen graag in een Disney hotel verblijven en dan met het transport daar alles regelen zodat we geen auto hoeven te huren.
    Wat kunnen we nu het beste doen qua reserveren? En hoeveel dagen heb je ongeveer nodig om alle parken in het gebied van Disney te bekijken?

    Alvast bedankt voor de reacties.

    Groeten,
    Alix de Gussem

  8. Top | #238
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Vragen over prijzen WDW

    Ik neem aan dat je dit topic al gezien had. Daar staat alles op een rijtje.

    Er staat al een boel geschreven over dit soort vragen, maar als je een prijsopgaaf wil, kun je misschien het beste even op de sites van de hier vaak genoemde aanbieders (AV, AE, EX, USAFV) kijken of vragen voor een offerte. Zij maken vaak je reis op maat voor mooie prijzen.

    Zonder auto naar Orlando is al vaak afgeraden, en ook ik zal dat doen. Zonder ben je vaak zo afhankelijk van tijdrovend busvervoer, of prijzig taxivervoer.

    Maar als je puur en alleen voor WDW gaat, waar je overigens zo een dag of tien kunt doorbrengen als je alles op je gemak wil zien en doen, zou je het met Disney's Transportation systeem een heel eind kunnen komen.

    Veel plezier met de voorbereiding.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  9. Top | #239
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Vragen over WDW

    Kijk ook eens in dit topic, misschien kan ik je ook van dienst zijn.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  10. Top | #240
    Florida Fanaat cindy74's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Locatie
    leopoldsburg , belgie
    Berichten
    1.291

    Standaard Re: Vragen over WDW

    hoi, wij hebben een vlucht geboekt via het reisbureau en hebben een hotel geboekt in disney world met de aanbieding 4 en 3 nachten gratis . Disney transport komt je halen in de luchthaven en brengt je ook terug . Nadeel is als je geen wagen hebt dat je zomaar niet naar seaworld en universal studios kan .



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •