Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 21 van de 84 EersteEerste ... 1119202122233171 ... LaatsteLaatste
Resultaten 201 tot 210 van de 835

Onderwerp: Eerste keer WDW: Vragen en Tips!

  1. Top | #201
    Stamgast Saskiac1977's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    Katwijk
    Berichten
    169

    Standaard Re: Naar Disney World

    Hai ik heb alles via Holland international geboekt, dit is een van de weinige (misschien zelfs de enige) die pakketreizen verkoopt, let wel ik zit gewoon 9 dagen in Disney ga niet rondreizen ofzo.....

  2. Top | #202
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Naar Disney World

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Saskiac1977 Bekijk Berichten
    Hai ik heb alles via Holland international geboekt, dit is een van de weinige (misschien zelfs de enige) die pakketreizen verkoopt, let wel ik zit gewoon 9 dagen in Disney ga niet rondreizen ofzo.....
    De enige ...... nee, zeker niet. Als je dat denkt heb je volgens mij niet voldoende om je heen gekeken. Er zijn vele aanbieders van pakketreizen. En vele van die aanbieders zijn veel flexibeler dan HI, die alleen "standaard" pakketreizen aanbiedt. Anderen bieden veelal een "pakket op maat" aan, waarbij je aangeeft wat je wilt en zij je een pakket van vlucht(en), autohuur, accommodatie(s) en attractietickets aanbieden.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  3. Top | #203
    Stamgast Saskiac1977's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    Katwijk
    Berichten
    169

    Standaard Re: Naar Disney World

    Ja ik heb het over het kale pakket naar Disney dus zonder autohuur enz....dat daar geen misverstand over mag bestaan..ik he zeer zeker op het internet gespeurd...maar kon er weinig over terug vinden......ik snap wel wat jij bedoeld.....alles bij elkaar gezocht..maar ik heb het over een pakket wat ook als zodanig in de gids staat.....

  4. Top | #204
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Naar Disney World

    Je kan het zo kaal boeken als je wilt. Kijk bijvoorbeeld eens bij:

    http://www.americanvac.nl
    http://www.americanestates.nl/
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  5. Top | #205
    Stamgast Saskiac1977's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    Katwijk
    Berichten
    169

    Standaard Re: Naar Disney World

    Bedankt voor de Link Njit...ik heb even een simpel rekensommetje erop los gelaten en als ik dus bij hun boek wat ik nu in totaal bij HI heb geboekt dus tickets, overnachting, transfer kom ik uit op ongeveer € 3500,- en dat is excl. entreetickets...ik heb voor hetzelfde pakket € 2400,- euro betaald, ik zie wel hoe dat komt......HI hanteert een aparte kinderprijs, en de sites die jij noemt rekenen per kamer scheelt mij dus ruim € 1100,-, maar ik kan me voorstellen dat het in andere gevallen gunstiger uitvalt. Inderdaad dus vergelijken...vergelijken...vergelijken....

  6. Top | #206
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Naar Disney World

    Prijs per kamer is gebruikelijk in de USA. Ken het niet anders.. En of je nu met z'n tweeen op die kamer zit of alleen of met z'n 4-en (als het past) maakt niet uit...
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  7. Top | #207
    Stamgast Saskiac1977's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    Katwijk
    Berichten
    169

    Standaard Re: Naar Disney World

    Ja precies...en bij HI ging mijn kleintje van 4 maar voor ongeveer € 550,- mee, omdat men daar een specialekinderprijs hanteerd, als je met twee volwassenen gaat denk ik dat het qua prijs niet veel scheelt

  8. Top | #208
    Florida Fanaat Mickey99's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2006
    Locatie
    Noord Holland
    Berichten
    1.908

    Standaard Re: Naar Disney World

    Ik vind € 550,00 voor een kindje van 4 niet echt bijzonder goedkoop of vergis ik me?
    Florida:1995/1996/1997/1998/1999/2000/2002/2003/2 x 2004/2 x 2006/2 x 2007/2008/2011/2012/2013/2014/2015/2016
    New York: 2006 / 2007 / 2009 /2015 Zuidwesten: 2008 / 2009 / 2013 /2016. Noordwesten: 2013
    Noordoosten: 2009. Mid- en zuidwesten: 2010. Zuidoosten: 2011. Alaska: 2014

  9. Top | #209
    Stamgast Saskiac1977's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    Katwijk
    Berichten
    169

    Standaard Re: Naar Disney World

    Nee maar Disney is sowieso niet goedkoop, maar als ik bij anderen boek wordt er per kamer gerekend en betaal ik dus omdat er geen kinderkorting gerekend wordt 3 keer de volwassenen prijs dat scheelt dus wel ff zeg maar......

  10. Top | #210
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Naar Disney World

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Saskiac1977 Bekijk Berichten
    Nee maar Disney is sowieso niet goedkoop, maar als ik bij anderen boek wordt er per kamer gerekend en betaal ik dus omdat er geen kinderkorting gerekend wordt 3 keer de volwassenen prijs dat scheelt dus wel ff zeg maar......
    Per kamer betaal je toch maar 1x? Of ben ik nou gek... Neem aan dat je kindje bij jullie op de kamer slaapt...
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •