Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 20 van de 84 EersteEerste ... 1018192021223070 ... LaatsteLaatste
Resultaten 191 tot 200 van de 835

Onderwerp: Eerste keer WDW: Vragen en Tips!

  1. Top | #191
    Newbie
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Berichten
    2

    Standaard Naar Walt Disney World

    Hoi

    Volgend jaar willen wij naar Disney world in Florida heeft iemand tips hoe je dat het makkelijkste kan doen een hotel vooraf boeken en de tickets of juist alles via een georganiseerde reis ik heb geen flauw idee wat het makkelijkste is:roll:

  2. Top | #192
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Naar Disney World

    Welkom op het Forum. Wil je alleen naar Disneyworld of ook naar de andere pretparken in Orlando en omgeving (Universal / Busch Gardens).

    Je kan alles gewoon los boeken. Georganiseerde reizen naar Orlando zul je niet zo snel vinden - meestal is dit een rondreis.

    Lees eens wat reisverslagen door om ideeën op te doen.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  3. Top | #193
    Florida Fanaat Mickey99's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2006
    Locatie
    Noord Holland
    Berichten
    1.908

    Standaard Re: Naar Disney World

    Welkom op dit leuke forum

    Gebruik de zoekfunctie hier op het forum en je zult veel info over Walt Disneyworld (WDW) vinden. Heb je dan nog vragen kun je die altijd stellen.

    De eerste jaren dat wij naar WDW gingen boekten we altijd het totale pakket (vliegreis, hotel, tickets en auto) bij het reisbureau maar de afgelopen jaren doen we alles apart. Je kunt zo een hoop euro's/dollars besparen.

    Succes en veel lees- en postplezier hier op het forum.

    Groetjes,
    Sonja
    Florida:1995/1996/1997/1998/1999/2000/2002/2003/2 x 2004/2 x 2006/2 x 2007/2008/2011/2012/2013/2014/2015/2016
    New York: 2006 / 2007 / 2009 /2015 Zuidwesten: 2008 / 2009 / 2013 /2016. Noordwesten: 2013
    Noordoosten: 2009. Mid- en zuidwesten: 2010. Zuidoosten: 2011. Alaska: 2014

  4. Top | #194
    Florida Groupie bono's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2005
    Locatie
    Noord-Brabant
    Berichten
    603

    Standaard Re: Naar Disney World

    Hoi,

    Welkom op dit forum.
    Leuk vooruitzicht z'n reisje naar WDW.
    Als je reisverslagen leest kan je veel informatie uit halen die op je eigen reischema aansluiten of aanpassen.
    Veel lees en post plezier.

    Gr. Monique
    2006 miami,key-west,the everglades,naples,maimi.
    2007 orlando, st augustine, daytona beach, fort lauderdale, clearwater beach.
    2008 Oregon en Washington met alle NP's. En het was super gaaf!!

  5. Top | #195
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Nov 2006
    Berichten
    37

    Standaard Re: Naar Disney World

    Hoi. Wij gaan in december florida verkennen. Ik heb zelf alles los geboekt. Vlucht, hotels, auto. heb de rondreis zelf uitgestippeld aan de hand van de reisfolders en dit forum. voor vliegtickets moet je echt goed rondkijken er zit veel prijsverschil in. je kan 11 maanden van te voren je ticket boeken.

    Maar op dit forum kan je veel vragen kwijt en binnen een dag heb je al diverse tips en antwoorden. Succes met de voorbereiding. Je zult van florida geen spijt krijgen.

  6. Top | #196
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2007
    Locatie
    Haarlem
    Berichten
    57

    Standaard Disney for beginners

    Hallo!

    8 december vliegen wij naar Orlando en verblijven in de buurt van Tampa voor een week, alvorens we richting het zuiden van Florida doorreizen (Everglades, Keys, Miami). Vanuit de omgeving van Tampa willen we ook graag Disney bezoeken.

    Wij reizen met z'n vieren (allen volwassenen) en een korte inventarisatie heeft ons geleerd dat iedereen het leuk vindt om iets van Disney mee te krijgen, maar een dag is genoeg. We zijn niet van die Theme Park-types en ik krijg na een dag rondlopen altijd zó'n last van "stalpoten"... Het mag best één hele lange dag worden ('s morgens vroeg op, erheen rijden en 's avonds na de parade weer terug, van mijn part middernacht pas weer thuis), maar de hamvraag is: wat te kiezen?

    We hebben dit forum doorgespit, het schitterende bestandje bekeken met alle prijsinformatie erin, maar de meeste informatie is toch vooral gericht op mensen die er een aantal dagen naartoe gaan. Wij zien geen prijsverschillen als je gewoon 4 volwassen enkele dagkaarten wilt hebben. Klopt het dat wij net zo goed op de dag dat we gaan bij de ingang onze kaartjes kunnen kopen? Dat zou op zich wel makkelijk zijn, want dan hoeven we niet van tevoren te bedenken wélke dag we gaan.

    Klopt het ook dat als we meer dan alleen het Magic Kingdom willen zien, we zo'n Hopper-geval nodig hebben? En raden jullie überhaupt aan om meer dan alleen Magic Kingdom te doen voor een dag? In '91 ben ik ook 1 dag geweest en ik kan me herinneren dat ik toen Epcot en Magic Kingdom op één dag heb "gedaan" en dat dat toen zo'n 40 dollar kostte (gecombineerd). Maar ik was toen alleen en kon in m'n eigen (hoge) tempo doen wat ik wel en niet wilde. Inmiddels is het vast allemaal weer gegroeid qua attracties, dus logischerwijs ook qua prijs en qua hoeveelheid tijd die je nodig hebt.

    Ik word een beetje tureluurs van alle mogelijkheden. Er is een gewoon dagticket (71$/54Euro p.p.?), een "magic your way base ticket", een Hopper-kaart, er zijn kennelijk extra uren 's avonds ("magic hours" - alleen voor resort gasten of ook voor hopper-kaarthouders?) en dan heb je weer een apart kaartje voor Mickey's Very Merry Christmas Party - en die willen we zeker graag zien.

    En dan heb ik het nog niet eens over de optie om ook nog naar Epcot, Disney's Animal Kingdom of MGM Studios te gaan, of één van de waterparken.

    Is er iemand die mij iets kan aanraden? Ik zie het een beetje zo: als we inderdaad 1 dag gaan, laten we het dan bij het originele Disney verhaal houden, dus Magic Kingdom met 's avonds Mickey's kerstparade. Mee eens? En welk(e) kaartje(s) hebben we dan nodig? Las ik ook niet ergens dat je voor de kerstparade maar beter wél kaartjes van tevoren kunt kopen?

    Sorry voor het warrige verhaal, maar ik zie veel bomen en geen bos op dit moment :-k

    Groet,
    Sander

  7. Top | #197
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Disney for beginners

    Disney kaartjes worden pas (veel) goedkoper na 4 bezoeken. Een hopper gebruik je om 2 parken op dezelfde dag te bezoeken (met hetzelfde kaartje). Uiteraard mag je ook gewoon 2 losse kaartjes kopen (maar dat is dan dus extra duur).

    Dit verhaal schept misschien wat duidelijkheid: http://www.allearsnet.com/pl/ticket.htm
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  8. Top | #198
    Florida Fanaat Mickey99's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2006
    Locatie
    Noord Holland
    Berichten
    1.908

    Standaard Re: Disney for beginners

    Als je 1 dag naar het Magic Kingdom wilt kun je inderdaad je kaartje het beste op de dag zelf kopen aan de kassa (je hoeft dan inderdaad ook niet van te voren te bedenken welke dag je gaat). Indien je ook naar Mickey's Very Merry Christmas Party wilt zul je wel van te voren moeten kijken wanneer je gaat aangezien dat niet elke dag is.

    O.a. in dit topic http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=4264 kun je lezen dat het verstandig is om hier vooraf wel kaartjes voor te kopen.

    Hier kun je zien op welke dagen de christmas party is
    Laatst gewijzigd door Mickey99; 16-10-07 om 15:13.
    Florida:1995/1996/1997/1998/1999/2000/2002/2003/2 x 2004/2 x 2006/2 x 2007/2008/2011/2012/2013/2014/2015/2016
    New York: 2006 / 2007 / 2009 /2015 Zuidwesten: 2008 / 2009 / 2013 /2016. Noordwesten: 2013
    Noordoosten: 2009. Mid- en zuidwesten: 2010. Zuidoosten: 2011. Alaska: 2014

  9. Top | #199
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2007
    Locatie
    Haarlem
    Berichten
    57

    Standaard Re: Disney for beginners

    Hoi Mickey en Njit,

    Bedankt! Ik heb het allemaal doorgespit - allemachtig zeg, wat een studie! Staat er ook een diploma voor???
    We zullen dit weekend met z'n vieren overleggen wat we nou precies willen. Ik zie dat Mickey's kerstfeestje nóg eens 51$ kost bovenop de 75$ die we al moeten betalen voor de dagtoegang. Ik ben toch blij dat ik geen 12 kinderen heb zeg!

  10. Top | #200
    Florida Fanaat Mickey99's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2006
    Locatie
    Noord Holland
    Berichten
    1.908

    Standaard Re: Disney for beginners

    In de voorverkoop zijn de kaartjes voor Mickey's kerstfeestje iets voordeliger (scheelt $ 7,00 per persoon) en vergeet niet dat de dollarkoers héééél gunstig staat op dit moment.
    Enne... geld moet rollen toch?
    Laatst gewijzigd door Michael66; 13-04-09 om 05:40. Reden: full quote eruit
    Florida:1995/1996/1997/1998/1999/2000/2002/2003/2 x 2004/2 x 2006/2 x 2007/2008/2011/2012/2013/2014/2015/2016
    New York: 2006 / 2007 / 2009 /2015 Zuidwesten: 2008 / 2009 / 2013 /2016. Noordwesten: 2013
    Noordoosten: 2009. Mid- en zuidwesten: 2010. Zuidoosten: 2011. Alaska: 2014



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •