Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 84 EersteEerste 12341252 ... LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 835

Onderwerp: Eerste keer WDW: Vragen en Tips!

  1. Top | #11
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Helmond
    Berichten
    752

    Standaard

    Mijn ervaring is dat het enorm veel geld bespaart. En iets vergeten kan natuurlijk gebeuren, maar denk eraan dat je in in 1 van meest populaire touristische bestemmingen ter wereld terecht komt. Alles wat er kan gebeuren is daar al eens gebeurd, dus je kunt ter plekke nog van alles regelen.
    Veel meer dan Vervoer (vucht, transfer, huurauto), verblijf en toegang hoef je niet te regelen, tenzij je speciale eisen hebt (medicijnen, toegang tot bepaalde medische faciliteiten) of iets op je kerfstok (zo is Patrick Kluivert ooit door de douane in Orlando terug naar huis gestuurd, omdat hij het land niet in mocht).
    Laatst gewijzigd door Michael66; 12-04-09 om 21:35. Reden: full quote eruit

  2. Top | #12
    Florida Groupie SpaceAce's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    593

    Standaard

    Wat betreft de entreetickets van Disney is dus maar net wat je zelf wilt. Zoals ik begrijp (bron: American Estates), zijn er 4 soorten tickets:

    Base Ticket: niet hopperen tussen de parken. Dus elke dag maximaal 1 park te bezoeken
    Magic Plus Ticket: Hetzelfde als bij de Base Ticket. Je kunt niet hopperen. Maar je koopt extra dagen erbij voor entree van bv de waterparken e.d.
    Magic Hopper Ticket: Hetzelfde als de Base Ticket, maar hiermee kun je wel hopperen.
    Magic Premium Ticket: Hetzelfde als de Magic Plus Ticket, maar hiermee kun je ook weer wel hopperen.

    En dan kun je ze ook nog tegen een meerprijs laten "verzegelen". Als je de 4-dagen ticket hebt gekocht, maar je bent er uiteindelijk maar 3 dagen geweest. Blijft deze laatste dag voor eeuwig geldig. Al kom je over 10 jaar een keer terug. Je hebt nog 1 entree tegoed.

    Het is dus maar net wat je wensen zijn. Hoeveel dagen wil je doorbrengen in Disney. Wil je de waterparken/Pleasure Island ook zien (mits je korte verblijf dit toelaat). Wil je kunnen hopperen tussen de parken?

    Laat het ons maar weten. We kunnen je namelijk erg veel zo al vertellen, maar met wat meer info, zoekt dit iets makkelijk
    Laatst gewijzigd door Michael66; 12-04-09 om 21:36. Reden: full quote eruit
    Neem een kijkje op onze homepage met veel reisverslagen van Amerika: http://www.huizedenbosch.nl
    en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar omgeving Great Lakes & more: https://usatour2018.wordpress.com/

  3. Top | #13
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Zutphen
    Berichten
    36

    Standaard

    Heel erg bedankt dat je ons wilt helpen ik hoop niet dat we erg lastig zijn.

    Wij gaan 9 dagen. Augustus/September 2 personen
    Het liefst willen wij een disney hotel all stars.
    Ik wil graag een ticket hebben waarbij je dezelfde dag nog kan hoppen tussen parken. Seaworld willen we ook graag zien.
    Uhmmm verder denk ik niks.
    Omdat wij het lieft een hotel van disney willen lijkt mij het beste om geen auto te nemen omdat je dan toch de bus/monorail/boot hebt.

    Als jullie verder nog tips hebben vertel vertel vertel

    Alvast heel erg bedankt voor jullie hulp.

    Diana en Johan

  4. Top | #14
    Florida Groupie SpaceAce's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    593

    Standaard

    Ik zie dat een All Stars hotel van Disney wel erg prijzig is (92 euro per kamer, per nacht). Ook in de gaten houden dat het in augustus ongeveer 25 euro duurder is. Dat betreft zou je beter een goed hotel aan de International Drive kunnen nemen mét autohuur. Dan ben je wellicht goedkoper uit. (wij betaalden voor een motel in Kissimmee 28 euro per kamer, per nacht)

    Maar een Disneyhotel rocks natuurlijk wel

    Aangezien jullie maar 9 dagen gaan, zou ik de 5-dagen Magic Hopper Ticket of de 5-dagen Magic Premium Ticket nemen. Met beide kun je hopperen. Met de laatste heb je ook nog 3 dagen toegang tot:

    - Disney's Blizzard Beach Water Park
    - Disney's Typhoon Lagoon Water Park
    - Pleasure Island in the Downtown Disney® area
    - Disney Quest Indoor Interactive Park
    - Disney's Wide World Of Sports® CompleX

    Zo kun je 's avonds een keer naar Pleasure Island of een ochtendje/middagje naar het zwembad.

    Het ligt er aan of je dus nu je negende dag vertrekt naar Nederland of dat je juist de negende dag landt in Nederland. Mocht je op de negende dag pas vertrekken, zou je ook de 6-dagen ticket kunnen nemen (met 4 PLUS dagen).

    Als je geen huurauto hebt en je verblijft in een Disney hotel, is het wel te doen om met het openbaar vervoer naar Seaworld te gaan. Vanaf Disney's Ticket and Transportation Center neem je dan de Lynx 50. Je hebt dan geen overstap en stopt recht voor de ingang van Seaworld.

    Standard Fares
    Standard One-Way Fare - $1.25
    Xpress Link One-Way Fare - $2.00
    Single-Day Pass - $3.00
    7-Day Pass - $10.00
    30-Day Pass - $36.00

    Openbaar vervoer in Orlando is dus hé-lé-maal niet duur (alleen erg irritant qua overstaptijden en aantal overstappen, maar dit zul jij dan dus niet hebben!)
    Neem een kijkje op onze homepage met veel reisverslagen van Amerika: http://www.huizedenbosch.nl
    en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar omgeving Great Lakes & more: https://usatour2018.wordpress.com/

  5. Top | #15
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Zutphen
    Berichten
    36

    Standaard

    Heel erg bedankt voor de info.

    Maar een all star kamer kost 37 eurp per nacht per persoon.
    Dit heb ik uit het reisboek van Indigo tours.

    In het arke boek staat het inclusief vliegreis:
    All stars 9 dagen 699 euro per persoon.

    Hoe kan dat eigenlijk zo'n groot prijs verschil? :roll:

    Diana

  6. Top | #16
    Florida Groupie SpaceAce's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    593

    Standaard

    Ik weet het niet zeker, maar het kan zijn dat de taxes bij Indigo Tours er nog niet bijgerekend is (maar zeker weten doe ik dat niet). Het is in feite namelijk maar 9 euro per persoon verschil.

    (ik had 92 euro per kamer = 46 euro per persoon)

    Combinatie (vlucht en hotel) is vaak goedkoper. Dat wil zeggen, voor Orlando zal een organisatie als Arke goedkoper een Disneyhotel aanbieden dan dat je dit zelf kunt. Andere hotels zijn weer beter zelf te boeken dan via een reisbureau.

    Maar 9 dagen All Stars met vliegticket voor 699 euro per persoon is een goede deal, volgens mij. In welke periode (datum) is dit?
    Laatst gewijzigd door Michael66; 12-04-09 om 21:37. Reden: full quote eruit
    Neem een kijkje op onze homepage met veel reisverslagen van Amerika: http://www.huizedenbosch.nl
    en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar omgeving Great Lakes & more: https://usatour2018.wordpress.com/

  7. Top | #17
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Zutphen
    Berichten
    36

    Standaard

    Die 699 euro is voor periode eind augustus t/m begin oktober.

    Diana

  8. Top | #18
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Zutphen
    Berichten
    36

    Standaard

    wie kan mij trouwens vertelen wat de openings tijden zijn in september want op de officiele disney site staan die er nog niet op en voor seaworld en universal ook niet.en bedankt voor die informatie over vervoer van hotel naar seaworld maar hoe zit het naar de universal studio's.

  9. Top | #19
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    1.530

    Standaard

    Als stelregel kan je handteren dat de parken tussen 18.00 en 20.00 uur sluiten in september. In het weekend blijven ze vaak langer open dan door de weeks. De openingstijden zullen eind maart/begin april wel op de sites verschijnen. Dan begint namelijk het zomerseizoen.

    Qua vervoer geldt hetzelfde voor Universal Studio's als voor Seaworld.

    Wat al eerder verteld is is het openbaar vervoer in Orlando goedkoop maar niet snel en efficient.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 12-04-09 om 21:38. Reden: full quote eruit
    1998 Californie en Mexico, 1998 Californie, 1999 New York en Californie, 2000 Atlanta en Florida, 2002 New York, 2003 Florida, 2004 Ca, Ne, Ut, Ar, 2005 Florida, Dec 2005/ Jan 2006 Ar, Ne, Ca, Oct 2006 Zuid Oost Amerika, Sept 2007 Zuid Oost Amerika, Mei 2008 New York/Orlando, Mrt/Apr 2009 Texas, Oct 2009 Florida, Apr/mei 2011 Florida, November 2011 Florida, Juni/Juli 2012 GA, SC en FL, Sept/Okt 2013 FL, Feb/Mrt 2014 FL, Dec 2014/Jan 2015 FL, Aug 2015 FL, Juli 2016 CA en AR, April/mei 2018 FL.

  10. Top | #20
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Zutphen
    Berichten
    36

    Standaard

    Dames en heren,

    Ik wil even zeggen heel erg bedankt voor de info die jullie ons hebben gegeven.
    Morgen (zaterdag) gaan we alles vast leggen en boeken.
    Wat het uiteindelijk is geworden:

    10 september gaan we 9 dagen.
    Disney hotel All stars movie resort.
    Over de tickets zijn we nog niet helemaal uit maar morgen wel......hoop ik.
    Nu maar wachten tot september ik heb er zo zin aan.
    We zijn al zo vaak naar Disney Parijs geweest dus ik ben heel erg benieuwd.

    Diana en Johan \/



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •