Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 13 van de 84 EersteEerste ... 311121314152363 ... LaatsteLaatste
Resultaten 121 tot 130 van de 835

Onderwerp: Eerste keer WDW: Vragen en Tips!

  1. Top | #121
    Newbie
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Locatie
    onder Rotterdam
    Berichten
    9

    Standaard Re: 1 of 2 dagen naar Disneyworld

    Buiten de reguliere attracties vind ik de parades, shows en het vuurwerk ook altijd een van de hoogtepunten, vaak vergeet je die als nieuweling in een park nog wel eens!!!Dus reken die zeker mee in je tijdschema!!!
    1991-Route '66 Chicago-LA,1998 rondreis Washington-NY-NiagaraFalls-Chicago-LasVegas,SanFrancisco-LA,2003 Florida,2005-Florida-dec 2006 Florida

  2. Top | #122
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Virginia, USA
    Berichten
    284

    Standaard Re: 1 of 2 dagen naar Disneyworld

    Wat versta je onder "Disneyworld"? Wil je alleen naar de Magic Kingdom (min of meer equivalent Disney Parijs) of wil je ook Epcot, MGM, Animal Kingdom en misschien een waterpark doen. Soms heb je gewoon beperkte tijd. Als je een dag hebt, kun je de Magic Kingdom doen. Dat blijft voor ons toch wel "het" Disney Park. De parades en het vuurwerk en gewoon de hele atmosfeer, is 100% Disney.

    Als je twee dagen kunt nemen, doe dan Magic Kingdom een dag (je zult niet alles zien, maar een goede indruk krijgen) en Epcot de tweede dag, het is uniek en voor velen het favoriete park in Disneyworld. Als je er nog een derde dag aan kunt plakken is MGM of Animal Kingdom ook aan te raden, beiden hebben allerlei interessante attracties.

    Eigenlijk is een of twee dagen veel te weinig, maar als je niet meer hebt, what do you do?

  3. Top | #123
    Florida Groupie marisca's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    634

    Standaard Re: 1 of 2 dagen naar Disneyworld

    Als je voor het eerst gaat heb je minimaal 7 dagen nodig zonder rust.
    Wij zijn meerdere malen al geweest en hebben afgelopen zomer wederom 10 dagen disney gedaan en nog niet alles gedaan wat wij wilden>
    En dat voor iemand die geen plattegrond meer nodig heeft van de parken.

    Maar voor ons is disney nu wel even geweest, als je te veel gaat word je het ook een beetje moe!
    Maar over een paar maanden kan ik daar zo weer anders over denken hoor.
    Als wij volgend jaar weer gaan nemen we villa en flexticket en slaan wij disney een keer over.
    Er is zoveel te doen in orlando zelf dat je er gewoon 4 weken voor uit moet trekken om alles te kunnen zien.
    Incl gatorland, universal, waterparken, shopping, Disney, etc etc
    Gr maris, en succes met je keuze's.
    Getrouwd in orlando 16 mei 1996, Rondreis 3 weken. 1997: 4 weken Californie en Lasvegas. 1998 Ny/LasVegas.Florida 00,03,04,05,06,07 LV en 07 Orlando en bahama's http://ris32.hyves.net/

  4. Top | #124
    Newbie
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Locatie
    Katwijk ZH
    Berichten
    12

    Standaard Re: 1 of 2 dagen naar Disneyworld

    Twee dagen is te doen als het rustig is in de parken. Wij hadden dat geluk ( 26nov tot 30 nov). Wij hebben 4 parken bezocht in 3 dagen. Animal Kingdom met Magic Kingdom, dagje Epcot en een dagje MGM Studio's. maar als je 2 dagen hebt zal ik de Studio's en Magic kindom doen. Dat zijn DE twee leukste parken!!

  5. Top | #125

    Standaard Eerste keer WDW

    Hey !
    Ik ben nieuw op dit forum dus ik weet nog niet goed wat mag en niet mag. Ik zou graag eens naar Walt Disney World gaan, waarschijnlijk gebeurd dat binnen 2jaar.
    Ondertussen ben ik graag bezig met het opzoeken van Walt Disney World dingen, waardoor ik op deze forum terecht kwam en mij dus direct heb aangemeld. Maar sommige dingen blijven nog steeds een "raadsel".
    Ik heb een dus een paar vraagjes over Walt Disney World:

    -Weet er iemand wat toekomstige atracties en projecten zijn voor Walt Disney World ?

    -Is er een vuurwerk of een avondspectakel in Animal Kingdom ?

    -Hoeveel kost het hele bedrag van een reisje naar Walt Disney World voor 2 weken voor 4 personen ?(-Vliegticketten, auto huren, ticketen parken, eten,...)

    -Heeft er iemand oude (of nieuwe) concept art tekeningen van eenderd welk disney park ?

    -Is het Magic Kingdom veel groter dan Disneyland Parc ?

    Bedankt als je een vraag kan beantwoorden, ik vind het zeer interesant \\/

  6. Top | #126
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard Re: Paar vraagjes over Walt Disney World

    Hallo ????
    Allereerst welkom op dit forum. Heb je geen (nick)naam, dat praat wat makkelijker.
    Je hebt een paar vragen, helaas kan ik je maar bij een paar echt helpen.
    Kijk ook eens op het orlandoforum, daar is heel veel specifieke Disney info te vinden.

    Ik heb een dus een paar vraagjes over Walt Disney World:

    -Weet er iemand wat toekomstige atracties en projecten zijn voor Walt Disney World ?
    Dat weet niemand, dat wordt heel goed geheim gehouden. Er wordt gedacht over een vijfde park, wat dan over een jaar of vijf (??) zou moeten open gaan. Thema is onbekend.

    -Is er een vuurwerk of een avondspectakel in Animal Kingdom ?
    Nee, in verband met de rust van de dieren is AK 's avonds gesloten.

    -Hoeveel kost het hele bedrag van een reisje naar Walt Disney World voor 2 weken voor 4 personen ?(-Vliegticketten, auto huren, ticketen parken, eten,...)
    Dat hangt helemaal van jezelf af, hotels, huis ?? Zou zeggen: Loop eens bij een reisbureau binnen...

    -Heeft er iemand oude (of nieuwe) concept art tekeningen van eenderd welk disney park ?
    Ik Disney zijn wel wat boeken hierover te koop.

    -Is het Magic Kingdom veel groter dan Disneyland Parc ?
    Nee, ongeveer hetzelfde denk ik.

    Ik hoop dat je hier vast wat aan hebt,
    Eric

  7. Top | #127

    Standaard Re: Paar vraagjes over Walt Disney World

    Nickname : Rocky
    Bedankt voor de snelle antwoorden, ik heb al gezocht achter zo'n boeken van disney maar ik vind ze nooit

    Een nieuw thema park ??!! zalig !! benieuwd welk thema het word

  8. Top | #128
    Florida Groupie SpaceAce's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    593

    Standaard Re: Paar vraagjes over Walt Disney World

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Just*Wanna*Go*To*Florida Bekijk Berichten
    -Hoeveel kost het hele bedrag van een reisje naar Walt Disney World voor 2 weken voor 4 personen ?(-Vliegticketten, auto huren, ticketen parken, eten,...)
    Wij waren in 2004 kwijt voor twee weken Orlando & 5 dagen Miami: 4.354,62 euro voor twee personen (2.060,81 euro per persoon dus). Dit is inclusief de vliegtickets, de twee hotels, 7 dagen autohuur, kosten pretparken (ook Universal etc), eten, drinken, telefoneren met het thuisfront, internettten etc etc).

    Maar hoe dit uit zal pakken voor 4 personen, geen idee. Ligt er ook een beetje aan wat voor auto, wat voor slaapplek (hotel of villa), welke parken etc.
    Neem een kijkje op onze homepage met veel reisverslagen van Amerika: http://www.huizedenbosch.nl
    en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar omgeving Great Lakes & more: https://usatour2018.wordpress.com/

  9. Top | #129
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard Re: Paar vraagjes over Walt Disney World

    Wat Linda zegt, kun je inderdaad heel goed als ruwe leudraad nemen, de vraag is wel eens vaker gesteld en met een gemiddelde van € 2000 - 2500 per persoon kom je een heel eind (als je rustig aan doet).
    Eric

  10. Top | #130
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Paar vraagjes over Walt Disney World

    Kosten zijn erg afhankelijk van je persoonlijke wensen en vooral ook het seizoen. Accommodaties zijn erg duur in periode van Spring Break (maart/april), kerst/nieuwjaar, rond amerikaanse feestdagen en als er ergens grote activiteiten zijn (Daytona Bikeweek bijvoorbeeld). Vluchten zijn 2x zo duur in het hoogseizoen vergeleken bij het laagseizoen. Ook autohuur kent hoogseizoentoeslagen.

    En uiteraard maak je het zelf net zo goedkoop of duur als je zelf wilt met de keuze van je restaurants en je winkelgedrag.


    Een goede indicatie van het basisbedrag (vlucht/auto/accommodatie/attractietickets) in de periode waarin je wilt gaan, kun je krijgen door een offerte te maken op deze website.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 28-12-06 om 13:13.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •