Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 12 van de 84 EersteEerste ... 210111213142262 ... LaatsteLaatste
Resultaten 111 tot 120 van de 835

Onderwerp: Eerste keer WDW: Vragen en Tips!

  1. Top | #111

    Standaard Re: 1e keer WDW

    Bedankt voor de antwoorden! Ik vind WDW leuk, maar om er nou (zoals sommigen) weet ik hoeveel dagen te verblijven nee dankje. Er is meer dan alleen WDW, en het is de 1e keer, wie weet ga ik nog wel een keer voor de andere parken . Ik denk dat het zeker Epcot wordt, nu alleen nog kiezen uit de anderen. Als je een hopper pas neemt, kan je dan ook naar de waterparken eigenlijk? En hoe moet ik het WDW daar zien? als 6 verschillende parken? bijv. 6 eftelingen naast elkaar?

    weer bedankt alvast !

  2. Top | #112
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Berichten
    179

    Standaard 1 of 2 dagen naar Disneyworld

    Wat raden jullie aan? Is 1 dag genoeg of zouden jullie 2 dagen doen..

  3. Top | #113
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: 1 of 2 dagen naar Disneyworld

    Heb je wel eens gekeken uit hoeveel parken Disneyworld bestaat??
    Kijk anders eerst dit eens door: http://www.florida-vakantie.nl/pretp...n-florida.html
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  4. Top | #114
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: 1 of 2 dagen naar Disneyworld

    1 dag is meer dan genoeg........ per park dan wel te verstaan.
    Hoewel, voor sommige heb je eigenlijk wel 1½ dag nodig, dus trek voor Disney gerust een weekje uit. En dan de rest nog.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  5. Top | #115
    Florida Fanaat Mickey99's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2006
    Locatie
    Noord Holland
    Berichten
    1.908

    Standaard Re: 1 of 2 dagen naar Disneyworld

    Waarschijnlijk ga je voor de eerste keer??

    1 dag in totaal is niet te doen als je tenminste iets van Disneyworld wil zien. Zoals je op de mooie site (!) van Njit kunt zien zijn er al 4 pretparken en 2 waterparken van Disney. Dan is er nog een winkel- en uitgaansgebied wat ook zeer zeker de moeite waard is om te bezoeken.
    Florida:1995/1996/1997/1998/1999/2000/2002/2003/2 x 2004/2 x 2006/2 x 2007/2008/2011/2012/2013/2014/2015/2016
    New York: 2006 / 2007 / 2009 /2015 Zuidwesten: 2008 / 2009 / 2013 /2016. Noordwesten: 2013
    Noordoosten: 2009. Mid- en zuidwesten: 2010. Zuidoosten: 2011. Alaska: 2014

  6. Top | #116

    Standaard Re: 1e keer WDW

    We hebben in ieder geval 1 dag AK gepland, want het ziet er wel indrukwekkend uit om gezien te hebben. We hebben ook een dag niet ingepland, dan bezoeken we een park die we toch nog eens willen zien...misschien wel AK als ik het zo hoor! Ik was It's Tough to Be A Bug even vergeten..LACHEN!!!! :-D

    Zal in reisverslag na afloop wel laten weten hoe ik er dan allemaal over denk Iets overslaan doen we in ieder geval niet! 8)

    Groetjes, Chantal

  7. Top | #117
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard Re: 1e keer WDW

    En hoe moet ik het WDW daar zien? als 6 verschillende parken? bijv. 6 eftelingen naast elkaar?

    Nou nee, niet echt. WDW is een soort van wereld, ongeveer zo groot als het gebied van Amsterdam tot Almere, met daarin de verschillende gebieden(pretparken dus) , onderling verbonden door wegen, buslijnen, de monorail (niet naar alle gebieden) en kanalen.
    Verder zijn er meren, golfbanen, een stuk of 30 megagrote hotels, een congrescentrum, een grrot uitgaanscentrum met clubs, bars en resaurants, een groot winkelcentrum, een autoracebaan, een gigantische hoeveelheid sportterreinen, een Camping met honderden bungalows, veel appartementen, een brandweerkazerne, politiebureau's, theaters, bioscopen (24 stuks).
    Om alles echt te zien heb je een half jaar nodig, maarja je gaat het proberen in 2 dagen.
    Oh ja, ik vergat nog het distributiecentrum, waar vele honderden megatrucs elke dag de goederen die nodig zijn komen afleveren.
    Enne, de onafzienbare parkeerterreinen, waarbij die van Schiphol in het niet vallen.
    Eric

  8. Top | #118

    Standaard Re: 1e keer WDW

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eric Bekijk Berichten
    maarja je gaat het proberen in 2 dagen.
    Haha ja dat zeg je goed ach we gaan ook nog naar seaworld en wie weet zeggen we ter plaatsen wel, goh we doen 3 dagen.. Maar er is zoveel te zien in Florida, om nou langer in WDW te blijven trekt mij op dit moment niet. Maar wie weet draai ik daar 180 graden en gaan we toch een dag langer...

  9. Top | #119
    Florida Groupie bono's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2005
    Locatie
    Noord-Brabant
    Berichten
    603

    Standaard Re: 1e keer WDW

    He Rianne,

    Als je een idee wilt op doen hoe groot het is zoals Eric hier boven beschrijft moet je voor de gein een reisgids halen van Oad(florida gids) daar staat op twee bladzijdes al best veel parken afgebeeld en dan héb je al zo iets van.............OOOOOOO............dat is groot!!
    En als je dan het verhaal van Eric in je achterhoofd houdt nou dan weet je het helemaal niet meer hoor...................

    groetjes Monique

  10. Top | #120
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: 1e keer WDW

    Daar hoef je de deur niet voor uit hoor



    En hier nog meer kaartjes: http://www.wdwinfo.com/resortmaps/
    Laatst gewijzigd door Michael66; 12-04-09 om 20:41. Reden: full quote eruit
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •