Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 8 van de 84 EersteEerste ... 6789101858 ... LaatsteLaatste
Resultaten 71 tot 80 van de 835

Onderwerp: Eerste keer WDW: Vragen en Tips!

  1. Top | #71
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard Re: Disney, Disney, Disney of.... Disney?

    Ik kan je maar een raad geven:
    Kijk goed op de website, welke van de parken het meest op jullie interesses aansluit !1
    Alle parken zijn zo totaal verschillend, dat je ze niet met elkaar kunt vergelijken.
    Maar...... wat ik mis in jullie "rijtje"is Seaworld.
    in mijn ogen mag je Seaworld niet missen als je in Orlando bent, en het lijkt in niets op die andere parken.
    Verder is het gewoon onmogelijk voor iemand die jullie niet kent, om te zeggen wat het leukste is.
    Eric

  2. Top | #72
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2005
    Berichten
    15

    Standaard

    Hmmmm.... maar 'SeaWorld' is toch eigenlijk een luxe uitvoering van het Dolfijnarium in Harderwijk.... :roll:

    Wij houden van spectaculaire attracties, maar ook van het Disney sfeertje. Ik lees op dit forum veel reacties over Epcot, maar ik heb het idee dat het een park is om 'te leren', en dat er verder weing spectaculairs te beleven is!

  3. Top | #73
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Strijen
    Berichten
    33

    Standaard

    Universal Studios zou tegenvallen?????? Dat is dan wel een erg persoonlijke ervaring. Als je er nog nooit geweest bent dan is het een feest! Back to the Future blijft adembenemend, Shrek is leuk, zelfs Jimmy Neutron blijf ik leuk vinden. Wat dacht je van het dagelijkse optreden van the Blues Brothers met als special guest Aretha. Noem dat maar tegenvallen. Ik heb maar een advies; reconsider!

  4. Top | #74
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard

    Hm, Patrick, ik zou maar eens verder kijken dan je neus lang is.
    Als je Seaworld vergelijkt met het dolfinarium in Harderwijk, betekent dat, dat je niet echt op de hoogte bent.
    Datzelfde geld voor Epcot, niks spectaculairs te beleven? Poeh, doe een keer testdrive en je weer wel beter.
    Ik vind je wel heel erg kortzichtig, er zijn mensen die ieder jaar 2 weken naar Orlando gaan, en dan nog tijd te kort komen.
    Eric
    Laatst gewijzigd door Michael66; 13-04-09 om 10:33. Reden: full quote eruit

  5. Top | #75
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2005
    Berichten
    15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eric
    Ik vind je wel heel erg kortzichtig, er zijn mensen die ieder jaar 2 weken naar Orlando gaan, en dan nog tijd te kort komen.
    Nou, nou.... sorry hoor :evil: Maar wij gaan maar 2/3 dagen naar Orlando, dus wij moeten keuzes maken welk park we wel en welk park we niet gaan doen! Ik had daarbij een beetje hoop dat er op dit forum mensen zijn die ons daarbij kunnen helpen!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door clafra92
    Universal Studios zou tegenvallen?????? Dat is dan wel een erg persoonlijke ervaring.
    Hmmm.... ja ik dacht eerst ook dat het heel leuk was, maar we zijn wel een beetje verwend wat atracties betreft! En ik las op een paar plaatsen inderdaad dat BttF leuk was, maar niet bijzonder (Star Tours in DisneylandParijs is vergelijkbaar..). En dingen als Jaws lijken toch wel verouderd....
    Laatst gewijzigd door Michael66; 13-04-09 om 10:35. Reden: samengevoegd

  6. Top | #76
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2005
    Locatie
    Zeeland
    Berichten
    17

    Standaard

    Hoi Patrick,

    Wij zijn een paar weken geleden nog in zowel Universal, Epcot en Seaworld geweest. Allen zijn spectaculair en kan jong en oud, man of vrouw aan zijn/haar trekken komen.

    Misschien is het een optie om een dag een hopperpas te nemen. Hebben wij ook gedaan. Ga dan bijvoorbeeld naar Epcot (heb je in mijn ogen toch een verkeerd beeld van!). Je kan dan 's avonds naar Fantasmic in MGM gaan en evt. aansluitend naar het vuurwerk in MK. Multifunctioneel en je krijgt zodoende toch het 'disney' gevoel een beetje mee....!!

    Je kan evt. ons reisverslag lezen en foto's bekijken om een beeld van betreffend parken te vormen?!

    www.vakantie.vcdetac.nl

    Seaworld is ook echt geweldig en in geen enkel opzicht met het dolfinarium te vergelijken. Daar draait nu ook de nieuwe show die er zeer veelbelovend uitzag tijdens de training.

    Universal: wij zijn niet in Adventure geweest maar alleen in de studio's. De nieuwe show sourin is adembenemend, evenals BTTF. Een Jaws is inderdaad niet zo spectaculair, maar er zijn vele vele andere prachtige attracties.

    Succes en een fijne vakantie.
    Willeke

    Aan jullie de keus natuurlijk!

  7. Top | #77
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2005
    Berichten
    16

    Standaard

    -Even inhaken op het berichtje van Willeke-

    Heb het geluk gehad om de nieuwe show in Seaworld op de eerste dag dat hij voor het publiek getoond werd te zien en ik heb er nog steeds GEEN woorden voor... zo ontzettend mooi en groots opgezet, mensen, dolfijnen, papagaaien, etc. etc.... gewoon niet te beschrijven, en overigens ook niet te filmen, zoveel dat er gelijkertijd gebeurd.


    ops: foei, seaworld vergelijken met het Dolfinarium.... ops:

    natuurlijk heeft iedereen zijn interesses, maar Kraken (8-baan met 100 km p/uur en 7 loopings) en Atlantis (waterbaan, van 20mt hoogte) waren voor mij de hoogtepunten.., als je dat niet spectaculair kunt noemen dan weet ik het niet meer.......

    Let wel; hier spreekt een ENORME disney (en trillseeker) fan......dus dat ik zo lovend ben over Seaworld zegt wel wat :wink:

    Ik zou toch proberen Seaworld ergens in te plannen, je weet niet wat je mist !!!!

  8. Top | #78
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2005
    Berichten
    15

    Standaard

    Hoi, hmmm... dit gaat inderdaad erg lastig worden. We gaan in elk geval naar Island of Advenmture, en de 2e dag zijn we inderdaad het denken aan een hopper pas voor Disney parken (kun je dan 2 of 3 parken binnen 'hoppen'?).

    De 3e dag wilden we eigenlijk een waterpark pakken, maar misschien SeaWorld.....? Ik zag inderdaad een paar foto's van Kraken in SW....... whoh.... :twisted: Dan laat in de middag wegrijden.... hmmmmm. Tja... we wisten al dat 9 dagen veel te weinig is, maar wie het kleine niet eert.... :wink:

    Is het trouwens druk in de periode eind agustus begin september :?:

  9. Top | #79
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard

    Dat valt op zich wel mee, het echte hoogseizoen eindigt ongeveer half augustus, maar druk is het 't hele jaar door, eind augustus hoort officieel bij het tussenseizoen.
    Eric

  10. Top | #80
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2005
    Berichten
    15

    Standaard

    oh geweldig En hoe zijn de wachtijden bij de attracties? Zijn ze van Efteling niveau :?: (1 uur en langer) :evil:



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •