Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 10 van de 84 EersteEerste ... 891011122060 ... LaatsteLaatste
Resultaten 91 tot 100 van de 835

Onderwerp: Eerste keer WDW: Vragen en Tips!

  1. Top | #91
    Newbie
    Ingeschreven
    Aug 2005
    Locatie
    achterhoek
    Berichten
    8

    Standaard

    Hoi,

    De tickets zijn overal even duur, er zijn alleen combinaties mogelijk en inderdaad hoe langer je wilt hoe goedkoper. Laat je niet vverleiden door al die ticketboxen met goedkope tickets in hotels en langs de Int. Drive. Het gaat hier om een time-sharing project. en zeker als je er maar drie dagen naar toe gaat heb je de tijd nodig. Wij waren er wel ingetrapt en waren een halve dag kwijt, wel 120 dollar gespaard met ons drieen, maar ik zou het nooit meer doen.

    veel plezier.

    Anney :x

  2. Top | #92
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard

    Is drie dagen genoeg voor Disney ....
    Is tien dagen genoeg voor Disney .....
    Is het ooit wel genoeg voor Disney .....

    Feit is wel dat de entree steeds goedkoper wordt (per dag dan) als je meer dagen neemt. Het verschil tussen een 3-dagen Base-ticket (€ 155) en een 10-dagen Base-ticket (€ 180) is wel erg klein ....

    Bron: American Estates

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  3. Top | #93

    Standaard Eerste keer WDW

    Hoi, op 14 okotber zijn wij 1 jaar getrouwd en wij willen graag , het liefst, 2 weken naar WDW

    Maar ik zie door de bomen het bos niet meer

    Wie kan ons helpen met tips en ervaringen?
    Of onze vragen beantwoorden :


    - kun je een auto beter hier regelen of in Florida?
    - wat zijn de temp. in oktober? ( weet niet of jullie dat weten )
    - hoe lang is het vliegen?
    - kunnen we tickets beter hier al halen of pas daar?
    - welke tickets zijn het beste?
    - wat raden jullie aan een hotel van dw of een villa (huis) of een gewoon hotel?

    Alvast heel erg bedankt voor het lezen van al mijn vragen !

    groetjes Sabrina

  4. Top | #94
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: wie helpt onze droomreis naar WDW te plannen?

    Je hebt een aantal makkelijke vragen en een paar lastige vragen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sabrinalovesmagic
    - kun je een auto beter hier regelen of in Florida?
    In Nederland regelen! Je weet dan zeker dat je met de verzekeringen goed zit. Ga voor een All-Inclusive of Gold pakket.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sabrinalovesmagic
    - wat zijn de temp. in oktober? ( weet niet of jullie dat weten )
    In october is de temperatuur tussen de 18 en de 29 graden. Dat betekent dus dat het overdag lekker warm is en dat het 's avonds goed afkoelt.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sabrinalovesmagic
    - hoe lang is het vliegen?
    Rechtstreeks naar Miami of Orlando is het 9-10 uur vliegen. Als je met KLM of een Amerikaanse maatschappij vliegt heb je een overstap en is de totale reistijd afhankelijk van de duur van je overstap. De vliegtijd zal niet heel veel verschillen met rechtstreeks vliegen.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sabrinalovesmagic
    - kunnen we tickets beter hier al halen of pas daar?
    Ligt eraan wat voor een tickets je wilt halen. Bij meerdaagse Disney tickets zit er een (klein) voordeel aan als je hier koopt. Maar als je 2 weken gaat bezoek je vast ook nog wel andere parken dan Disney. Hier heb je ook allerlei deals voor.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sabrinalovesmagic
    - welke tickets zijn het beste?
    De beste tickets zijn diegene die het beste aansluiten op je wensen. Je hebt niks aan 21 dagen Disney Ultimate Tickets als je er maar 5 dagen van gebruikt.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sabrinalovesmagic
    - wat raden jullie aan een hotel van dw of een villa (huis) of een gewoon hotel?
    Een hotel bij WDW draagt wel bij aan de sfeer. De prijs die je ervoor betaald is wel een stuk duurder. Een villa geeft je alle vrijheid. Een hotel is meestal goedkoper. Moeilijke keuze dus

    ----

    Tip: Let er wel op dat je vliegtickets een stuk duurder zijn als je zo kort van te voren koopt. Deze worden alleen maar duurder. Je zit nu al op iets van 500 euro pp.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  5. Top | #95
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard

    Njit maait (gelukkig) al het gras voor mijn voeten weg, er blijft weinig aan info meer te bieden.

    Wat je het beste kunt doen is door allerlei informatie te verzamelen - veel lezen en vragen aan mensen die er ooit zijn geweest) - je wensenlijst wat specifieker te maken. De mogelijkheden in florida zijn namelijk onbegrensd en zeer afhankelijk van jouw mogelijkheden en van je reisgezelschap. Met of zonder kids maaakt een enorm verschil. Tien dagen of drie weken is ook erg bepalend, net als het budget, wat heb je te besteden.

    Dus bepaal eerst je randvoorwaarden en kijk wat er daarvoor te krijgen is. Als je specifiekere antwoorden wodig hebt, kunnen we je hier op het forum altijd - en graag - helpen.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  6. Top | #96
    Stamgast christophe's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2005
    Locatie
    Bilzen
    Berichten
    193

    Standaard

    tip: de rubriek reisverslagen lezen, daar vind je veel info.

  7. Top | #97
    Newbie
    Ingeschreven
    Mar 2006
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    4

    Standaard Re: Wie helpt onze droomreis naar WDW te plannen?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sabrinalovesmagic
    Hoi, op 14 okotber zijn wij 1 jaar getrouwd en wij willen graag , het liefst, 2 weken naar WDW

    Maar ik zie door de bomen het bos niet meer

    Wie kan ons helpen met tips en ervaringen?
    Of onze vragen beantwoorden :


    - kun je een auto beter hier regelen of in Florida?
    - wat zijn de temp. in oktober? ( weet niet of jullie dat weten )
    - hoe lang is het vliegen?
    - kunnen we tickets beter hier al halen of pas daar?
    - welke tickets zijn het beste?
    - wat raden jullie aan een hotel van dw of een villa (huis) of een gewoon hotel?

    Alvast heel erg bedankt voor het lezen van al mijn vragen !

    groetjes Sabrina
    Hallo Sabrina,

    We zijn net een dag terug van Florida. Ik kan je in elk geval vertellen dat het daar nu bloedverziekend heet is! Maar wat de temperatuur in oktober is weet ik niet..
    Wel kan ik je (zoals de anderen al vertelden) strikt aanraden om een auto hier te regelen. Zorg dat je je goed laat verzekeren (zoals Njit zei: All-Inclusive of zoals wij hadden: Gold Pakket) en laat je je daar niet overdonderen door de verhuurbedrijven die je nog snel even wat extra verzekeringen willen aansmeren. Die gasten werken op provisiebasis. Zo zeiden ze tegen ons dat we tegen een vergoeding van 'slechts' $7 per dag een auto konden krijgen met stuurbekrachtiging en cruisecontrol omdat het anders veel te zwaar rijden zou worden. Ik ben er niet op ingegegaan omdat ik van mening was dat ik zo'n auto al had geregeld in NL. Hij zei van niet. Bleek ik toch gelijk te hebben... Zorg dus dat hier alles geregeld is en hou het daarbij.

    Wij zijn met Martinair naar Miami gevlogen. Op de heenweg was het iets van 9 uur vliegen. De terugreis deden we een half uur sneller.

    Heel veel plezier in oktober in de Disneyparken! Het is echt geweldig allemaal!

    Groetjes,
    Eric

  8. Top | #98
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Zutphen
    Berichten
    36

    Standaard

    kijk anders ook eens even op : http://www.americanestates.nl/main.html

    hier kun je alle wensen invullen en gelijk zien wat alles kost.
    meestal hebben ze een hoop rechtstreekse vluchten van martinair in gekocht en dus de beste tarieven,dit geld ook voor entree tickets voor disney en degelijke.je kunt alles kiezen.wij zijn zelf vorig jaar in half september geweest en toen was het tussen de 25 en 30 graden.vliegen duurt 9 a 10 uur is verschillend per heen en terugreis.
    zoals al eerder vermeld huur gewoon via nederland een auto want in amerika proberen ze je altijd extra verzekeringen aan te smeren of een grotere auto,het kan soms ook gebeuren dat de door jouw gereserveerde auto niet meer beschikbaar is en dan willen ze je wat anders aansmeren en voor de mensen die het nog niet weten in zo'n geval zijn ze verplicht je een GRATIS upgrade te geven naar een duurdere type auto.
    hopelijk heb je wat aan deze info.

    afz. johan & diana

    ps. mocht je een auto via nederland huren voor bijvoorbeeld 2 bestuurders dan moet je bij het ophalen van de auto gelijk allebei de rijbewijzen laten zien,want ze zullen er maar naar 1 vragen van de hoofdbestuurder en niet naar die van andere bestuurders.
    gevolg er komt maar 1 bestuurder op het huurcontract en de ander mag dan niet rijden.vergeet je het bijvoorbeeld toch kun je ze altijd op bellen of naar het dichts bij zijnde verhuurkantoor toe om als nog het contract te laten veranderen want je bent dan opdat moment niet verzekert als er wat gebeurt.

  9. Top | #99
    Newbie
    Ingeschreven
    Aug 2006
    Locatie
    Willebroek
    Berichten
    1

    Standaard Eerste keer WDW: help

    Hallo allemaal,

    wij gaan 23 december met een aantal mensen voor 13 dagen naar amerika om disney world te bezoeken. Ik en een vriendin hebben de opdracht gekregen om de planning te maken van wanneer we welk park gaan bezoeken enzo. Hiervoor hebben we dus al zeker een kaart nodig waar alle disneyparken op te zien zijn, zodat we weten hoe ver ze uit elkaar liggen. Ik heb gezocht op de website van disneyworld, maar ik kan de kaart niet openen. Kan iemand ons helpen?

    En hebben jullie verder nog tips voor ons? We zijn nog nooit in Disney World geweest, ikzelf heb zelfs nog nooit gevlogen en ben dus ook nog nooit in Amerika geweest!

    Groetjes,
    Lies

  10. Top | #100
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard Re: onze reis naar Disney World

    Allereerst natuurlijk van harte welkom op dit forum.
    Ik zou zeggen, google eens in de rondte, en je vind genoeg leeswerk voor de eerstkomende weekenden.
    En hoe bedoel je, hoever de parken uit elkaar liggen? Met de auto, of met openbaar vervoer... Willen jullie alleen naar Disney, of ook de overige parken? Nemen jullie hotel of villa?
    Dus iets meer info, dan kunnen we jullie helpen.
    Eric



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •