Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 9 van de 84 EersteEerste ... 78910111959 ... LaatsteLaatste
Resultaten 81 tot 90 van de 835

Onderwerp: Eerste keer WDW: Vragen en Tips!

  1. Top | #81
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2005
    Locatie
    Zeeland
    Berichten
    17

    Standaard

    HOi Patrick,

    Je kunt zoveel hoppen als je wil maar wel op DIE dag!! Ik zou je toch echt dringend willen adviseren om naar Seaworld te gaan. Ga als je durft bij de shows van shamu vooraan zitten :lol: :roll: Dan heb je in ieder geval even geen zwembad meer nodig!! haha.....Probeer wel op een doordeweekse dag te gaan, in de weekenden is het errug druk!

    Inderdaad 9 dagen is véél te kort....3 weken is ook véél te kort....altijd te kort. Reden om terug te gaan!

    Succes en have fun!

    Willeke
    Laatst gewijzigd door Michael66; 13-04-09 om 10:36. Reden: full quote eruit

  2. Top | #82
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Virginia, USA
    Berichten
    284

    Standaard

    Ja, het is druk in die periode. Veel scholen hebben nog vrij tot Labor Day (5 september).

  3. Top | #83
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard

    Ik lees ineens van alles over "hoppen op die dag". Maar hoppen is er m.i. helemaal niet bij als je maar één dag naar Disney gaat, tenzij je voor elk park een nieuw kaartje koopt. Het zijn toch "One-day-one-park" tickets die Disney verkoopt? Hopperpassen zijn toch altijd meerdaags? Of ben ik even helemaal van de kaart?

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  4. Top | #84
    Florida Groupie SpaceAce's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    593

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michael66
    Hopperpassen zijn toch altijd meerdaags?
    Bij Disney zelf kun je in ieder geval gewoon voor 1 dag ook de park hopper optie nemen. Zonder hoppen kost het kaartje 59,75 dollar en met de hopper optie 94,75 dollar.
    Neem een kijkje op onze homepage met veel reisverslagen van Amerika: http://www.huizedenbosch.nl
    en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar omgeving Great Lakes & more: https://usatour2018.wordpress.com/

  5. Top | #85
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard

    Dat is $ 35 extra voorde hopper-optie!!! Zoals ik al zei: je betaalt dan bijna voor elk park de normale prijs. (want lukt het je echt om meer dan 2 parken op een dag te bezoeken .... je bent dan meer aan het reizen dan dat je de parken ziet)
    Laatst gewijzigd door Michael66; 13-04-09 om 10:36. Reden: full quote eruit

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  6. Top | #86
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard

    Meer dan twee parken op een dag lijkt me alleen zinvol, als je een langere tijd in Orlando bent, en bv. de laatste dag nog wat hoogtepunten wil doen, maar dan heb je ook niks aan een eendaagse hopperpas, dan moet je de dagen ervoor rustig alle parken een voor een bezoeken.
    Eric

  7. Top | #87
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2005
    Berichten
    15

    Standaard

    Nou... ik denk dat we er uit zijn! We beginnen met Bush Gardens, daarna gaan we naar Orlando. Daar gaan we naar Universal's Island of adventure, Disney Magic Kingdom (met wellicht een hopper optie, al is het maar voor MGM's Tower of terror en Fantasmic!) en.... jawel..... SeaWorld :!: Dat je daar dolfijnen kunt aanraken, en de achtbaan 'kraken' gaf de doorslag. En daarna zijn we waarschijnlijk helemaal kapot en doen we niets meer!! 8)

  8. Top | #88
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard

    Tower of Terror is geweldig, probeer meteen een fastpass te versieren, zodat je minimaal 2 keer kunt gaan.
    Als je een echt lange dag in de parken wilt maken, en je gaat toch van het ene park naar het andere, ga er tussendoor dan eens naar een van de disneyresort hotels, en ga daar lekker in alle koelte even eten en desnoods uurtje zwemmen, dat kan gewoon ook als niet gast, dan kom je weer helemaal bij.
    Eric

  9. Top | #89
    Newbie
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Berichten
    5

    Standaard Goedkoopste tickets en drukte

    Hallo lieve mensen :P

    Begin Oktober dit jaar ga ik naar Orlando en natuurlijk is het een must om 3 dagen (Is dat trouwens wel genoeg?) naar de disney parken te gaan. Ik weet alleen niet welke tickets ik dan het beste kan pakken (De hopper?) en waar ik ze ergens het goedkoopst kan krijgen.
    Heeft iemand trouwens een idee of het niet hartstikke druk is gedurende deze tijd? En wanneer begint halloween daar?
    Wat een vragen allemaal he? Maar ik hoop dat iemand me kan helpen....

    groetjes,

    Mandy

  10. Top | #90
    Florida Groupie marisca's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    634

    Standaard

    Halloween is 31 oktober. 8)

    Begin oktober is lekker rustig, Geen lange wacht tijden.
    Als je 4 dagen Disney kunt plannen dan heb je ze alle 4 kunnen zien in een rustig tempo. Epcot en Animal kingdom zijn mijn Favorieten.
    Ik zelf heb een 10 daagse hopperpas en heb die besteld bij het reisbureau, Dat was voor ons het voordeligste. Vaak geld de regel : Hoe langer je gaat hoe voordeliger het word.
    Bij die vraag laat ik iemand anders op antwoorden, Je hebt zoveel mogenlijkheden en daar heb ik mij dit jaar niet in hoeven te verdiepen. Wij hadden al een mooie deal 10 dagen voor 690,00 euro voor 3 personen En het is nog een + optie ook met de waterparken, Pleasure island, Downtown disney, Disney's wide world of sports, Disney's quest.
    Maar wij hebben dan ook meer tijd als jullie .
    Groetjes Marisca
    Laatst gewijzigd door Michael66; 13-04-09 om 13:54. Reden: samengevoegd
    Getrouwd in orlando 16 mei 1996, Rondreis 3 weken. 1997: 4 weken Californie en Lasvegas. 1998 Ny/LasVegas.Florida 00,03,04,05,06,07 LV en 07 Orlando en bahama's http://ris32.hyves.net/



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •