Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 42 van de 84 EersteEerste ... 32404142434452 ... LaatsteLaatste
Resultaten 411 tot 420 van de 835

Onderwerp: Eerste keer WDW: Vragen en Tips!

  1. Top | #411
    Regelmatige Bezoeker Sinan&Sam's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2011
    Locatie
    Papendrecht
    Berichten
    36

    Standaard Re: Eerste keer WDW: Vragen en Tips!

    Ik geloof het graag het USA virus hebben we sowieso al, waarschijnlijk vorig jaar in het zuidwesten van de states opgelopen het is gewoon een fantastisch ( vakantie ) land.

  2. Top | #412

    Standaard Re: Eerste keer WDW: Vragen en Tips!

    Hallo Allemaal,

    Wij gaan over 2,5 week onze droomreis naar Florida maken! In onze vakantie verblijven we 5 dagen in WDW. We verblijven in het Port Orleans Resort. We hebben een hopper pas voor 4 dagen entree. Ik heb nog een aantal vragen waar jullie experts mij misschien mee kunnen helpen!

    Ik ga de reis maken met mijn man en zoontje van 7 jaar. Hij (en wij) zijn echte waaghalzen! Om alvast teleurstelling te voorkomen....weet iemand of er attracties zijn die leeftijd/lengte gebonden zijn? Zoja, welke eisen?
    Mijn zoontje kan goed zwemmen (diploma A en B), mag hij in de waterparken van alle glijbanen af?
    Ik heb op dit Forum al gelezen dat je in de waterparken handdoeken kunt huren, kan dit ook bij de zwembaden in het hotel? (dat scheelt veel in de bagage als ik die thuis kan laten)
    En als laatste (en wrs. moeilijkste)....hoe zouden jullie 4 dagen WDW indelen als jullie ons waren? Wij zijn er nog nooit geweest, hebben wel Disneyland Parijs bezocht.
    Alle info/hulp is zeer welkom!!

    Alvast bedankt!

    Groetjes Jolanda

  3. Top | #413
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Eerste keer WDW: Vragen en Tips!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jolanda2818 Bekijk Berichten
    Hallo Allemaal,

    Wij gaan over 2,5 week onze droomreis naar Florida maken! hoe zouden jullie 4 dagen WDW indelen als jullie ons waren?
    Hey Jolanda, nog twee en en halve week voorpret voor jullie je onderdompelen in het Disneygeweld. Dat wordt genieten! Voor de restricties qua lengte is er een handige site waar je alleen maar de lengte van je zoon in inches hoeft in te weten en je weet welke attracties in de parken en de waterparken geschikt zijn.

    In het Port Orleans resort hoef je je geen zorgen over de badhandoeken te maken. Die haal je gewoon op voor dat je gaat zwemmen en je levert ze weer in als je klaar bent.
    The moderate and deluxe resorts have towels at the pools. The value resorts recommend you take towels from your room to the pool.
    Dat is de wondere wereld van Disney. In de waterparken kan je handdoeken huren.

    Hoe je 4 dagen Disney vult? Dat is voor ieder weer verschillend, een ding is zeker; je gaat tijd te kort komen. Je kunt als je in het resort verblijft op sommige dagen al vroeger naar de parken. Niet dat dit erg veel helpt; het is topseizoen en velen maken gebruik van deze mogelijkheid. Bekijk de sites van de verschillende themaparken eens, haal het dagschema op in het betreffende park, maak een planning, gebruik de fastpass en go with the flow. Geniet er van!



  4. Top | #414
    Florida Fanaat trails's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Locatie
    Château Guibert, Vendée, F
    Berichten
    1.833

    Standaard Re: Eerste keer WDW: Vragen en Tips!

    Qua handdoeken zou je ook eens bij de Walmart kunnen kijken voor 3 goedkope badlakens die je dan gewoon daar laat na je vakantie.
    Florida: 1986, 1992, 1997, 1998, 2000, 2008, 2010, 2012, 2014, 2016
    West USA: 1979, 1993, 2017, 2019 New York: 1999, 2002, 2012, 2017, Georgia: 2014, 2016
    Alabama: 2016, Arizona: 2017,
    SouthWest: 2017, 2019, Canada: 2017
    www.schoutenjanssen.nl

  5. Top | #415
    Florida Fanaat Mickey99's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2006
    Locatie
    Noord Holland
    Berichten
    1.908

    Standaard Re: Eerste keer WDW: Vragen en Tips!

    Als je voor de eerste keer 4 Walt Disneyworld gaat bezoeken zou ik er voor kiezen om voor elk themapark 1 dag uit te trekken. Allevier de Disneyparken zijn zo leuk en op deze manier kun die in elk geval allemaal bezoeken. De waterparken zijn ook heel mooi en leuk maar toch zou ik in jullie geval kiezen voor de grote parken. Mocht je de waterparken toch willen bezoeken dan zou ik die combineren met de Studio's of met Animal Kingdom.

    De handdoeken kun je bij de Disneyresorts inderdaad gewoon bij het zwembad pakken en daar zou ik lekker gebruik van maken, wel zo handig.

    Alvast veel plezier en heerlijk dat jullie al zo snel gaan!
    Florida:1995/1996/1997/1998/1999/2000/2002/2003/2 x 2004/2 x 2006/2 x 2007/2008/2011/2012/2013/2014/2015/2016
    New York: 2006 / 2007 / 2009 /2015 Zuidwesten: 2008 / 2009 / 2013 /2016. Noordwesten: 2013
    Noordoosten: 2009. Mid- en zuidwesten: 2010. Zuidoosten: 2011. Alaska: 2014

  6. Top | #416
    Florida Fanaat cindy74's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Locatie
    leopoldsburg , belgie
    Berichten
    1.291

    Standaard Re: Eerste keer WDW: Vragen en Tips!

    Wij verblijven ook altijd in een disney resort en nemen gewoon handdoeken mee van het zwembad daar kan je ze gewoon halen en ze zijn hetzelfde die je huurt bij de waterparken ...........neen mag niet maar ik doe soms dingen die niet mogen . Bij de eerste keer wdw moet je eigenlijk geen hopper hebben het best is gewoon 1park per dag te doen en een waterpark misschien de laatste dag . En ja er zijn natuurlijk lengte gebonden attracties die kan je vinden op de disneysite zelf .
    Laatst gewijzigd door cindy74; 02-07-12 om 19:53.

  7. Top | #417

    Standaard Re: Eerste keer WDW: Vragen en Tips!

    Hartstikke bedankt voor alle reactie's! Ik heb meteen de link bekeken en het komt goed qua lengte van mijn zoontje!
    Ik denk dat we inderdaad elke dag een park gaan bezoeken. En even kijken of we voor Animal Kingdom inderdaad een hele dag nodig hebben!
    Hebben jullie verder nog aanraders (shows, restaurants,etc)?? En heeft verder al iemand ervaring met het Port Orleans resort riverside??

    Jullie lezen wel dat alle info welkom is! Heb er zo'n zin in!!

  8. Top | #418
    Florida Fanaat cindy74's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Locatie
    leopoldsburg , belgie
    Berichten
    1.291

    Standaard Re: Eerste keer WDW: Vragen en Tips!

    Wij hebben op port orleans riverside gezeten lang geleden prima hotel niks mis mee hoor . Paar jaar geleden op port orleans french quarter en was ook prima meer dan prima zelfs . En voor animal kingdom heb je een hele dag nodig hoor en zeker met kinderen erbij .

  9. Top | #419
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Eerste keer WDW: Vragen en Tips!

    Inmiddels ook al weer wat jaartjes geleden op Port Orleans Riverside gezeten en wat minder lang geleden op French Quarter. Mijn voorkeur gaat naar Riverside uit. Het is een mooi resort met prima kamers (alle Disney Resorts zijn trouwens prima). Je mag ook gebruik maken van het zwembad op het French Quarter gedeelte.

    Ik zou ook in ieder geval de themaparken bezoeken en een waterpark alleen als je nog tijd hebt. Hoppen kan handig zijn als je 's avonds nog terug gaat naar een ander park dan overdag voor bijvoorbeeld het vuurwerk of een restaurant bezoek. Maar je zal merken dat je tijd te kort komt. Wij verblijven meestal ook op een Disney Resort maar dan minimaal voor een week en vervelen ons dan geen moment.

    Wat betreft restaurants, een aantal van onze favorieten: The Garden Grill in Epcot (the land). Een ronddraaiend restaurant met bezoek van Mickey, Pluto, Knabbel en Babbel (en erg lekker vegetarisch eten daar). T-Rex in Down Town Disney, zeker als je zoontje van dino's houdt! Voor de lunch in Magic Kingdom gaan wij graag naar Columbia Harbour House. En traditie voor ons: een ijs(je) eten bij Ghirardelli's in Down Town Disney (je kan de lunch dan gelijk overslaan).

    Ga het allemaal zelf ontdekken maar pas op want Disney kan verslavend werken! Veel plezier.

  10. Top | #420
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2010
    Berichten
    93

    Standaard Re: Eerste keer WDW: Vragen en Tips!

    Inderdaad, ga lekker eten in het T-Rex restaurant, een hele belevenis!! Veel plezier alvast



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •