Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 72 van de 84 EersteEerste ... 2262707172737482 ... LaatsteLaatste
Resultaten 711 tot 720 van de 835

Onderwerp: Eerste keer WDW: Vragen en Tips!

  1. Top | #711
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Mar 2010
    Locatie
    Noord-Brabant
    Berichten
    330

    Standaard Re: Eerste keer WDW: Vragen en Tips!

    Zat net wat te lezen op een forum en ben het hier nog niet tegengekomen.
    Mensen uit de UK hadden het er over dat je bij walmart online je inkopen kunt doen en wanneer je boven de 50$ uitkomt deze gratis kunt laten versturen naar je hotel bij WDW.
    Ik lees hier veel over andere winkels die dit ook doen maar die vragen aardig wat voor de verzending (en zijn ook nog nieteens goedkoop).

    iemand ervaring mee?

    *edit* : net even uitgeprobeerd tot het betalen stuk en via de Walmart site kon ik alles (inclusief non-food) voor niks laten leveren op het adres van het hotel. Lijkt er dus op dat dit gewoon werkt.
    Ik zal het nog even navragen bij het disney voor de zekerheid.
    Laatst gewijzigd door Niels82; 10-01-16 om 20:28.
    2010: Florida | 2012: Washington DC | 2013 : Las Vegas | 2014 : California | 2015 : NYC/AC/WasDC | 2016: Florida


  2. Top | #712
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2014
    Berichten
    80

    Standaard Re: Eerste keer WDW: Vragen en Tips!

    @ Niels82.
    Zo maar een paar overwegingen.
    Als je belt met Disney ook naar het hotel, krijg je altijd iemand die niet ter plekke is. De medewerker zit bv. in Oregon en beantwoord vragen die vaak (meestal) fout zijn.
    Als je boodschappen besteld moet je dan de hele dag wachten op je kamer of kun je afspraken maken voor een bepaalde tijd?
    Je kunt allicht je boodschappen bij concierge af laten geven maar daar zijn geen ijskasten aanwezig om iets koel of bevroren te houden. Sommige Disney hotels vragen een betaling om je spullen te bewaren.
    Trek de ijskast op je kamer altijd een stuk van de muur af. Soms staat hij zo kort op de muur of ingestoten dat hij alleen maar staat te puffen.
    Laatst gewijzigd door Treesanne; 11-01-16 om 10:03. Reden: Toevoeging.

  3. Top | #713
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Mar 2010
    Locatie
    Noord-Brabant
    Berichten
    330

    Standaard Re: Eerste keer WDW: Vragen en Tips!

    Hoi Treesanne,

    Er zijn heel veel ervaringen (ook op dit forum) met bestellingen van bv gardengrocer richting Disney hotels te vinden. Met name de resort hotels doen hier absoluut niet moeilijk over.
    Mail van Disney gehad hierover en we moeten onze naam en aankomstdatum vermelden op het pakket en dan is het voor hun geen probleem, als we nog geen kamer hebben slaan ze het op in de luggage space.

    Je moet natuurlijk geen bederfelijke dingen bestellen gezien je zelf verantwoordelijk bent voor de boodschappen, het is alleen wel heel handig om te weten denk ik dat het nu dus ook via Walmart kan.
    Situatie is namelijk dat we dus een stoelverhoger, chips, nootjes, cookies, snoep etc. voor niks laten bezorgen via Walmart naar ons Hotel, dan hoef ik namelijk niet zodra ik de auto ophaal eerst naar de walmart om de stoelverhoger daar te kopen om daarna mijn gezin op te halen .

    Verder bedankt voor je tip van de ijskast!
    2010: Florida | 2012: Washington DC | 2013 : Las Vegas | 2014 : California | 2015 : NYC/AC/WasDC | 2016: Florida


  4. Top | #714
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    271

    Standaard Re: Eerste keer WDW: Vragen en Tips!

    Gisteren 2day Magic your Way tickets gekocht, zonder hopper optie. Kun je dan wel op een dag bijv. Magic Kingdom in, uit en dan opnieuw naar binnen? Dus hetzelfde park 2 keer in op een dag.

  5. Top | #715
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jan 2014
    Berichten
    147

    Standaard Re: Eerste keer WDW: Vragen en Tips!

    @digitalman, ja, dat kan. Voor parkeren betaal je ook per dag, dus je kan verschillende keren het parkeerterrein op, wel de bon bewaren ;-)

  6. Top | #716
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2016
    Berichten
    23

    Standaard Re: Eerste keer WDW: Vragen en Tips!

    Sorry maar ik heb nog een vraag. Kan iemand mij uitleggen hoe het precies met die kaarten zit voor de parken. Bijv. tien dagen pas hoeveel attracties zijn dat dan? Is het voordeliger om ze nu te bestellen of kan dat ook in Orlando zelf?

  7. Top | #717
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Eerste keer WDW: Vragen en Tips!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door alyda Bekijk Berichten
    Sorry maar ik heb nog een vraag. Kan iemand mij uitleggen hoe het precies met die kaarten zit voor de parken. Bijv. tien dagen pas hoeveel attracties zijn dat dan? Is het voordeliger om ze nu te bestellen of kan dat ook in Orlando zelf?
    Een toegangsticket voor een Disney park geeft toegang tot alle attracties en shows in dat park. Als je een 10 dagen pas hebt mag je dus 10 dagen lang een van de parken bezoeken en in alle attracties van dat park. Er zijn verschillende 10 dagen tickets. Met hopper bijvoorbeeld, zodat je op 1 dag meerdere parken kan bezoeken of tickets waarbij je ook nog de waterparken kan bezoeken. En tickets waarbij je kan hoppen en de waterparken mag bezoeken. Als je tickets voor meerdere dagen wil kopen dan ben je meestal goedkoper uit om dat thuis via internet te doen. Er is daarover op dit Florida Forum ook veel info te vinden.

  8. Top | #718
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2015
    Berichten
    16

    Standaard Re: Eerste keer WDW: Vragen en Tips!

    Kan ik nu al mijn tickets voor volgend jaar kopen? We willen graag naar MK,AK,UNIVERSAL, KENNEDY en legoland.

  9. Top | #719

    Standaard Re: Eerste keer WDW: Vragen en Tips!

    Kan iemand ons vertellen of een magic band noodzakelijk is als je gebruik wil maken van Fastpass+?

  10. Top | #720
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Mar 2010
    Locatie
    Noord-Brabant
    Berichten
    330

    Standaard Re: Eerste keer WDW: Vragen en Tips!

    Zie de reactie op je andere vraag.
    Kort nee dus
    2010: Florida | 2012: Washington DC | 2013 : Las Vegas | 2014 : California | 2015 : NYC/AC/WasDC | 2016: Florida




Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •