Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 39 van de 84 EersteEerste ... 29373839404149 ... LaatsteLaatste
Resultaten 381 tot 390 van de 835

Onderwerp: Eerste keer WDW: Vragen en Tips!

  1. Top | #381

    Standaard Re: Eerste keer WDW: Vragen en Tips!

    Bedankt voor jullie reacties!
    Een villa zou ik ook niet zo snel voor gaan, al is dat wel een goede optie die je krijgt in Orlando. Even goed kijken en misschien eens een planning maken wat we willen doen en hoeveel dagen we daar voor nodig hebben.
    Kunnen jullie nog vertellen hoe het met het weer en de drukte is in Orlando gedurende augustus? Bovendien zat ik als resort te denken aan Coronado Springs voor de prijs verhouding. Of heeft iemand van jullie nog een andere tip?

  2. Top | #382
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Feb 2011
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    252

    Standaard Re: Eerste keer WDW: Vragen en Tips!

    Wij zijn dit jaar in augustus in orlando geweest en het was warm! Te warm? wij vonden van niet maar het is warm EN vochtig! Zolang je hier rekening mee houdt is het goed te doen. Een en ander hangt natuurlijk ook af van de samenstelling van het reisgezelschap en hoe je je dagen indeelt.
    Wij waren altijd vroeg (lees voor opening) bij een thema park. Dit was goed te doen en de drukte valt dan nog mee (maar het is nog steeds gezellig druk). Wanneer je een en ander goed indeelt is alles goed te doen.
    Belangrijkste tip voor augustus: Blijf niet de hele dag in een thema park, de temperatuur, vochtigheid en drukte gaan je uiteindelijk parte spelen.
    Laatst gewijzigd door Ta2 Gerrit; 16-10-11 om 13:09. Reden: fqe

  3. Top | #383
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2011
    Berichten
    39

    Standaard Re: Eerste keer WDW: Vragen en Tips!

    Wie kan me helpen?
    Buiten de 2 Universal parken, Discovery cove en Bush gardens willen we nog naar 1 disney park. We hebben de dvd bekeken die we in de floridaforum shop besteld hebben, en ik heb natuurlijk veel gelezen over de parken. Maar wie kan me helpen welk park het meest interessant voor ons is wetende dat we in de 2 disney parken in Anaheim en in Parijs zijn geweest. We willen het liefs zoveel mogelijk nieuws zien.

    Alvast bedankt!

  4. Top | #384
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Eerste keer WDW: Vragen en Tips!

    Als je echt wat anders wil heb je nog 2 keuzes, Epcot en Animal Kingdom.

    En tja, wat is leuker ? Animal Kingdom is een attractiepark draaiende om dieren maar met een aantal hele leuke attracties.

    Epcot is wat meer een educatief park en laat een aantal landen zich voorstellen, echter ook hier zijn een aantal hele leuke attracties en een hele mooie afsluiting van de dag met vuurwerk.

    Als ik zou moeten kiezen denk ik dat ik Epcot had gekozen, maar ja, dat is mijn persoonlijke keus.


  5. Top | #385
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Eerste keer WDW: Vragen en Tips!

    Ik zou ook zeggen Animal Kingdom of Epcot. Alleen heb je voor Epcot eigenlijk 2 dagen nodig als je alles wilt bekijken. Dat park is eigenlijk in tweeën te splitsen: het eigenlijke park en de World Showcase.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  6. Top | #386
    Florida Groupie Tinkerbell's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    671

    Standaard Re: Eerste keer WDW: Vragen en Tips!

    Epcot zou ook mijn keuze zijn. Als je het zo uit zou kunnen kienen dat je op een EMH avond gaat kun je tot middernacht in het park blijven en Fantasmic mee pikken.
    Web log voor onze mei vakantie : http://slavessunandfun.punt.nl/#430722


  7. Top | #387
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Eerste keer WDW: Vragen en Tips!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tinkerbell Bekijk Berichten
    Epcot zou ook mijn keuze zijn. Als je het zo uit zou kunnen kienen dat je op een EMH avond gaat kun je tot middernacht in het park blijven en Fantasmic mee pikken.
    Fantasmic is toch echt in de Hollywood Studio's en niet in Epcot, ook heb je dan een park hopper ticket nodig als je van het ene park naar de andere wil. [-X

    Daarbij komt ook nog een keer dat Illuminations om 21.00 uur begint en Fantasmic op een EMH avond om 21.30 uur, dat red je toch niet?
    Laatst gewijzigd door [verwijderd]; 31-10-11 om 08:54.


  8. Top | #388
    Florida Groupie Tinkerbell's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    671

    Standaard Re: Eerste keer WDW: Vragen en Tips!

    verwijderd
    Sorry ik bedoelde Illuminations :lol: uiteraard.
    Ik ben helemaal in de war met die twee aangezien aankomende maandag mijn "dead line" van 180 dagen vrij komt en we al honderd keer verandert zijn van gedachten. :wink:
    Web log voor onze mei vakantie : http://slavessunandfun.punt.nl/#430722


  9. Top | #389
    Florida Fanaat trails's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Locatie
    Château Guibert, Vendée, F
    Berichten
    1.833

    Standaard Re: Eerste keer WDW: Vragen en Tips!

    Animal Kingdom is heel mooi, maar Epcot zou mijn voorkeur hebben. Het biedt net wat anders dan het gewone. Het is dan ook ons favoriete park. Maar er zijn er genoeg die Epcot geen fluit aan vinden en ook de landen paviljoens saai vinden. Wij vinden dat zoooooo mooi!
    Florida: 1986, 1992, 1997, 1998, 2000, 2008, 2010, 2012, 2014, 2016
    West USA: 1979, 1993, 2017, 2019 New York: 1999, 2002, 2012, 2017, Georgia: 2014, 2016
    Alabama: 2016, Arizona: 2017,
    SouthWest: 2017, 2019, Canada: 2017
    www.schoutenjanssen.nl

  10. Top | #390
    Vaste Bezoeker Bqtje's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2008
    Locatie
    Mechelen , België
    Berichten
    83

    Standaard Re: Eerste keer WDW: Vragen en Tips!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door e-line Bekijk Berichten
    Wie kan me helpen?
    Maar wie kan me helpen welk park het meest interessant voor ons is wetende dat we in de 2 disney parken in Anaheim en in Parijs zijn geweest. We willen het liefs zoveel mogelijk nieuws zien.

    Alvast bedankt!
    In Buschgardens zie je al veel beestjes , dus ik zou Animal Kingdom zeker al laten vallen . Blijkbaar ben je toch een "beetje" een Disneyfan , omdat je al naar Anaheim en Parijs bent geweest . Het Disney-gehalte van Epcot is zeer laag . De Disney Studio's van Orlando zijn echter niet te vergelijken met die van Parijs . Wanneer ik voor jou moest kiezen , koos ik wel voor de Disney-Studio's . Moet er wel even bijvertellen dat ik nog niet in Anaheim ben geweest . Succes met je keuze !!!



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •