Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 66 van de 84 EersteEerste ... 1656646566676876 ... LaatsteLaatste
Resultaten 651 tot 660 van de 835

Onderwerp: Eerste keer WDW: Vragen en Tips!

  1. Top | #651
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jan 2014
    Berichten
    480

    Standaard Re: Eerste keer WDW: Vragen en Tips!

    En de parkeerkaart is ook de HELE dag geldig, zelfs bij de parkeerterreinen van de andere parken. Dus parkeergeld betaal je maar 1x per dag, dus je kaart goed bewaren.

  2. Top | #652
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Berichten
    1.254

    Standaard Re: Eerste keer WDW: Vragen en Tips!

    En kijk eens op de achterkant van je parkeerkaart komt soms voor dat je een gratis pin of iets dergelijks kunt krijgen als je een gedeelte inlevert,
    is toch weer mooi meegenomen, meestal tijdens de Holiday periode. heb het zelf al regelmatig gehad!! :-)

  3. Top | #653

    Standaard Re: Eerste keer WDW: Vragen en Tips!

    Ik heb nog een klein vraagje, weet niet of deze hier thuis hoort, anders alvast sorry!

    We willen tijdens onze trip ook graag naar seaworld en universal/Island of adventure en n shopping mall.
    Is het aan te raden bijvoorbeeld eerst 5 dagen op de international drive te overnachten en daarna pas naar disney terrein te verhuizen?!

    En en weet iemand toevallig of het klopt dat er in het laagseizoen ( voor ons waarschijnlijk toch november) altijd 1 van de waterparken dicht is? (Blizzard of typhpon) dat zouden we heeeel jammer vinden!!

    Ps, mushu ik ben druk bezig met je reports lezen, super!! De cruise komt steeds hoger op m'n wensen lijstje ;-)

  4. Top | #654
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Eerste keer WDW: Vragen en Tips!

    Wat betreft de waterparken zie hier: http://www.wdwinfo.com/wdwinfo/rehab.htm


    • Typhoon Lagoon closed 10/26/2014- 1/3/2015
    • Blizzard Beach closed 1/4/2015- 3/14/2015
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  5. Top | #655
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Eerste keer WDW: Vragen en Tips!

    Dat is misschien niet eens zo'n slecht idee. Als je in een hotel op international drive verblijft dan kan je in ieder geval met de I Drive Trolley naar veel attracties en shopping malls. Die hotels hebben misschien ook wel shuttles naar de grote attracties. Daarna naar Disney terrein zodat je alleen nog maar Disney hoeft te doen.
    Leuk dat je mijn blogs aan het lezen bent. Ik hoop dat je er nog wat tips uit haalt.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 02-11-14 om 11:32. Reden: q

  6. Top | #656

    Standaard Re: Eerste keer WDW: Vragen en Tips!

    Thnx voor de antwoorden! :-)

  7. Top | #657
    Florida Fanaat moonlight91's Avatar
    Ingeschreven
    May 2009
    Berichten
    1.072

    Standaard Re: Eerste keer WDW: Vragen en Tips!

    Wij willen graag in de vakantie gaan eten in een goed restaurant.(geen voorkeur voor iets, we lusten veel)
    in de parken en downtown is ons wel bekent, en hebben we al heel wat restaurants bezocht
    het idee is nu eigenlijk om eens in een van de Resorts een eetgelegenheid te bezoeken
    heb al op de website gekeken maar zie door de bomen het bos niet ..
    wie heeft er tips?

    ook staat de T-rex cafe in DT op het `menu` , zijn er forumleden die daar al eens geweest zijn?
    2010 florida disney..2011 rondje florida..2011 great smoky mountains..2012 memphis/orlando
    2012 key west/everglades/Orlando.2013 Georgia/Florida,2013 halloween Orlando.febr 2015 Orlando
    December 2015 -XMAS in Orlando/oktober 2016-2017Orlando/mrt2018Xmas2018

  8. Top | #658
    Florida Fanaat Esther2013's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    945

    Standaard Re: Eerste keer WDW: Vragen en Tips!

    Wij zijn in 2013 naar Trex geweest. Erg rumoerig, druk, maar super leuke ervaring! Prijzen liggen wel iets hoger dan bijv Outback of Texas Roadhouse.

    http://sloofjes-naar-florida.blogspot.nl/2013/08/dag-11-6-aug-nog-een-rustdag-en.html
    Gulfcoast 2016 http://sloofjes2016.blogspot.com
    New York 2015 Gulfcoast 2014 Las Vegas en Florida 2013
    Oude blogs: http://sloofjes-naar-florida.blogspot.nl



  9. Top | #659
    Florida Fanaat moonlight91's Avatar
    Ingeschreven
    May 2009
    Berichten
    1.072

    Standaard Re: Eerste keer WDW: Vragen en Tips!

    dat bord eten ziet er goed uit Esther2013
    qua opzet van het restaurant incl rumoer ga ik er vanuit dat het overeenkomt met het Rainforest Cafe, en daarvan kan ik ook niet anders zeggen dan
    wat een kabaal, en drukte pfff..maar zoooo leuk!
    prijzen liggen idd altijd hoger dan in de andere foodketens.. dus kiezen wij per vakantie 1 thema restaurant binnen WDW
    en verder slaan we onze favorieten Bahama breeze ,hardrockcafe en outback zeker niet over
    helaas hebben we meer favoriete restaurants dan dat we nu aan dagen er zijn
    2010 florida disney..2011 rondje florida..2011 great smoky mountains..2012 memphis/orlando
    2012 key west/everglades/Orlando.2013 Georgia/Florida,2013 halloween Orlando.febr 2015 Orlando
    December 2015 -XMAS in Orlando/oktober 2016-2017Orlando/mrt2018Xmas2018

  10. Top | #660
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Eerste keer WDW: Vragen en Tips!

    T-Rex is bij ons ook een favoriet. Het eten vind ik altijd goed en er is van alles te zien. Het is er druk maar je kan nog wel gewoon een gesprek met elkaar voeren. Een aantal aanraders op de resorts: Kona Café (polynesian), Boma (Animal Kingdom Lodge), California Grill (Contemporary) of de dinner show "Hoop-Dee-Doo Musical Revue" (Fort Wilderness). Zijn heel verschillende restaurants, ik weet niet wat je zoekt dus als je geïnteresseerd bent in een bepaald type restaurant kan ik gerichter adviseren. Ik ben op veel resort wel in 1 of meerdere van de restaurants geweest.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •