Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 76 van de 84 EersteEerste ... 26667475767778 ... LaatsteLaatste
Resultaten 751 tot 760 van de 835

Onderwerp: Eerste keer WDW: Vragen en Tips!

  1. Top | #751
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Eerste keer WDW: Vragen en Tips!

    Voor 1 dag kan je gewoon bij Disney zelf terecht. Is voor zo ver ik weet niet ergens goedkoper. Jullie weten dat een aanzienlijk deel van Hollywood Studio's verbouwd wordt en dus niet toegankelijk is?

  2. Top | #752
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2010
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    103

    Standaard Re: Eerste keer WDW: Vragen en Tips!

    Oh echt? Nee dat was (nog) niet bekend. We gaan alleen maar voor de Star Wars shows en optredens...heb een heule grote fan en die wil dolgraag. We komen bijna ieder jaar in Disneyland Parijs, dus we gaan niet echt voor de attracties hoewel de Aerosmith Rollercoaster wél onze favoriet is. Ik zal es neuzen op de site. Dank voor de tip!

  3. Top | #753
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Eerste keer WDW: Vragen en Tips!

    Voor Star Wars zit je wel goed in Hollywood Studio's ook nu tijdens de verbouwing. Maar dan moet je ook nog een keer gaan na de verbouwing want er komt nog veel meer Star Wars bij! Have Fun!

  4. Top | #754
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2016
    Berichten
    34

    Standaard Re: Eerste keer WDW: Vragen en Tips!

    @Mushu;
    Krijg je bij attractionticketsdirect voor Disney 'echte' kaarten toegestuurd?
    Wij hebben daar discovery cove gekocht en ondanks dat wij 25 pond verzending hebben betaald hebben wij een mail gekregen met de toegangsbewijzen. Ik vind dat griezelig ivm het feit of het dan officieel is.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 24-07-16 om 09:27. Reden: q

  5. Top | #755
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Eerste keer WDW: Vragen en Tips!

    Volgens mij heb ik altijd echte kaarten gekregen voor Disney. Ik vind het ook niet kloppen dat je 25 pond verzending betaald en een mail krijgt. Zou daar wat van zeggen en geld terug vragen. Ik heb ook wel eens voor Discovery Cove en nog wat anders (weet ik niet meer) geprinte A4-tjes gehad maar wel per post in een een mapje met nog allerlei bonnen en een boekje er bij.

  6. Top | #756
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2013
    Berichten
    56

    Standaard Re: Eerste keer WDW: Vragen en Tips!

    @myrquin;
    Twee keer daar besteld (.de) en naast perfecte service geen enkel probleem gehad. Heb nu Discovery Cove bij Seaworld gekocht en dan krijg je exact dezelfde pdf printouts in de email. Heb je daar ook Busch Gardens bij genomen en dan ook vrij parkeren bij alle parken ?
    Laatst gewijzigd door Michael66; 24-07-16 om 09:25. Reden: q

  7. Top | #757
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2016
    Berichten
    34

    Standaard Re: Eerste keer WDW: Vragen en Tips!

    Ja pixelmagic,voor 1 persoon Busch erbij geboekt alleen maar voor het gratis parkeren bij aquatica en seaworld.
    Voor Busch zelf geen tijd aangezien wij maar 2 weken kunnen en ook nog Disney aan willen doen.

  8. Top | #758
    Newbie
    Ingeschreven
    Jun 2016
    Berichten
    12

    Standaard Re: Eerste keer WDW: Vragen en Tips!

    Misschien een domme vraag maar welk park heeft de meeste attracties in de zin van achtbanen e.d? Hoop fimpjes nu gezien maar hoef niet de hele dag tussen sprookjeskastelen te lopen (wat natuurlijk met jonge kinderen wèl fantastisch is). We zijn met 4 volwassenen dus beetje actie is wel leuk.

  9. Top | #759
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Eerste keer WDW: Vragen en Tips!

    Voor achtbanen moet je niet in WDW zijn. Kastelen vind je vooral in Magic Kingdom maar je loopt er echt niet heel de dag tussen. Als je echt op zoek bent naar wilde attracties kan je beter een ander park dan die van Disney uitzoeken. Overigens is elk park van Disney ook geschikt voor volwassenen (vind ik).

  10. Top | #760
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2016
    Berichten
    23

    Standaard Re: Eerste keer WDW: Vragen en Tips!

    Ik zou je adviseren om voor de achtbanen naar Bush Garden in Tampa te rijden.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •