Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 67 van de 84 EersteEerste ... 1757656667686977 ... LaatsteLaatste
Resultaten 661 tot 670 van de 835

Onderwerp: Eerste keer WDW: Vragen en Tips!

  1. Top | #661
    Florida Fanaat moonlight91's Avatar
    Ingeschreven
    May 2009
    Berichten
    1.072

    Standaard Re: Eerste keer WDW: Vragen en Tips!

    wij zijn makkelijke eters ..althans wij, onze zoon eet geen vlees (bewuste keuze)
    wel eet hij vis en het liefst in combi met een pasta, onze ervaring is dat de meeste restaurants in Florida daar genoeg van op de kaart hebben
    het Kona Cafe daar heb ik ook al naar gekeken en spreek me aan .. en ben wel erg benieuwd naar ervaringen..
    2010 florida disney..2011 rondje florida..2011 great smoky mountains..2012 memphis/orlando
    2012 key west/everglades/Orlando.2013 Georgia/Florida,2013 halloween Orlando.febr 2015 Orlando
    December 2015 -XMAS in Orlando/oktober 2016-2017Orlando/mrt2018Xmas2018

  2. Top | #662
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Eerste keer WDW: Vragen en Tips!

    Toevallig eet ik ook geen vlees maar wel vis (ook bewuste keuze)!. De restaurants die ik noemde hebben dus in ieder geval wat vega of vis op de kaart. Hier http://washingtontomagic.blogspot.nl...opass-dag.html twee foto's van het eten in Kona Café. Ik vind het Polynesian een gezellig resort om rond te lopen. Het Kona Café heeft lekkere keuzes en de tiki sfeer van het Polynesian. Op dit moment zijn ze flink aan het verbouwen in het resort. Toen wij er waren belemmerde dat het uitzicht van uit het Kona Café (je kijkt deels uit op de mooie hal). Boma in Animal Kingdom Lodge is ook een aanrader voor de niet vlees-eters. Er is heel veel keuze maar misschien niet zo geschikt voor de moeilijke eter. Dus als jullie zoon een makkelijke niet-vleeseter is dan zou ik dit restaurant zeker proberen. Het is wel een buffet restaurant. Voor of na het eten kan je de lodge nog bewonderen, die is echt prachtig. Hier nog een blog met eerst T-rex en de volgende avond Boma: http://washingtontomagic.blogspot.nl...ie-in-wdw.html

    Oeps, zie net dat de laatste geen T-rex is maar Rainforest Café!
    Laatst gewijzigd door Mushu; 14-12-14 om 13:24. Reden: toevoeging

  3. Top | #663
    Florida Fanaat moonlight91's Avatar
    Ingeschreven
    May 2009
    Berichten
    1.072

    Standaard Re: Eerste keer WDW: Vragen en Tips!

    Rainforest is ook echt geen straf om te eten hahaha
    de T-rex valt inmiddels af, die is op de dag dat we willen gaan eten daar uitsluitend te reserveren om 15u
    ach, de volgende keer dan ...
    Qua vis lust hij eigenlijk alles behalve zalm, en is ontzetten dol op gerechten met Schrimps, en daar is in Florida overvloed aan
    ik ga straks eens kijken of de Kona cafe nog beschikbaar is (dag voor presidents day dus een druk weekend in Orlando)
    2010 florida disney..2011 rondje florida..2011 great smoky mountains..2012 memphis/orlando
    2012 key west/everglades/Orlando.2013 Georgia/Florida,2013 halloween Orlando.febr 2015 Orlando
    December 2015 -XMAS in Orlando/oktober 2016-2017Orlando/mrt2018Xmas2018

  4. Top | #664
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2013
    Locatie
    tilburg
    Berichten
    24

    Standaard Re: Eerste keer WDW: Vragen en Tips!

    Hoi allemaal,

    ik had een vraag over de fastpass+ .
    wat is nu fijner een atractie zo vroeg mogenlijk op de dag reserveren of wat later op de dag?
    Ik vindt het allemaal maar niks zo vroeg alles plannen maar het zal wel nodig zijn.
    Ik hoor het graag
    bvd

  5. Top | #665
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jan 2014
    Berichten
    147

    Standaard Re: Eerste keer WDW: Vragen en Tips!

    Dat is echt helemaal afhankelijk hoe je je dag in wilt vullen. Wij deden het gelijk in de morgen, op het moment dat het echt warm was verlieten we het park, om eventueel laat in de middag weer terug te gaan.
    Ook is het mogelijk om nadat je drie attracties met de fastpass gedaan hebt, weer een nieuwe te kiezen.

  6. Top | #666
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2014
    Locatie
    Gelderland
    Berichten
    32

    Standaard Re: Eerste keer WDW: Vragen en Tips!

    We zijn nu in Miami en vertrekken morgen naar Orlando. onze oudste dochter is helemaal gek van Frozen en we willen graag een Frozen jurk voor haar kopen. Weet iemand of er ook Frozen merchandise verkocht word in de Disney outlet Stores? Het lijkt mij dat deze jurken in de parken duurder zijn of valt dit mee?

  7. Top | #667

    Standaard Disney kaarten kopen???

    waar kan ik het beste kaarten kopen/bestellen voor disney?

    en hoe gaat het precies in zijn werking. we zijn 3 nachten in Orlando en willen 2 dagen naar disney. we willen magic kingdom en epcot center zien, maar is dat 1 ding of moet ik daar dan weer aparte kaarten voor kopen?

    hoe zit precies de verdeling van de parken in elkaar?

    hoop dat jullie me meer duidelijkheid kunnen geven. :-)

  8. Top | #668
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Disney kaarten kopen???

    Wellicht dit onderwerp even doorlezen: http://www.floridaforum.nl/showthrea...jsvergelijking
    De prijsvergelijking is wellicht niet helemaal actueel meer maar het zou wel duidelijkheid moeten verschaffen.

    Een 2 dagen ticket is overigens niet veel goedkoper om vooraf aan te schaffen. De meeste ticketverkopers hebben deze zelfs helemaal niet. Als je 2 dagen wilt gaan kun je ter plaatse een 2 dagen basis ticket aanschaffen. Je kunt dan per dag 1 park bezoeken.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  9. Top | #669
    Florida Groupie Iris02's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2009
    Berichten
    444

    Standaard Re: Disney kaarten kopen???

    Wat willen jullie precies beleven van/in Disney ? MK en Epcot zijn vrij uiteenlopende parken waarbij MK absoluut een must is om het Disney gevoel te krijgen, maar Epcot misschien kan tegenvallen. Soarin in Epcot is fanastisch en er zijn nog meer leuke attracties, maar als ik een keuze moet maken zou ik persoonlijk eerder voor Hollywood Studios kiezen ipv Epcot.
    Maar dit is uiteraard mijn persoonlijke mening ;D
    Iris
    Florida 1996, 2010, 2012, 2015

  10. Top | #670
    Florida Groupie S@skia's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    384

    Standaard Re: Disney kaarten kopen???

    Ik ben het met Iris eens dat Magic Kingdom het beste Disney gevoel geeft maar voor mijn gezin (2 kids van 8 en 13) is Epcot het favoriete park......

    Voor tickets moet je wat werk verrichten, kijk een op attractionticketsdirect.de of .ie. Succes!!



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •