Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 49 van de 84 EersteEerste ... 39474849505159 ... LaatsteLaatste
Resultaten 481 tot 490 van de 835

Onderwerp: Eerste keer WDW: Vragen en Tips!

  1. Top | #481
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Eerste keer WDW: Vragen en Tips!

    Super plan! De kosten van een WDW vakantie hangen af van wat je precies wil gaan doen. Ik weet niet hoe je aan die $6000 komt want de link verwijst alleen naar de Disney reserveringssite. Maar mijn ervaring is dat als je 2 weken in een Disney resort wil verblijven inclusief tickets dat je dan minder kwijt bent.
    De vragen zijn dan:
    Waar wil je overnachten. In een Disney resort of bv villa buiten WDW. Indien een Disney resort, wil je dan een hotel, family suite, villa, luxe, moderate of value?
    Wil je een auto huren of als op WDW blijft van hun ov gebruik maken?
    Wil je inclusief dining?
    Etc

    Ik ga regelmatig naar WDW voor meestal meer dan een week. Vaak verblijf ik dan in een Disney resort maar ook meerdere malen in een villa of ander hotel (zelfs camping) gezeten.
    Als je wat meer info over je plannen kan geven, heb ik heel veel info voor je!

  2. Top | #482
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Berichten
    179

    Standaard Re: Eerste keer WDW: Vragen en Tips!

    $6000 is wel erg veel geld, naar mijn mening.

    Ik ga eind deze maand 2 weken en betaal voor alles(exclusief onderhoud) 3000€.
    Hier zitten dan hotel MET ontbijt(en s'avonds 3 gratis drankjes), 4 dagen Disney, 2 Universal, 14 dagen onbeperkt SeaWorld, Zwemmen met dolfijnen EN een SUV.

    Dit voor 2 personen.

    Maar dit zal inderdaad afhangen of je echt in een Disney hotel wil zitten of een villa/hotel wil huren.

  3. Top | #483
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Eerste keer WDW: Vragen en Tips!

    Maar ook als je in een Disney hotel verblijft kan het goedkoper dan 6000 hoor. Maar dat gaat helemaal goed komen voor sunshine1988, we hebben inmiddels contact!

  4. Top | #484
    Florida Fanaat moonlight91's Avatar
    Ingeschreven
    May 2009
    Berichten
    1.072

    Standaard Re: Eerste keer WDW: Vragen en Tips!

    tis dan wel niet de eerste keer dat we naar Disney gaan
    maar het is wel de eerste keer dat we maar een dag gaan van de hele vakantie
    we willen het magic kingdom weer bezoeken
    normaal koop ik altijd meerdaagse kaartjes op voorhand bij AE
    waar ben ik nu het beste om een dag kaartje te kopen in Orlando zelf
    is de makkelijkste en snelste manier gewoon aan de gate, of elders in de buurt
    2010 florida disney..2011 rondje florida..2011 great smoky mountains..2012 memphis/orlando
    2012 key west/everglades/Orlando.2013 Georgia/Florida,2013 halloween Orlando.febr 2015 Orlando
    December 2015 -XMAS in Orlando/oktober 2016-2017Orlando/mrt2018Xmas2018

  5. Top | #485
    Florida Groupie Bosevents's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2010
    Locatie
    Nunspeet
    Berichten
    256

    Standaard Re: Eerste keer WDW: Vragen en Tips!

    Makkelijkst is uiteraard de gate.
    Er zijn allerlei andere opties maar meestal ben je dan duurder uit of je moet eerst nog even langs een time-share presentatie

    De 1 dag ticket is eigenlijk duur als je het vergelijkt met de meerdaagse passen maar je zult er wel een goede reden voor hebben
    Het leven is een reis maar ik ga het liefst naar Florida.

  6. Top | #486
    Florida Fanaat moonlight91's Avatar
    Ingeschreven
    May 2009
    Berichten
    1.072

    Standaard Re: Eerste keer WDW: Vragen en Tips!

    klopt dat een 1daags ticket duur is , maar vorig jaar zijn we 2x in Orlando geweest en daar volop in Disney geweest
    en voorgaande jaren ook al, dus hebben we nu besloten eens helemaal ons op universal te storten, daar zijn we nog maar 1x geweest in beide parken
    en aangezien we nu maar een week in Orlando zelf zijn, zit er maar 1 dag Disney in ...( kan het niet laten om helemaal over te slaan)

    dus het word dan gewoon aan de gate ...dank je
    2010 florida disney..2011 rondje florida..2011 great smoky mountains..2012 memphis/orlando
    2012 key west/everglades/Orlando.2013 Georgia/Florida,2013 halloween Orlando.febr 2015 Orlando
    December 2015 -XMAS in Orlando/oktober 2016-2017Orlando/mrt2018Xmas2018

  7. Top | #487
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Berichten
    60

    Standaard Re: Eerste keer WDW: Vragen en Tips!

    Wij willen ook 1 dag naar Magic Kingdom en verder geen pretparken bezoeken. Kaartjes kopen we dus het beste aan de gate. Onze kinderen zijn nog klein (3 en bijna 2), dus misschien besluiten we om nog een extra dag te gaan (afhankelijk van hoe het allemaal gaat). Zijn er mogelijkheden om de tweede dag voordeliger binnen te komen, of moeten we gewoon de volle mep betalen?

  8. Top | #488
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Eerste keer WDW: Vragen en Tips!

    Als je op https://disneyworld.disney.go.com/tickets/ kijkt dan zie je de ticket-prijzen. En dan zie je dus ook dat het niet zoveel scheelt per dag of je een 1-daags of een 2-daags ticket koopt. Pas vanaf 3 dagen begint de korting op te lopen.



    Je kunt helaas niet een 1-daags ticket upgraden naar een 2-daags ticket:

    Q. Can Magic Your Way tickets be upgraded after they are purchased?

    A. Yes.If it is within 14 days of a Magic Your Way theme park ticket’s first use and the ticket has remaining admissions, you are able to upgrade the ticket. If it is more than 14 days after first use or if no admissions remain, then a ticket may not be modified or upgraded.
    Upgrades may include adding more days or adding any combination of options, including:

    • Park Hopper Option
    • Water Park Fun & More Option
    • No Expiration Option

    Ticket upgrades must be made in person at any of the following locations at Walt Disney World Resort:

    • Ticket windows at theme parks and water parks
    • Concierge desks at Disney Resort hotels
    • Guest Relations at the Downtown Disney Area


    Laatst gewijzigd door Njit; 10-04-13 om 10:29.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  9. Top | #489
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2009
    Berichten
    66

    Standaard Re: Eerste keer WDW: Vragen en Tips!

    En volgens de newsletter van WDW nu in al hun themaparken FREE WIFI! Dus dat wordt inderdaad een appje of twee op de telefoon voor de wachtrijen, fast pass stand e.d. en dus met onze persoonlijke GPS in de hand gaan wij de parken door zonder (onnodig) te wachten...YES!

  10. Top | #490
    Stamgast van der Steen's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Locatie
    rotterdam
    Berichten
    182

    Standaard Re: Eerste keer WDW: Vragen en Tips!

    @Reza...watvoor app gebruik jij dan?
    http://www.florida2009.reismee.nl/ Florida: 2006, 2007, 2009, 2011, 2013



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •