Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 19 van de 84 EersteEerste ... 917181920212969 ... LaatsteLaatste
Resultaten 181 tot 190 van de 835

Onderwerp: Eerste keer WDW: Vragen en Tips!

  1. Top | #181
    Florida Fanaat Mickey99's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2006
    Locatie
    Noord Holland
    Berichten
    1.908

    Standaard Re: Disneyworld en Disneycruise 1e keer. Wie heeft er tips?

    Welkom op het leuke forum! Voor tips voor de 1e keer Walt Disneyworld en Florida ben je op dit forum op het juiste adres.

    1 week is niet zo lang om alles te kunnen zien/doen maar als je het een beetje goed gaat plannen kom je wel een heel eind. Je kunt hier op het forum ook veel tips en ervaringen lezen van anderen (gebruik de zoekfunctie).

    Voor wat betreft de Disneycruise: Ik heb in april een Disneycruise gemaakt en het was geweldig! Voor het reisverslag kun je hier klikken. Onze cruise begon op 21 april dus als je niet het hele verslag wilt lezen kun je hier naartoe bladeren.

    Wij hadden de Disneycruise geboekt bij American Vacations en waren héél erg tevreden met de service. Wellicht kun je hier ook een offerte aanvragen omdat de dollar nu best gunstig staat kan het voordelig uitpakken. Bij het definitief maken van de boeking moet je je paspoortnummer doorgeven en de visa hoef je dan niet zelf te regelen. Je krijgt alleen bij het inchecken aan boord van het schip nog een douaneformulier voor de Bahama’s (Castaway Cay, privé eiland van Disney) die je ter plekke in moet vullen (zo’n soortgelijk formulier wat je ook in moet vullen als je naar USA gaat).

    Mochten er nog vragen zijn kun je die altijd stellen.

    Veel post- en leesplezier hier en suces met alle voorbereidingen.

    Groetjes,
    Sonja
    Florida:1995/1996/1997/1998/1999/2000/2002/2003/2 x 2004/2 x 2006/2 x 2007/2008/2011/2012/2013/2014/2015/2016
    New York: 2006 / 2007 / 2009 /2015 Zuidwesten: 2008 / 2009 / 2013 /2016. Noordwesten: 2013
    Noordoosten: 2009. Mid- en zuidwesten: 2010. Zuidoosten: 2011. Alaska: 2014

  2. Top | #182
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2007
    Berichten
    57

    Standaard Re: Disneyworld en Disneycruise 1e keer. Wie heeft er tips?

    Sonja ik heb je verslag gelezen. geweldig! heb er nu al zin in
    mmm, misschien toch een 7-daagse cruise boeken ipv een 4 daagse

    heeft iemand ervaring met de 4 daagse cruise? is dat echt te kort?

  3. Top | #183
    Florida Groupie Tinkerbell's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    671

    Standaard Re: Disneyworld en Disneycruise 1e keer. Wie heeft er tips?

    Je kunt gewoon via de Disney site zelf een hotel boeken als je een resort van Disney zelf wilt logeren. Je kunt ze gewoon bellen en telefonisch boeken.
    We hebben het vorig jaar zelf in een moderate resort gelogeerd en het is meer dan goed bevallen.
    Hoe ik ook reken en waar ik ook kijk rechtstreeks boeken is volgens mij het goedkoopste.( zijn er anderen meningen zou ik dat graag weten)

    Kijk op de site van WDW zelf en wacht niet te lang met boeken. Het is een erg geliefde periode en zit snel vol.

    Kijk ook eens op de WDW forums voor tips.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 12-04-09 om 20:44. Reden: full quote eruit
    Web log voor onze mei vakantie : http://slavessunandfun.punt.nl/#430722


  4. Top | #184
    Florida Fanaat Mickey99's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2006
    Locatie
    Noord Holland
    Berichten
    1.908

    Standaard Re: Disneyworld en Disneycruise 1e keer. Wie heeft er tips?

    Bedoel je de 3-night of de 4-night? Scheelt toch weer 1 dag/nacht. Maar als je de keuze hebt zou ik gaan voor de 7-night (dan kun je ook nog kiezen voor de Eastern of de Western).

    Beter iets dan niets maar als je de keus hebt zou ik het wel weten. Onze cruise is omgevlogen en dat is bij 3 of 4 nachten natuurlijk nog veel sneller... Ach ja leuke dingen gaan altijd snel 8-)

    Marisca en Anita gaan in ieder geval binnenkort nog de "korte" Disneycruise doen dus als je nog even de tijd hebt kun je over een poosje hun ervaringen hier lezen.

    In ieder geval succes met beslissen!

    Voor wat betreft de Disneyhotels: Die boeken wij ook altijd via Disney zelf. Als je de site van Mousesavers in de gaten houdt kun je vaak ook boeken met aardige kortingen.

    .
    Laatst gewijzigd door Michael66; 12-04-09 om 20:44. Reden: full quote eruit
    Florida:1995/1996/1997/1998/1999/2000/2002/2003/2 x 2004/2 x 2006/2 x 2007/2008/2011/2012/2013/2014/2015/2016
    New York: 2006 / 2007 / 2009 /2015 Zuidwesten: 2008 / 2009 / 2013 /2016. Noordwesten: 2013
    Noordoosten: 2009. Mid- en zuidwesten: 2010. Zuidoosten: 2011. Alaska: 2014

  5. Top | #185
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2007
    Berichten
    57

    Standaard Re: Disneyworld en Disneycruise 1e keer. Wie heeft er tips?

    Heb je enig idee Sonja wanneer de prijzen van 2008 bekend worden op de website van Disneyworld?
    Ik kan daar nu namelijk nog geen hotel reserveren voor januari (wel voor een trip van 29 dec-3 jan, maar niet voor een trip van 1 jan tot bijv 10 jan)

    is het trouwens nog steeds zo dat wanneer ik de 29e dec aan wil komen ik voor mijn hele verblijf de prijs betaal van het hoogseizoen?
    Anders kan ik misschien het beste 2 verschillende boekingen maken

  6. Top | #186
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Disneyworld en Disneycruise 1e keer. Wie heeft er tips?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nnbellie Bekijk Berichten
    is het trouwens nog steeds zo dat wanneer ik de 29e dec aan wil komen ik voor mijn hele verblijf de prijs betaal van het hoogseizoen?
    Anders kan ik misschien het beste 2 verschillende boekingen maken
    Zie hier: http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=3571
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  7. Top | #187
    Florida Groupie Tinkerbell's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    671

    Standaard Re: Disneyworld en Disneycruise 1e keer. Wie heeft er tips?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nnbellie Bekijk Berichten
    Heb je enig idee Sonja wanneer de prijzen van 2008 bekend worden op de website van Disneyworld?
    Ik heb vorige week nog gebeld met WDW hierover. Medio augustus zouden de prijzen op internet komen.
    Je kunt wel al telefonisch reserveren alleen weten ze op dit moment nog geen prijzen.
    Web log voor onze mei vakantie : http://slavessunandfun.punt.nl/#430722


  8. Top | #188
    Newbie
    Ingeschreven
    Jun 2007
    Berichten
    7

    Standaard Eerste keer WDW

    Hallo allemaal

    In augustus wil ik een van de pretparken in orlando gaan bezoeken. zelf ben ik nog nooit in een disney park geweest, dus weet nog niet goed welke ik uit de vele die orlando te bieden heeft moet kiezen.
    verder wil ik graag een ticket + hotel in de buurt. het liefst zo goedkoop mogelijk, wel wil ik maar een dag naar een pretpark. wie heeft voor mij tips? en eventueel een prijzenkader?

    groetjes Floor

  9. Top | #189
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: ticket + hotel

    Volgens mij is het gewoon onmogelijk voor ons om een keuze te gaan maken voor je, zeker als je nog nooit in een Disney park bent geweest.

    Ik raad je aan om eens wat reisverslagen door te lezen. Dan kun je alvast wat van de sfeer proeven.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  10. Top | #190
    Regelmatige Bezoeker silvia1981's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Berichten
    47

    Standaard Re: ticket + hotel

    Het is inderdaad moeilijk om een keus voor een ander te maken maar wat ik vind,en dat is persoonlijk als je dan toch daar bent,mag je absoluut niet Magic Kingdom missen,daar moet je gewoon een keer geweest zijn!



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •