Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 69 van de 84 EersteEerste ... 1959676869707179 ... LaatsteLaatste
Resultaten 681 tot 690 van de 835

Onderwerp: Eerste keer WDW: Vragen en Tips!

  1. Top | #681
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Mar 2010
    Locatie
    Noord-Brabant
    Berichten
    330

    Standaard Re: Eerste keer WDW: Vragen en Tips!

    Check, thnx voor de tips!
    Wij hebben ook zo'n " duracel konijntje" thuis
    We zien idd wel hoe het loopt, komt het uit doen we het, maar anders dan lekker rustig zwemmen op de resort
    2010: Florida | 2012: Washington DC | 2013 : Las Vegas | 2014 : California | 2015 : NYC/AC/WasDC | 2016: Florida


  2. Top | #682
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2015
    Berichten
    31

    Standaard Re: Eerste keer WDW: Vragen en Tips!

    Hi iedereen,

    Ik heb even dit stukje forum aandachtig zitten doorlezen maar zat toch nog met de vraag of epcot/animal kingdom nog steeds te doen is in 1 dag... dit qua meest recente attracties etc of dat je beter animal kingdom kan doen met hollywood studios... Wij zijn 2 volwassenen zonder kids..

    Grtz laurens

  3. Top | #683
    Florida Fanaat moonlight91's Avatar
    Ingeschreven
    May 2009
    Berichten
    1.072

    Standaard Re: Eerste keer WDW: Vragen en Tips!

    Ik vind animal kingdom goed te doen op een dag
    welliswaar dat je wel goed moet plannen als je de shows wilt zien
    epcot tja... Ben er vier keer geweest en nog steeds ontdek ik in reisverslagen
    attracties die wij niet hebben gezien..
    wij reizen met een kind .. Hij was 8 bij het eerste bezoek
    en inmiddels 14
    twee parken op een dag is volgens mij nooit haalbaar
    Laatst gewijzigd door moonlight91; 05-10-15 om 19:23.
    2010 florida disney..2011 rondje florida..2011 great smoky mountains..2012 memphis/orlando
    2012 key west/everglades/Orlando.2013 Georgia/Florida,2013 halloween Orlando.febr 2015 Orlando
    December 2015 -XMAS in Orlando/oktober 2016-2017Orlando/mrt2018Xmas2018

  4. Top | #684
    Florida Fanaat cindy74's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Locatie
    leopoldsburg , belgie
    Berichten
    1.291

    Standaard Re: Eerste keer WDW: Vragen en Tips!

    Wij doen na jaren disney bijna nooit 2 parken op 1 dag . En als we dat toch doen is het om het vuurwerk te bekijken of als er een park magical hours heeft , zo is magic kingdom op sommige dagen maar enkele uurtjes gesloten waar dat wij dan dankbaar gebruik van maken . Epcot zou ik nooit combineren met een ander park zeker niet zonder kids erbij , enkel al in world showcase kan je uren rondkijken .

  5. Top | #685
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Eerste keer WDW: Vragen en Tips!

    Voor mij is AK een park waar ik een hele dag voor nodig heb. Ben er afgelopen donderdag de hele dag geweest en heb bijna alles kunnen doen (niet alles dus). Als je twee parken op 1 dag wil doen dan zou ik daar in ieder geval de Studio's bij doen. Daar zijn op dit moment de minste attracties en ik vind het nu ook het minst leuke park. Er komt uitbreiding aan maar ondertussen hebben ze geen vervanging voor een aantal grote nu gesloten attracties. Epcot is een groot park maar opzich wel goed te doen in iets minder dan een dag (wel goed plannen). World Showcase is wat mij betreft aardig om doorheen te lopen maar ik heb de meeste landen in het echt bezocht en dat maakt het dus echt een showcase. Maar als je alles goed wil bekijken (en dat doe je de eerste keer meestal wel) dan ben je wel even bezig.
    Ik zou bij de eerste keer Disney World nooit aanraden meerdere parken op 1 dag te doen. Het is veel leuker om 1 park goed te doen en een beetje op je gemak zodat je ook echt wat ziet (en niet alleen van de ene naar de andere attractie rent).

  6. Top | #686
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Mar 2010
    Locatie
    Noord-Brabant
    Berichten
    330

    Standaard Re: Eerste keer WDW: Vragen en Tips!

    En combineren met een waterpark?
    Wij zijn van plan volgend jaar Disney Studio's te combineren met Blizzard beach of Typhoon lagoon. Dus eerst naar het waterpark en daarna naar studio's. Sommige attracties die ook in parijs staan slaan we waarschijnlijk over (in ieder geval de stunt show )
    2010: Florida | 2012: Washington DC | 2013 : Las Vegas | 2014 : California | 2015 : NYC/AC/WasDC | 2016: Florida


  7. Top | #687
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2015
    Berichten
    31

    Standaard Re: Eerste keer WDW: Vragen en Tips!

    Ik twijfel ook, 1 dag MK, 1 dag Epcot, en dan halve dag AK en halve dag (middag/avond ivm fantasmic) Hollywood studios ( weet niet of de stuntshows hetzelfde zijn als in Parijs) of halve dag AK en dan Typhoon lagoon en volgende dag Hollywood studios, waterpark ( aquatica of wet n wild) en terug voor fantasmic.. Beetje ingewikkeld, maar willen het meeste uit de dagen halen!

    @Mushu welke attracties zijn nu gesloten?

    Help us out

  8. Top | #688
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jan 2014
    Berichten
    480

    Standaard Re: Eerste keer WDW: Vragen en Tips!

    Denk er wel aan dat je dan een ticket moet hebben met Hopper mogelijkheid, anders kun je maar naar 1 park per dag.

    En ik denk dat je in elk park echt wel een dag zoet bent als je alles wilt doen.

  9. Top | #689
    Florida Fanaat cindy74's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Locatie
    leopoldsburg , belgie
    Berichten
    1.291

    Standaard Re: Eerste keer WDW: Vragen en Tips!

    Goh dat was ons probleem ook de eerste keer hoor . Wij willen en zouden alles doen met nadruk op alles . En wat waren we vergeten inderdaad te genieten , we hadden alles gezien en toch ook weer niet door de haast . Vergeet niet dat je voor het vuurwerk op tijd moet zijn of anders geen plaats hebt . Een castmemeber zei in mk tegen ons hang out ...get youreself something to eat and to drink sit down and relax . Dat was 2 uur voor het vuurwerk begon.
    Laatst gewijzigd door cindy74; 06-10-15 om 20:53.

  10. Top | #690
    Florida Groupie AlexFL's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2007
    Locatie
    NL
    Berichten
    355

    Standaard Re: Eerste keer WDW: Vragen en Tips!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Niels82 Bekijk Berichten
    En combineren met een waterpark?
    Wij zijn van plan volgend jaar Disney Studio's te combineren met Blizzard beach of Typhoon lagoon. Dus eerst naar het waterpark en daarna naar studio's. Sommige attracties die ook in parijs staan slaan we waarschijnlijk over (in ieder geval de stunt show )
    De studios is op zich het enige park wat je op het moment zou kunnen combineren met een waterpark, zoveel attracties zijn er niet meer.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •