Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 6 van de 84 EersteEerste ... 456781656 ... LaatsteLaatste
Resultaten 51 tot 60 van de 835

Onderwerp: Eerste keer WDW: Vragen en Tips!

  1. Top | #51
    Stamgast petra's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Driebergen
    Berichten
    219

    Standaard

    Wij vrouwen hebben het erg moeilijk om de boel een beetje leuk eruit te laten zien hoor!! Hoe zit het met die conditie van jou?????
    Maar, ik vind het super wat je schrijft over de sport, dat je dat allemaal weet!!! Geweldig, echt, complimenten hoor =D>

    Als jij nou aan de kant gaat zitten en wij een stukje marathon lopen, is dat een idee? Wat dacht je van een locatie in de Keys, Orlando is zo druk.... :lol:

  2. Top | #52
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door petra
    Wij vrouwen hebben het erg moeilijk om de boel een beetje leuk eruit te laten zien hoor!!
    Nee hoor, valt allemaal best wel mee. Doe je het voor jezelf of voor anderen? Ik heb er nooit problemen mee. Ik zie liever een vrouw die weet wat ze wil dan eentje die er volgens algemeen oordeel "goed uitziet". Maar misschien heb ik met m'n 38 jaar minder eisen of keuzes ...? Wat ikwel belangrijk vind is dat je het je je lichaaam zelf beoordeelt, en de "schuld" niet bij een ander legt. e bent zelf baas over je lichaam. Toch?

    En een aantal bezoeken aan Florida kan je misschien voorgoed verpesten. Zowel qua vastheid als qua vetheid van lichamen. Ik heb allebei inmiddels vaker meegemaakt, en wat blijkt: ik maak zelf mijn beslissingen rondom vriendschappen en zo.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door petra
    Maar, ik vind het super wat je schrijft over de sport, dat je dat allemaal weet!!! Geweldig, echt, complimenten hoor =D>
    Heel erg bedankt voor je compliment. Ik schrijf nog maar sinds heel, kort voor internet en probeer vooral "actief" te schrijven, geënt op de lezers. Het gaat mij niet om wat ik wil vertellen, maar om wat jullie willen weten.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  3. Top | #53
    Newbie
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Volendam
    Berichten
    11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hedwig
    Debbie vroeg: Hoe laat gaan de parken eigenlijk open?

    Hiervoor kijk ik op www.disneyworld.co.uk. Je kunt hier je aankomstmaand invullen en de site geeft je de openings- en sluitingstijden.
    ps Heb op deze site ook een gratis cd aangevraagd over Disney.
    Had hem al binnen 8 dagen

    gr Hedwig :wink:
    Hé bedankt! De openingstijden heb ik nu gevonden.
    Maar... hoe kun je die cd aanvragen, dat kon ik nl. niet vinden.... :?

  4. Top | #54
    Newbie
    Ingeschreven
    Jun 2005
    Locatie
    grave
    Berichten
    6

    Standaard Eerste keer WDW: help

    Hallo allemaal, heel erg leuk om aldie enthousiaste verhalen te lezen van iedereen. Wij gaan in september drie weken richting Amerika waarvan we de laatste week in Florida zullen doorbrengen. Nou zijn we daar drie jaar geleden ook geweest en hebben toen de parken van Universal bekeken en zijn een dag naar Wet en Wild gegaan. Nu zijn we na het lezen van dit Forum op het idee gebracht om een villa ipv een hotel te boeken, echt een top idee aangezien bij ons altijd het water in de mond loopt als we op vakantie in een supermarkt zijn! We zijn er ook al uit dat we dit jaar de Disney parken gaan bekijken en we dachten zelf aan 4 daagse pas incl de drie extra's en niet de hopper. Denken jullie dat Epcot en Animal Kingdom te doen zijn in een ochtend ( allebei een andere ochtend ) en dan in de middag een waterpark op te gaan zoeken? Of denken jullie dat MGM in combi met een waterpark beter is...... Ik snap dat jullie niet voor ons kunnen beslissen maar een beetje hulp van jullie zou meer dan welkom zijn!!

    Alvast bedankt

    Wiep

  5. Top | #55
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    1.530

    Standaard

    Aan epcot ben je een hele dag kwijt. Animal Kingdom is wel in een dagdeel te doen zodat je 's middags naar een waterpark kan. Vergeet niet dat wanneer je een villa huurt daar een zwembad bij zit. Ideaal. ;s ochtends uit bed zo het zwembad in en wanneer je terug komt van de parken lekker een verfrissende duik nemen in je eigen zwembad.
    1998 Californie en Mexico, 1998 Californie, 1999 New York en Californie, 2000 Atlanta en Florida, 2002 New York, 2003 Florida, 2004 Ca, Ne, Ut, Ar, 2005 Florida, Dec 2005/ Jan 2006 Ar, Ne, Ca, Oct 2006 Zuid Oost Amerika, Sept 2007 Zuid Oost Amerika, Mei 2008 New York/Orlando, Mrt/Apr 2009 Texas, Oct 2009 Florida, Apr/mei 2011 Florida, November 2011 Florida, Juni/Juli 2012 GA, SC en FL, Sept/Okt 2013 FL, Feb/Mrt 2014 FL, Dec 2014/Jan 2015 FL, Aug 2015 FL, Juli 2016 CA en AR, April/mei 2018 FL.

  6. Top | #56
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard

    Ebelix heeft gelijk betreffende Epcot, de juiste combinatie als je 4 dagen hebt is:
    dag 1 Magic Kingdom (ook 's-avonds)
    dag 2 MGM + Typhoon Lagoon
    dag 3 Epcot
    dag 4 Animal Kingdom + Blizzard Beach

    Het is maar een schema, maar je zult zien dat iedereen op die manier het meeste aan zijn 4 daagse hopperpas heeft.

    Succes, Eric

  7. Top | #57
    Stamgast
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    maarssen
    Berichten
    163

    Standaard

    Zoals Eric het voorsteld zou ik het ook doen maar dan wel met minimaal 1 rustdag tussen de parken als je daar tijd voor hebt dan geniet je er meer van.

  8. Top | #58
    Newbie
    Ingeschreven
    Jun 2005
    Locatie
    grave
    Berichten
    6

    Standaard

    Dank jullie wel voor de reacties.

    We gaan het idd doen zoals door jullie voorgesteld en voor Epcot een hele dag uittrekken. We hebben 8 dagen in Orlando dus genoeg tijd voor een rustdag tussendoor. Ik heb in eerdere berichten gelzen dat er werd gespoken over een Fun in the sun pass maar heb ik het nu goed begrepen dat deze ( helaas ) niet meer verkrijgbaar is? We willen misschien ook nog naar Seaworld vandaar.

    Groet
    Wiep

  9. Top | #59
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2005
    Locatie
    Elsloo (Limburg)
    Berichten
    21

    Standaard

    Ebelix heeft gelijk betreffende Epcot, de juiste combinatie als je 4 dagen hebt is:
    dag 1 Magic Kingdom (ook 's-avonds)
    dag 2 MGM + Typhoon Lagoon
    dag 3 Epcot
    dag 4 Animal Kingdom + Blizzard Beach
    Klinkt inderdaad goed..

    Ik heb nog een vraag , misschien al eerder gesteld maar ik kan zo snel geen antwoord vinden. Ik zie hier de term hopperpas terugkomen en fun in the sun pas. Ik heb inmiddels ook begrepen dat de fun in the sun passen niet meer leverbaar zijn.. Is er misschien een topic waar ik kan terugvinden welke soort passen er allemaal zijn en wat je er allemaal mee kunt ? Al die namen is verwarrend er werd ook nog een andere naam van een pas genoemd ..wie kan helpen ??

  10. Top | #60
    Stamgast petra's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Driebergen
    Berichten
    219

    Standaard

    Misschien helpt het om op de site van www.americanestates.nl te kijken bji Disneytickets. Zij leveren ze allemaal en er wordt redelijk goed uitgelegd hoe, wat, waarom en hoe duur.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •