Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 43 van de 84 EersteEerste ... 33414243444553 ... LaatsteLaatste
Resultaten 421 tot 430 van de 835

Onderwerp: Eerste keer WDW: Vragen en Tips!

  1. Top | #421
    Florida Fanaat cindy74's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Locatie
    leopoldsburg , belgie
    Berichten
    1.291

    Standaard Re: Eerste keer WDW: Vragen en Tips!

    Mushu wij vonden als koppel het french quarter erg romantisch en het is een klein resort en dat maakt de charme van dit resort vind ik .

  2. Top | #422
    Florida Fanaat moonlight91's Avatar
    Ingeschreven
    May 2009
    Berichten
    1.072

    Standaard Re: Eerste keer WDW: Vragen en Tips!

    wij vonden het bij ` the garden grill `in Epcot ook heel erg goed
    dit jaar hebben we bij `the Cristal Palace` gegeten in het Magic kingdom..erg leuk met Poehbeer en zijn vrienden een bezoekje waard..heerlijk!
    verder vind ik Downtown Disney `House of blues` een enorme aanrader
    bij ` Hollywood&Vine ` in de Disneystudio`s raad ik ieder aan zo ver mogelijk van de deur weg te blijven ..BLEH!

    Voor de lunch gaan wij in het Magic Kingdom ook naar `Columbia Harbour House` (broodje kreeft salade...fish and chips Mmmm)
    2010 florida disney..2011 rondje florida..2011 great smoky mountains..2012 memphis/orlando
    2012 key west/everglades/Orlando.2013 Georgia/Florida,2013 halloween Orlando.febr 2015 Orlando
    December 2015 -XMAS in Orlando/oktober 2016-2017Orlando/mrt2018Xmas2018

  3. Top | #423
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Eerste keer WDW: Vragen en Tips!

    French quarter is het minst grote resort van WDW en zeker een topper. Wat wij vooral iets minder vonden, was de keuze in de foodcourt. Maar dat is voor ons ook niet zo'n heel belangrijk punt bij de keuze van het resort. Eigenlijk zijn ze allemaal super en is het net de stijl die je wat meer of minder aanspreekt.

    Cristal Palace is ook leuk om wat te eten. Hebben wij bij ons allereerste WDW bezoek gedaan en heeft daarom iets speciaals. Het is een buffet met genoeg lekkere keuzes. En als toetje zelf je softijsje tappen. Mmmmm....

  4. Top | #424
    Florida Fanaat cindy74's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Locatie
    leopoldsburg , belgie
    Berichten
    1.291

    Standaard Re: Eerste keer WDW: Vragen en Tips!

    Wij hebben nooit gegeten bij de foodcourt in het french quarter enkel de refillmugg die bij ons onmisbaar is . Wij hebben de refillmugg vorig jaar gekocht en dit jaar onnetjes terug meegenomen die waren nog altijd hetzelfde .

  5. Top | #425
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Eerste keer WDW: Vragen en Tips!

    Ja de refill mug.... Daar heb ik er 6 van in de kast staan! Handig en gelijk een leuk souvernir. Ooit waren ze resort gebonden (per resort een ander plaatje) maar nu wisselen de plaatjes alleen per jaar dus kan je 'm als er nog geen wisseling heeft plaatsgevonden weer gebruiken (al mag dat officieel waarschijnlijk niet).

  6. Top | #426
    Florida Fanaat cindy74's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Locatie
    leopoldsburg , belgie
    Berichten
    1.291

    Standaard Re: Eerste keer WDW: Vragen en Tips!

    Neen dat mag niet maar we vinden het super dom van weer een mug te pen als je dezelfde al in de kast hebt staan . Wij vinden het de uitvinding van de disneyresorts .

  7. Top | #427
    Stamgast
    Ingeschreven
    Mar 2008
    Locatie
    Zele OOST-VL
    Berichten
    203

    Standaard Re: Eerste keer WDW: Vragen en Tips!

    Voor de resorts mag het misschien niet.

    Maar voor de waterparken mag dit dus wel!

    Toen wij er waren stonden er mensen voor ons die een mug hadden van een aantal jaartjes oud en die zag er van vorm totaal anders uit dan die van nu.

    Men maakte er geen probleem van plakte er gewoon een nieuwe sticker op en done!

  8. Top | #428
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Eerste keer WDW: Vragen en Tips!

    Maar voor die sticker moet je dan ook betalen. In de resorts krijg je geen sticker (barcode) en kan je gewoon drinken tappen zonder eerst een barcode te scannen. Ik heb wel eens gezien dat mensen met een gewone mug (dus geen Disney refill) drinken gingen halen. Dat is natuurlijk helemaal niet de bedoeling!

  9. Top | #429

    Standaard Re: Eerste keer WDW: Vragen en Tips!

    Hallo Allemaal,

    Bedankt nog voor alle info! Beetje late reactie maar ben druk geweest met het lezen van alle reisverslagen, etc op dit forum! Wat een info en wat krijg je er dan alleen nog maar meer zin in!!
    Nog een allerlaatste vraag.... ik lees dat een middagje shoppen een must is in Florida! Wij kunnen dit inplannen in Miami ( Dolphinmall en er is er nog 1, naam even vergeten) of in Orlando (florida mall). Heeft iemand hier ervaring mee?? Zoja, welke zou je aanraden?? Ik zou graag in elk geval een paar UGG's willen scoren :-))

    Alvast super bedankt!

    Jolanda

  10. Top | #430
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •