Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 47 van de 84 EersteEerste ... 37454647484957 ... LaatsteLaatste
Resultaten 461 tot 470 van de 835

Onderwerp: Eerste keer WDW: Vragen en Tips!

  1. Top | #461
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2011
    Locatie
    Heiloo
    Berichten
    1.503

    Standaard Re: Eerste keer WDW: Vragen en Tips!

    Ja, die bedoel ik, dank je wel! En jemig, hoe kan ik die nu gemist hebben, het is best wel groot!
    En ben afgelopen keer wel bij Ghirardelli geweest, dus ben er langsgelopen...

  2. Top | #462
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Eerste keer WDW: Vragen en Tips!

    Basin ligt meer naar achteren. Dus als je langs Ghirardelli loopt en je kijkt net de andere kant op (richting de mensen die allemaal zo'n lekker ijsje aan het eten zijn!) kan je 'm best makkelijk missen. Wij gaan er altijd even onze handen wassen, kopen een aantal bad bombs en natuurlijk hebben we thuis een grote pot scrubzout staan (20% korting met WDW jaarkaart!). Ik zou er zeker binnen gaan als je er in februari bent.

  3. Top | #463
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    27

    Standaard Re: Eerste keer WDW: Vragen en Tips!

    Hoi hoi,

    wij hebben 3 volle dagen in Orlando te besteden tijdens onze rondreis door Florida volgend jaar maart/april en ik ben nu aan het zoeken naar de beste tickets.
    we willen naar:
    Seaworld
    een Disney park (welke weten we nog niet)
    Bushgardens

    Nu heb ik al hier combi tickets gezien voor sea world en bush gardens, maar bestaat er uberhaupt ook een ticket voor alle drie de parken?

    En ik las ergens dat Animal Kingdom zeker geen dierentuin is, maar dan vraag ik mij af: wat is het verschil tussen Bush Gardens en Animal Kingdom? (ivm logistieke mogelijkheden, maar zeker ook ivm eventuele combitickets die met Animal Kingdom misschien wel bestaan?)

    Groetjes Angela
    ~Droom niet je leven, maar leef je dromen~ (door in mijn geval in 2013 naar Amerika te gaan! NYC - Orlando - Naples - The Keys - Miami )

  4. Top | #464
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Eerste keer WDW: Vragen en Tips!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Benang Bekijk Berichten

    Nu heb ik al hier combi tickets gezien voor sea world en bush gardens, maar bestaat er uberhaupt ook een ticket voor alle drie de parken?
    Het antwoord is nee. Voor wat betreft de verschillen tussen Busch Gardens en Animal Kingdom: waarom kijk je zelf niet even op de sites van de beide parken? Je ziet dan welke shows en attracties er zijn en dan kan je gemakkelijk zelf je keuze bepalen.



  5. Top | #465
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    27

    Standaard Re: Eerste keer WDW: Vragen en Tips!

    Teleton, dat had ik eerder vandaag gedaan, maar voor mijn gevoel zijn ze een beetje hetzelfde. Wat ik kan opmaken uit foto's/video's die op die sites staan. Met als enige verschil dat Animal Kingdom uiteraard een link naar Disney heeft. Dus vandaar mijn vraag, want wellicht dat er wel degelijk verschillen zijn die ik over het hoofd heb gezien?
    ~Droom niet je leven, maar leef je dromen~ (door in mijn geval in 2013 naar Amerika te gaan! NYC - Orlando - Naples - The Keys - Miami )

  6. Top | #466
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Eerste keer WDW: Vragen en Tips!

    Animal Kingdom is Disney (dus ietsje meer dan alleen een link). Ik ben te lang geleden naar Bush Gardens geweest om daar iets zinnigs over te zeggen maar Disney is het zeker niet. Als de sfeer en het gevoel van een Disney park je niets doet dan zou je ook voor Bush Gardens kunnen kiezen, zeker als dat wat prijs betreft beter uitkomt. Dieren en attracties vind je immers in beide parken.

  7. Top | #467
    Florida Fanaat trails's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Locatie
    Château Guibert, Vendée, F
    Berichten
    1.833

    Standaard Re: Eerste keer WDW: Vragen en Tips!

    Dat is voor iedereen heel persoonlijk.
    Wij zijn afgelopen vakantie 2 keer naar AK geweest maar ook 2 keer naar BG. Volgende keer gaan we niet naar AK maar zeker 2 of 3 keer naar BG. Afgelopen keer hebben we in BG ook 2 extra tours gedaan (tiger & orangutan keeper experience en de Serengeti Safari). Geweldig vonden we dat en de volgende keer willen we weer een extra tour boeken.
    In AK vinden we vooral de safari mooi en de Maharaja Jungle trek en It's tough to be a bug.
    Voor ons heeft Busch Gardens veel meer te bieden.
    Ons favoriete Disney park is Epcot.
    Maar nogmaals, dit is heel persoonlijk.
    Florida: 1986, 1992, 1997, 1998, 2000, 2008, 2010, 2012, 2014, 2016
    West USA: 1979, 1993, 2017, 2019 New York: 1999, 2002, 2012, 2017, Georgia: 2014, 2016
    Alabama: 2016, Arizona: 2017,
    SouthWest: 2017, 2019, Canada: 2017
    www.schoutenjanssen.nl

  8. Top | #468
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    27

    Standaard Re: Eerste keer WDW: Vragen en Tips!

    ja dat is waar trails, het is heel persoonlijk. dat maakt het gelijk ook zo moeilijk omdat je uit zoveel parken kunt kiezen! *luxe probleem*
    klopt het dat je voor de safari bij AK niet extra hoeft te betalen? Ik kon dat namelijk nergens vinden.
    ~Droom niet je leven, maar leef je dromen~ (door in mijn geval in 2013 naar Amerika te gaan! NYC - Orlando - Naples - The Keys - Miami )

  9. Top | #469
    Florida Fanaat trails's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Locatie
    Château Guibert, Vendée, F
    Berichten
    1.833

    Standaard Re: Eerste keer WDW: Vragen en Tips!

    Voor de Kilimanjaro Safari hoef je niet bij te betalen.
    Als jullie sowieso naar Busch Gardens gaan dan zou ik voor een ander Disney park gaan om een hele andere ervaring te krijgen.
    Florida: 1986, 1992, 1997, 1998, 2000, 2008, 2010, 2012, 2014, 2016
    West USA: 1979, 1993, 2017, 2019 New York: 1999, 2002, 2012, 2017, Georgia: 2014, 2016
    Alabama: 2016, Arizona: 2017,
    SouthWest: 2017, 2019, Canada: 2017
    www.schoutenjanssen.nl

  10. Top | #470
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Eerste keer WDW: Vragen en Tips!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Benang Bekijk Berichten
    Teleton, dat had ik eerder vandaag gedaan, maar voor mijn gevoel zijn ze een beetje hetzelfde.
    In Busch Gardens vind je maar liefst 9 thrill rides waarvan 6 roller coasters. Animal Kingdom is een Disney Themepark met slechts een 'echte' roller coaster. In AK zijn er dagelijks twee grote live shows ( Nemo en Lion King) entertainment voor groot en klein. In Busch zijn de shows meer gericht op de figuren uit Sesamstraat. Me dunkt dat je hier al twee hele grote verschillen in de thema's hebt die je maar moeilijk met elkaar kunt vergelijken. Busch Gardens biedt combinatietickets met SeaWorld en Aquatica, een ander punt wat aantrekkelijk kan zijn. Bij een verblijf in Orlando ben je in de regel sneller in AK dan in Tampa! Met een beetje goede wil vind je zelf nog veel meer verschillen op grond waarvan je zelf kunt beslissen welk park je het meest aanspreekt. Zoals Trails ook al aangeeft: als je het zo moeilijk vindt om keuzes te maken en je toch zoveel mogelijk indrukken van de themaparken zoekt, kies dan niet voor twee parken die als thema "Dier" hebben maar kies voor variatie. Je hebt gelijk; het aanbod is groot. Maar als je dan toch keuzes moet maken: neem de tijd om de verschillen zelf uit te zoeken. Daar heb je uiteindelijk meer aan dan aan een advies van anderen die toch zo hun eigen voorkeur hebben.





Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •